VTR-SP1&2 Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil maar niet lukken mat dat handboek :? |( maar even wat anders.

Ik ga binnekort voor nieuwe banden, worden Pilot Powers denk ik, twijfel alleen nog tussen 190 of 180. kan iemand mij vertellen wat het verschil in rijgedrag is.
Als ik mij niet vergis zitten er standaard 190 banden op.
 
Zal mij als (sinds vrijdag) eigenaar van een SP1 ook maar in dit
topic mengen. Dit is dus mijn SP1 ui 2000 en komt bij Engbers uit
Tubbergen. Zal binnenkort nog wat foto's plaatsen als de hotcams
eronder zitten aan het einde van de week!

full
 
Wil maar niet lukken mat dat handboek :? |( maar even wat anders.

Ik ga binnekort voor nieuwe banden, worden Pilot Powers denk ik, twijfel alleen nog tussen 190 of 180. kan iemand mij vertellen wat het verschil in rijgedrag is.
Als ik mij niet vergis zitten er standaard 190 banden op.

Klopt standaard is het 190 , ik heb er nu ook een 180 op ligggen.
Zit wel verschil in hij stuurt nu een stuk lichter de bocht in .
Je heb meer het idee dat je een lichtere motor rijdt (in gewicht dan he :P ).

@hakman pff heb je wel mazzel gehad door beide geen schade te hebben. *O* *O*

@snowboarder mooie twin , vooral met open dempers :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Zooooo, dit weekend 2 dagen op circuit Croix en Ternois gereden.
Een ontzettend klein k*tbaantje ! ;) Maar wel leuk :)
 
Welkom Snowboarder!

@Smile: Zit wel verschil in hij stuurt nu een stuk lichter de bocht in .
Je heb meer het idee dat je een lichtere motor rijdt..

@H@nsie: Goed te horen dat je alles heel hebt gehouden!
Pic's???
 
hallo boyz :] :] :]
ga vandaag naar hoco-parts voor een testrun op een fuchsbank. Ken de persoon die daar mee werkt en die wilde graag een run hebben.... dus leek mij ook leuk :Y :Y :} :} :]

Vodkat en sp1ke gefeliciteerd met jullie nieuwe huis *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Donny, ik heb je mail gelezen en wachten op de regelaar en kunnen dan misschien wel uden of iets dergelijks.

Peter :+ :+ :+ laten we dit jaar de ongevallen maar eens afhaken. t'is genoeg geweest B| B| B| B| B| . Daarom voor ieder een gezegende en beschermde stilstaan,rijden parkeren, afstappen, opstappen, neerzetten en tegen diefstal gewenst :Y :Y O-) O-) O-)

greeeeeetttttzzzzzzzzzzzzzz
 
hallo boyz :] :] :]
ga vandaag naar hoco-parts voor een testrun op een fuchsbank. Ken de persoon die daar mee werkt en die wilde graag een run hebben.... dus leek mij ook leuk :Y :Y :} :} :]

Vodkat en sp1ke gefeliciteerd met jullie nieuwe huis *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Donny, ik heb je mail gelezen en wachten op de regelaar en kunnen dan misschien wel uden of iets dergelijks.

Peter :+ :+ :+ laten we dit jaar de ongevallen maar eens afhaken. t'is genoeg geweest B| B| B| B| B| . Daarom voor ieder een gezegende en beschermde
stilstaan,rijden parkeren, afstappen, opstappen, neerzetten en tegen diefstal gewenst :Y :Y O-) O-) O-)

greeeeeetttttzzzzzzzzzzzzzz

Post wel ff je uitdraai a.u.b. ;)
Heb n.l. ook het nieuwe clubblad gelezen en ben erg benieuwd wat het scheelt :?
 
Laatst bewerkt:
Nog even over het werkplaatshandboek.

1. gebruik Internet explorer
2. maak je adresbalk leeg en plak daar als adres: ftp://woongroep.qpluso.nl/
3. enter
4. je krijgt nu een venstertje waar je een gebruikersnaam en een wachtwoord kunt typen
5. typ als gebruikersnaam VTRSP (hoofdletters dus!)
6. typ als wachtwoord Limburg (die is nog van onze meeting, let op de hoofdletter)
7. enter
8. als het goed is krijg je nu een rijtje bestanden te zien. Klik op RC51 werkplaats.pdf met je rechtermuisknop en klik 'kopiëren' aan.
9. plak het bestand in een directory op je eigen harde schijf. Het downloaden gaat een tijd duren, het is een groot (30 MB) bestand.

Let op, downloaden vanaf je werk of zo gaat vaak niet, systeembeheerders maken de toegang tot ftp servers vaak onmogeljk.

Nogmaals succes! :W
 
Ik heb het vage (en meestal klopt dat wel) vermoeden dat 1 remschijf van het voorwiel krom is. Met fors remmen voel ik een trilling in mijn rem en motor komen....
Iemand van hier ervaring mee? Richten (http://www.wheeltrim.nl/) bij de sloop of nieuw kopen? En dat laatste zie ik helemaal niet zo zitten als je die prijzen ziet! Zijn er goedkopere/imitatie onderdelen te krijgen?

Gr.
 
Ik heb het vage (en meestal klopt dat wel) vermoeden dat 1 remschijf van het voorwiel krom is. Met fors remmen voel ik een trilling in mijn rem en motor komen....
Iemand van hier ervaring mee? Richten (http://www.wheeltrim.nl/) bij de sloop of nieuw kopen? En dat laatste zie ik helemaal niet zo zitten als je die prijzen ziet! Zijn er goedkopere/imitatie onderdelen te krijgen?

Gr.

Heb dat ook, niet met de SP maar met de 600F. Die trilt wat als je de voorrem doorknijpt. Binnenkort maar eens kijken of andere remblokjes (?? fietsterm) willen helpen. Nieuwe schijven gaan er niet komen, het ding remt verder gewoon goed.
 
Kom uit hengelo :W
Wat een onwijs dikke linkpipes op die Akra's :9~ :9~
Zullen wel heel dikke klappen uit komen!!?
 
Heeft 1 van jullie ervaring met plaatsen van de knippers op de plek van de stadslichten? Zo ja, any how-to's? Het lijkt mij nl. niet zo moeilijk maar ik heb het zaakje nog niet open gesleuteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan