Bike_Explorer
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #26
Zal dat zo´n vaart lopen, denk je? Starlet tank ik ook met 95.Hou je er ook nog even rekening mee dat een oudere motor (pak m beet van voor 2000) heel slecht tegen ethanol kan? Betekent dat je 98 moet tanken of bij elke tankbeurt 95, e-10 fuel fighter erbij.
Zijn er al wat verhalen van dergelijke motoren die er problemen door hebben?
Die bmw´s worden alweer wat duurder dan ik voor ogen heb. Ik wil toch weer terug naar een chopper/cruiser tzt.En dan was je van plan met de motor wel netjes 100 te gaan rijden? Denk dat dat je snel gaat tegenstaan, als je nu al gewend bent 140 te rijden.
Moet je motor perse een chopper zijn? BMW heeft met de F800 ook een zuinige motor in het gamma. En zo'n F800GT lijkt me niks mis mee voor woon/werk en lekker touren. Bron
100 met zo´n motor hou ik wel uit hoor. Ik heb uit mijn hoofd 20-25k gereden op een honda cbr125r uit 2004. Dus ik weet wat ik doe en of het realistisch is allemaal. Wel grappig dat je destijds mensen zag omkijken omdat ze wss dachten dat er een brommer de snelweg opgeboerd was hahahaha