Overzicht Foto Site's

Hoi Tyl,

zou jij bij www.leukopdefoto.nl MotorXtra willen weghalen. Deze evenementen doen wij dit jaar niet.

Wel doen we alle MSL dagen vanaf heden als de officiele fotograaf.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand trouwens hoe leukopdefoto te bereiken is? Ik probeer ze vanaf gisteren te mailen op info@leukopdefoto maar de mails komen steeds terug.
 
Weet iemand trouwens hoe leukopdefoto te bereiken is? Ik probeer ze vanaf gisteren te mailen op info@leukopdefoto maar de mails komen steeds terug.

Misschien lompe opmerking, maar je hebt er wel .nl achter gezet? Heb net nog een bevestiging van hun binnengekregen van een bestelling, dus zou moeten werken lijkt me.
 
Misschien lompe opmerking, maar je hebt er wel .nl achter gezet? Heb net nog een bevestiging van hun binnengekregen van een bestelling, dus zou moeten werken lijkt me.

Delivery to the following recipient failed permanently:

info@leukopdefoto.nl

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: Gmail tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. The error that the other server returned was: 550 550 Requested action not taken: mailbox unavailable or not local. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. Thanks for your continued support. (state 14)
 
Delivery to the following recipient failed permanently:

info@leukopdefoto.nl

Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: Gmail tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. The error that the other server returned was: 550 550 Requested action not taken: mailbox unavailable or not local. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. Thanks for your continued support. (state 14)

Probeer eens te mailen vanaf hotmail of je zakelijke mail. Het lijkt erop dat leukopdefoto gmail heeft geblokkeerd.
 
Ok, staat erbij.


Klopt niet helemaal wat ze zeggen ;) Ik was voor Tracktraining.nl en niet voor MotorXtra ;) MotorXtra had voor die dag een eigen fotograaf rond lopen. Wie dat was geen idee :N

@Tyl:: Zou je MSL en MotorXtra weg willen halen en daarvoor TrackTraining.nl er in willen zetten ;)
 
Here you go. Met lekker stuk taart van Postman z'n moerder

Koffie%20en%20vlaai.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan