VTR-SP1&2 Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, er zijn er 4 besteld in twee kleuren, de zwarte waren op voorraad, de rooie niet.
En we laten ze als 1 pakket versturen wegens de kosten, dussss.......ff wachten nog.
 
Tja, er zijn er 4 besteld in twee kleuren, de zwarte waren op voorraad, de rooie niet.
En we laten ze als 1 pakket versturen wegens de kosten, dussss.......ff wachten nog.

Dan heb ik nieuws :)
Er zijn nu 2 rode en 1 zwarte dus lang zal het niet meer duren denk ik :)
 
Wie zag ik vanochtend op een rood/zwarte sp1 ter hoogte van knooppunt Hoevelaken op de A1, uiteindelijk bij de Shell gaan tanken (rond 6.30uur)?
 
ff vraagje over olie verbruik:

Moeten jullie weleens wat olie bijvullen ?
Indien ja: hoeveel ?
Ik heb lang niets hoeven bijvullen maar nu met een aantal circuitdagen op extreem hete dagen lust 'ie wel wat hoor !.

Heb onlangs 300ml bijgevuld (3 circuitdagen en 1 dynorun en minimale straatkm's)
 
kickje:

Ik heb het vage (en meestal klopt dat wel) vermoeden dat 1 remschijf van het voorwiel krom is. Met fors remmen voel ik een trilling in mijn rem en motor komen....
Iemand van hier ervaring mee? Richten (http://www.wheeltrim.nl/) bij de sloop of nieuw kopen? En dat laatste zie ik helemaal niet zo zitten als je die prijzen ziet! Zijn er goedkopere/imitatie onderdelen te krijgen?

Gr.
 
Laatst bewerkt:
Wat een onwijs dikke linkpipes op die Akra's :9~ :9~
Zullen wel heel dikke klappen uit komen!!?

Akra's klinken nog best bescheiden hoor :)
Zo te zien zijn het titanium pijpen ?

Volgensmij maken de TwoBrothers verreweg het meeste geluid.
 
Kom uit hengelo :W
Wat een onwijs dikke linkpipes op die Akra's :9~ :9~
Zullen wel heel dikke klappen uit komen!!?

Die dikke linkpipes lijken idd wel dikker dan mijn RVS linkpijpjes:

IMG_7205_small.JPG


ps: zal ik de Akrapovic stickers er dan ook eindelijk maar eens op plakken ?
Staat eigenlijk wel mooier :)
 
Die dikke linkpipes lijken idd wel dikker dan mijn RVS linkpijpjes:

(Afbeelding)

ps: zal ik de Akrapovic stickers er dan ook eindelijk maar eens op plakken ?
Staat eigenlijk wel mooier :)

de linkpipes van mijn full race system zijn even dik als die van slipons, nl 60mm. Ik heb ook nog rvs slipon linkstukken gekocht zodat ik kan kiezen. Ik denk dat ik wss op straat ga rijden met de slipons. Joost jochems van wim motors wist me te vertellen dat slipons in combinatie met K&N sportluchtfilters en rapid3 module het beste resultaat geven. Deze week vrijdig wordt hij afgesteld met Zo'n rapid 3 module *O* *O*

dan eindelijk fatsoenlijk :]
 
Zal je vast wel niet ver van mij afwonen. Heb jij nog enige mods
aan je fiets laten doen dan?

Flappervalve mod, binnenkort maar is alles eraf halen......
Vering anders ingesteld
Laser duo-tech titanium, worden hoge two bros :9~ 8-)
Stuurdemper
binnenkort undertray
enz... :]
 
ff vraagje over olie verbruik:

Moeten jullie weleens wat olie bijvullen ?
Indien ja: hoeveel ?
Ik heb lang niets hoeven bijvullen maar nu met een aantal circuitdagen op extreem hete dagen lust 'ie wel wat hoor !.

Heb onlangs 300ml bijgevuld (3 circuitdagen en 1 dynorun en minimale straatkm's)

Had laatst m'n kuip eraf, omdat m'n motor ergens koelvloeistof lekt,
toen viel me op dat er in 1 van de overloopslangen die onder in de kuip uitkomen een kleine hoeveelheid olie zat.
Word er waarschijnlijk via het luchtfilter uitgegooit :? :?
 
Had laatst m'n kuip eraf, omdat m'n motor ergens koelvloeistof lekt,
toen viel me op dat er in 1 van de overloopslangen die onder in de kuip uitkomen een kleine hoeveelheid olie zat.
Word er waarschijnlijk via het luchtfilter uitgegooit :? :?

Yep,heb ik ook wel eens gehad.
Misschien iets overvuld gehad ?
Niks mis mee hoor.
 
Was er ook niet zo bang voor.
Hoe was het in croix!!?
Las al dat het een veredelde kartbaan was...
 
Was er ook niet zo bang voor.
Hoe was het in croix!!?
Las al dat het een veredelde kartbaan was...

Croix is echt superklein, ik meen iets van 1.9km ofzo.
Na de 1e sessie dacht ik al dat we ons gingen vervelen de 2e dag maar dat viel hard mee :)

Is echt een klein baantje waar je hard moet werken en je hebt er wel veel lol.
Wel een paar spannende momentjes gehad maar dat hoort er bij :)

Krijg steeds meer vertrouwen in de BT002's en voor m'n gevoel wat beter leren sturen met korte haakse bochtjes.
Eens kijken of dat op Assen nog wat op gaat leveren qua verbetering van tijd. :)

1e dag hadden we superheet weer, ik zat in groep 3 van 4. (waarbij 1 beginners is en 4 snel)
De tweede dag begon het einde 2e sessie te regenen (niks van gemerkt qua grip)
De derde en 4e sessie overgeslagen omdat het me te nat was en het regende ook nog steeds.
2 kameraden van me op een TRX850 zijn wel gewoon gaan rijden en zij waren lange tijd de enigen op de baan *D

Rond die tijd zagen velen het weer blijkbaar niet meer zitten en de paddock stond halfleeg....
De organistie besloot om de baan volledig vrij te geven. Zo gingen de 5e en 6e sessie voor alle groepen hierin op en kon je van 15:30 tot 17:00 zoveel rijden als je maar wou :)

Oh ja, nog wel iets vaags gehad !!!
Ik haalde op het rechte stuk steeds 215~220 voordat ik het rempunt zag.
Op een gegeven moment keek ik weer... 0 ?!... 1 ?! de snelheidsmeter deed het niet meer !! :(
Ik ben gewoon nog twee ronden doorgereden en toen moest ik tanken, ik heb toen ff gekeken maar zag geen losse kabel oid. De ronden daarna deed de snelheidsmeter weer gewoon :? vaag dus...
 
de linkpipes van mijn full race system zijn even dik als die van slipons, nl 60mm. Ik heb ook nog rvs slipon linkstukken gekocht zodat ik kan kiezen. Ik denk dat ik wss op straat ga rijden met de slipons. Joost jochems van wim motors wist me te vertellen dat slipons in combinatie met K&N sportluchtfilters en rapid3 module het beste resultaat geven. Deze week vrijdig wordt hij afgesteld met Zo'n rapid 3 module *O* *O*

dan eindelijk fatsoenlijk :]

Sinds juli 2005 is er ook de Rapid Bike 3. Deze nieuwste versie heeft een aantal revolutionaire mogelijkheden. Zo bevat de Rapid Bike 3 maar liefst 6 te programmeren mappen, welke vrij zijn aan te duiden. Er kan dan tussen twee sets mappen worden geselecteerd tijdens het rijden middels een switch op het stuur. En men kan tot 1000 rpm meer programmeren aangaande de ontsteking. In praktijk kun je een setting maken voor circuitgebruik met een race en standaard uitlaat. Of een regen en droog weer afstelling. Alle drie werken volledig digitaal en worden via een USB kabel geprogrammeerd. En er is één voordeel dat deze module uniek maakt! Eenmaal gekocht kun U hem overzetten naar de volgende motorfiets. Simpelweg door de module te laten herprogrammeren en de kabelset te verwisselen.

Neem je originele uitlaten dan ook maar mee en een zakje extra geld voor die run+afstellen denk ik

Anders gewoon een 2 nemen ;)
 
Flappervalve mod, binnenkort maar is alles eraf halen......
Vering anders ingesteld
Laser duo-tech titanium, worden hoge two bros :9~ 8-)
Stuurdemper
binnenkort undertray
enz... :]

Knalt dat setje Duo-tech nog redelijk? had er eentje onder
mijn gsx-r srad 750 zitten en dat klonk lekker. Kan
namelijk de Laser Hotcams kopen, die doen het volgens
mij er ook wel redelijk onder...
 
Kon by the way geen 3 module vinden voor een SP bij ome Wim :?


KRB2005 Kit Rapid Bike 2 - Honda VTR 1000 SP-1 '00-01 € 540,00
KRB2024 Kit Rapid Bike 2 - Honda VTR 1000 SP-2 '02-06 € 540,00

:W
 
Knalt dat setje Duo-tech nog redelijk? had er eentje onder
mijn gsx-r srad 750 zitten en dat klonk lekker. Kan
namelijk de Laser Hotcams kopen, die doen het volgens
mij er ook wel redelijk onder...

Ik had bij de meeting van 14 mei volgens mij 1 sp gezien(gehoord) met duo tech's en die klonken bruter dan hotcams.


Correct me if i'am wrong guys O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan