VTR-SP1&2 Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
als jullie gaan laten spuiten en het kan een beetje voor een goede prijs... ik zit nog met iets schade aan mijn topkuip die moet worden hersteld....
 
Ik heb vanavond met een vriend van me staan knutselen, boren en schroeven. Aangezien ik over 4 weken met de SP2 naar Croatie op vakantie ga, heb ik me een bagage-rekje gemaakt van het oude afdekplaatje van mijn vorige (gestolen :( ) SP.

Zo zie je maar: wie bewaard heeft wat. Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat en zal morgen wat plaatjes hier plaatsen. Ben zo tevreden dat ik er een wellicht een patent op ga aanvragen! _O-

oohja totale kosten: € 12,-

Morgen eerst effe proef rijden.... :]
zie hier het resultaat:

de onderkant:

DSC_2077.JPG


en hier als de plaat bevestigd is:

DSC_2076.JPG

8-)
 
Laatst bewerkt:
Mooi gemaakt :Y :Y Zeker handig denk ik. Ik heb van het weekend met m'n andere sp circuit gereden, was erg gaaf. Hij reed alleen niet zo hard als m'n sp2 maar toch de fun was er niet minder om :P :P
full

ZWARTE CROSS *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
zie hier het resultaat:

de onderkant:

(Afbeelding)

en hier als de plaat bevestigd is:

(Afbeelding)
8-)

zier er zekers gelikt uit speciaal voor een koffer gemaakt of gewoon voor allerlei bagage mogelijkheden? ben namenlijk zelf ook nog op zoek naar een bagage oplossing en dit ziet er wel heel strak uit. Dus zodra je patent hebt geef maar even een gil dan bestel ik er gelijk een
:]

PS heb zelf nog een oud afdekkapje :+
 
....Aangezien ik over 4 weken met de SP2 naar Croatie op vakantie ga,


Eén tip. Kijk uit met remmen. Ben vorig jaar ook in Kroatië geweest met de motor en de wegen liggen daar helemaal vol met olie en diesel. Tenminste de kustweg tot Vsar.




@Pmugen:

Heb geen mail van je mogen ontvangen. manfredsiebum@hotmail.com
 
Hallo Sjeffie,

Welkom op het SP deel 5 alweer ;)
Ik heb ook nog een projectje in de planning en misschien kunnen we de kuipen enz.. wel samen laten spuiten bij een spuitert scheelt allicht :Y
Ik heb een tijd geleden via SP1Rulezzzz een nr gekregen van een maat van hem die spuitert is. Ik voeg ff zijn mail toe voor de gegevens.
Mijn aandeel zou dan worden 1 tank 1 kontje 2 zijkuipen en 1 topkuip allen in matzwart met blanke matte lak als toetje :Y

Hallo Donnybrasco

Zoals belooft het nummer van die vriend van me:

Hij heet Rolf.

Tel nr.: 0643040518

Sp-greeetzzz,

Sp-1Rulezzz

Bobje 2 is ook een spuitert volgens mij en hij heeft een rode SP1 in een witte edwards replica omgetoverd :P

Misschien kunnen we hem ook een benaderen voor een prijsopgave :Y


Ik hoor het wel van je ;)


p.s. heb je nog wat pic's van je fiets of laat je hem hier pas zien als hij een nieuw jasje heeft???






Hallo donnybrasco

nou ik heb een paar keer gebeld ,maar neemt niet op , zou ik ook niet doen die is natuurlijk effe fijn een stukie :] :] :] :] :]

Maar ik gaat het nog wel een paar keer proberen :Y :Y

ik hou jullie zeker op de hoogte :Y :Y

groetjes sjeffie :W :W
 
waarom staat het voorwiel er achterste voren in?
(Afbeelding)

Vinnie's ex :X
Sorry is misschien een beetje confronterent Vince maar moest ff voor Sjeffie ;)


p.s. Kun je de foto's van de dvd ook los gebruiken of moet je dan ulead hebben.
Ik wou een foto van de red eraf halen voor Sjeffie maar er staat een slideshowbestand in en dus geen losse fotobestandjes :?
:?
 
zier er zekers gelikt uit speciaal voor een koffer gemaakt of gewoon voor allerlei bagage mogelijkheden? ben namenlijk zelf ook nog op zoek naar een bagage oplossing en dit ziet er wel heel strak uit. Dus zodra je patent hebt geef maar even een gil dan bestel ik er gelijk een
:]

PS heb zelf nog een oud afdekkapje :+
Je mag het zeker van me copieren, en als je een beetje handig bent, stelt het weinig voor. Tis allemaal uit het blote hoofd, dus ik heb er geen werkplaatshandboek vn hgemaakt. Mocht je wat meer info nodig hebben (foto's ofzo) dan geef maar een gil.
 
nou volg ik dit topic niet zo vaak en ben ook niet zo'n fervente MFer, maar wie heeft er nog meer een 2006 SP-2 black edition in het hok staan?!

ben er wel benieuwd naar eigenlijk..ik weet dat er nu 2 (van de 20) rondrijden...mijn eigen en nog een andere kerel die zo'n dng heeft (van een ander forum)

zijn er nog meer eigenaren hier aanwezig!?

en ander vraagje, ik weet dat vanaf 2004 model (meende ik) er een katalysator op zit, maar waar zit ie!?
ik heb er nog niet echt naar gekeken, maar zit ie in het buizenwerk on der het blok!?
en kan die troep er op een wijze uit??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan