Overzicht Foto Site's

weet iemand wie er gister op assen stond te fotograferen?
waren 2 mannen en 1 meid, volgens mij zaten ze ergens in box 8 ofzo?
 
geen idee, heb ze wel gezien en met ze gepraat. Maar ze hadden niet echt een site waarop foto's zouden komen.
Ik heb wel m'n racenummer en e-mail adres achter gelaten. Nog niks van gehoord.
Wie weet trouwens of en wanneer de tijden van gisteren op mylaps.com komen?
 
Voor de tijden had je naar timecontrol moeten gaan.. Die komen niet op mylaps.
 
weet iemand wie er gister op assen stond te fotograferen?
waren 2 mannen en 1 meid, volgens mij zaten ze ergens in box 8 ofzo?

och, wat lullig van me zelf, :X ik zou idd aan het einde van de dag komen kijken naar de fotos. Ik had me racenummer achtergelaten zodat ie ze eruit kon sorteren en op een diashow laten zien.

Naja, dat concept werkt dus niet na een lange en zware dag racen fotos gaan kijken :+
 
och, wat lullig van me zelf, :X ik zou idd aan het einde van de dag komen kijken naar de fotos. Ik had me racenummer achtergelaten zodat ie ze eruit kon sorteren en op een diashow laten zien.

Naja, dat concept werkt dus niet na een lange en zware dag racen fotos gaan kijken :+


Ik heb mijn E-mail adr wel achtergelaten omdat ze mijn foto's nog niet allemaal hadden uigezocht, ik had de hoop dat die lui een eigen cite hadden.
ik heb ad ook zien lopen, dan die maar ff in de gaten houden. :]
 
jewel, daar lagen ze mooi uitgeprint in de vensterbank :9
Echt? :/
Klotezooi, had dat dan even gezegd :+
Peter zei tegen mij "Die meten we niet i.v.m. WA-verzekering"
Icebear (marshal) zei tegen mij "Moet je vanavond even op MyLaps.com kijken, daar staan ze op"


Ja, niet dus B|
Maargoed, zal er eens achteraan gaan :P


Iemand trouwens al een site waar foto's van dinsdag & woensdag op Assen staan?
 
Laatst bewerkt:
gisteren tijdens de zac op assen was www.circuitfotografie.nl aanwezig. volgens mij nog niet in de lijst...
 
MarcoZ heeft mij verteld dat Assen in ieder geval geen tijden meer doorgeeft aan MyLaps.com :N
 
Nou het heeft effe geduurd voordat ie online ging maar hier is een linkje naar mijn site :

www.mlrp.nl

Ben er de komende tijd dus ook weer bij om foto's te schieten op Eemshaven en Assen
 
Ey Tyl, werk die lijst es bij ;)

Maple Leaf heeft weer mooie piccies op zn site staan van de cup van gister! Gesorteerd op rijnummer ook nog..
 
Zo idd dat is een mooie site.

@Maple Leaf. Je komt bovenaan :P Ziet er goed uit. Vooral omdat je ze op rijnummer sorteerd. ;) Kost je wel het origineel van alle nummers 33 ;) tyl @ tyl . nl :P
 
Laatst bewerkt:
Zo idd dat is een mooie site.

@Maple Leaf. Je komt bovenaan :P Ziet er goed uit. Vooral omdat je ze op rijnummer sorteerd. ;) Kost je wel het origineel van alle nummers 33 ;) tyl @ tyl . nl :P

Bedankt voor het bovenaan zetten van m'n site. Wat betreft de foto's stuur me maar effe een mailtje : info@mlrp.nl
 
Ey Tyl, werk die lijst es bij ;)

Maple Leaf heeft weer mooie piccies op zn site staan van de cup van gister! Gesorteerd op rijnummer ook nog..

Ik heb je mail gelezen en daarop geantwoord maar krijg antwoord terug dat de mail niet afgeleverd kan worden. Had je vrijdag al een mail gestuurd met de foto's, overigens. Zit je mailbox misschien vol?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan