Chopper projectje

Dat is zwaar kl*ten ;(

Sterkte de komende tijd, hopenlijk kun je links of rechts terecht (denk het wel, anders misschien bij opa..) voor de komende "gezellige" dagen.

Later zul je inzien waarvoor het goed is geweest |( |(
 
bedankt voor al jullie fijne reacties, doet me echt veel goed, heb een hoop mensen om me heen die me steunen, ook al helpt dat natuurlijk niet altijd.
En ik zal het project ook zeker niet stopzetten, er is nu gewoon even een dipje.
Ik ga er gewoon een stoere bike van maken!
 
ze is net hier geweest, en goed gesprek gehad, blijven gewoon vrienden.
En dat deed me wel goed :)
Voel me nu stuk beter en dat ga ik ook zo houden ;)
 
in deze tijd van het jaar, met zulke dingen is altijd kl+ten.
jullie blijven vrienden, Ik denk dat t zeker wel mogelijk is. Aleen moeten de verliefde gevoelens van beide kanten echt over zijn
ik vind dat meteen na dat t uit is gegeaan je absoluut niet zo maar door kan gaan als vrienden..
1 van de 2 ( of zelfs bijde ) geeft toch nog om de ander...
je moet even afstand nemen tot je afgekoelt bent, alles weer voor elkaar hebt en dan kijken of je allemaal nog behoefte hebt aan 'vriendschap'

gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
 
ja, zal ik zeker doen.
Komt goed, maar nogmaals bedankt voor jullie steun allemaal!!
:} :j

Ben nu alleen wel moe, in de afgelopen 60 uur 5 uurtjes geslapen :Z
 
Je bent netjes bezig geweest al met je project.
Hoe heb je die cilinder en kop zo netjes gekregen?
Laten stralen ofzo?
 
Hoi Nick

Nog veel succes met de chopper .
En hier ben je altijd Welkom .

Vriendelijke GoldWing groeten Bert en Diana .
 
Zom gisteren nieuwe pakkingsset en alles besteld, hopen dat het een beetje snel binnen komt, dan kunnen we weer aan de slag, de tank ga ik laten (of zelf) airbrushen, evenals de zijkapjes en het (straks ingekorte) achterspatbord.

Dus dat wordt smullen (hoop ik) ;)

en als het blokje straks weer in elkaar zit en alles afgesteld is gaat het frame er aan geloven, en van daaruit weer alles opbouwen.
Iemand nog tips of suggesties voor het blok overigens? want ik hoorde dat als je het blank laat er niet erg goed voor is.. ?
 
KaWaReZ schreef op:
2k blanke lak eroverheen spuiten

ja en nee

begint ie dan te corroderen onder lak, kun je weer overnieuw beginnen met glasparelen etc
bijhouden is mss wel net zo makkelijk

Heb trouwens zelf bij Ferweda een ander soort spuitbus hittebestendig/brandstofbestendig blank gehaald, 1K maar toch net zo duurzaam, alleen goedkoper. Zit er nu een jaartje op, op de tank.
 
ja en nee

begint ie dan te corroderen onder lak, kun je weer overnieuw beginnen met glasparelen etc
bijhouden is mss wel net zo makkelijk

Heb trouwens zelf bij Ferweda een ander soort spuitbus hittebestendig/brandstofbestendig blank gehaald, 1K maar toch net zo duurzaam, alleen goedkoper. Zit er nu een jaartje op, op de tank.

hoe bijhouden? O-)

zat te denken aan een kleurtje ertussen misschien, zal eens wat photoshoppen en posten :)

weet niet of het kan, want dit is natuurlijk wel het koelende deel van de cylinderkop..
iemand ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
even een kleine fotoshop gemaakt, niet heel bijzonder, maar dit is dus wat ik in gedachten had ongeveer, als dat kan, en dan die randjes van de koelribben polijsten, of zeggen jullie: gewoon zo laten, goed zat :P

kleurtjeskoelribben.jpg
 
even een vraagje van mijn kant,
Wat is dit voor spul?? en waar kan je het kopen? en wat kost het ongeveer?
(heb namelijk niet zo heel veel nodig dus 500 meter kopen is beetje zonde natuurlijk ;) )
wrappedPUNKS.JPG

ben vandaag namelijk met de uitlaat en de linkpijp bezig geweest, uitlaat ziet er prima uit, maar de linkpijp heeft nogal wat deukjes en kleinigheidjes, zat ook wat oppervlakkige roest op, maar nar een mooi badje en het nodig geschuur e.d. is het helemaal roestvrij!!! *D
Maar vind dit wel mooi, en dan tot aan de uitlaat de linkpijp bedekken (met het lelijke laswerk van de vorige eigenaar ;( ).
Verder is het nog wachten op onderdelen voordat we verder kunnen..
Hopelijk snel een volgende update ;)
 
Doe het dan zwart, met gepolijste randjes, als je dit doet, moet je ook roze bouten gebruiken ;)
 
jow... volgens mij gewoon '' exhaust wrap'' of ''pipe wrap tape'' zoek in die richting ;)


als het goed is volgende week samen t blok in elkaar sleutelen he maat ;)

komt helemaal goed, voor de zomer rijdt de nickbike

Groeten
:] Coentje :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan