meest beschamende moment(e)n met motor is.......?

Status
Niet open voor verdere reacties.

woefiemotard

MF veteraan
26 feb 2003
3.768
17
antwerpen
Voor diegenen die de ballen hebben om het toe te geven....en ermee te lache!


Effe de spits afbijte..
a) met ELKE motor al vertrokken met schijfremslot nog op......
b)lekker motor dwarsremmen aan stamcafé en op men bek gaan met vol terras...
c)bochtje missen ,door haag gaan ,terechtkomen in midden van tuinfeest (geen gratis drankje gekregen,de eikels...)
d)maat van me uit zen bed bellen om 8:30u op een zondag omdat men motor "in panne "
staat, langs de kant van de weg...( komt me oppikken en ziet dat ik zonder benzine zit NATUURLIJK...)
e)eindrapport op school,effe pochen dat je met de motor gaat komen die dag, en daar volledig opgeschuurd aankomen met een stukje clip-on in je kuit...


Na 7 jaar elke dag met de motor leer je toch wel lachen met jezelf... *D *D *D *D *D
 
Ik wilde mijn motor op de zijstander zetten, terwijl die niet helemaal stond uitgeklapt. Even kijken of iedereen me we ziet? Helaas wel, want de motor viel om.
 
Thuis aangekomen kwam ik netjes tot stilstand. Helaas vergat ik m'n voeten op de grond te zetten... :z
Gelukkig was het pikdonker en was er niemand te zien.
 
Vet weg willen blazen met publiek erbij en dan vier keer nieuw moeten starten omdat de motor nog te koud is en afslaat bij optrekken.
 
Ik wilde mijn motor op de zijstander zetten, terwijl die niet helemaal stond uitgeklapt. Even kijken of iedereen me we ziet? Helaas wel, want de motor viel om.

JUIST!!Een klassieker heb ik met men Z1000 gehad bij een vriendinnetje thuis vroeger!Haar moeder vroeg of dat niet een TE zware motor was voor zo'n smallerd als ik,ik effe laten zien ( door op middenbok te zetten...)dat dat niet zo was...dusssss.. ;)
Z1000 tegen de grond,ik ook ,ego ook....help... :+
 
Lees het topic "highsider in je badkamer" er eens op na.


...om er even één te geven:

Met vrienden op vakantie in Luxemburg, rondje op andermans motor, kom terug en zie hem leuk bezig met zijn camera. Laag boven de grond, filmen hoe ik eraan kom. Ik ook niet te lullig, denk okee, dan zal ik je hebben ook. Dus stuur recht op hem af, met de bedoeling redelijk laat maar nog op tijd in de rem te knijpen. Deed dat dan ook, maar remmen op gras is kennelijk toch een andere sport dan op asfalt......
 
Mijn meest beschamende moment (gelukkig had ik geen getuigen) was toen ik een stuk wilde gaan rijden met de toenmalige GSX1200 van mijn vader. Na 1,5 kilometer hield ie ermee op, en kreeg ik em niet meer aan de praat.

Met die zware machine weer helemaal naar huis gelopen, en in een helder moment bedacht ik me dat het handig zou zijn de benzinekraan op on te zetten. (Dit gebeurde 5 meter van huis op een hete zomerdag, ik was dus helemaal bezweet van een takke-eind lopen met die motor :) )

[me]Sabelhout kon zichzelf toen wel voor zijn kop slaan |( [/me]
 
Even mijn man -die achter me reed- laten zien wie van ons het best kon rijden en dus een 'maximaal40km/uur'-bocht nemen met 70+ km/uur... en rechtdoor gaan omdat ik nog niet zo goed ben in kneedowns (alhoewel ik die wel maakte...in de berm... we moesten met twee man brandnetels uit de ketting en de kuip verwijderen voordat mijn Kwaakje weer netjes rechtop kon staan).

Natuurlijk ook die paar momenten dat ik erachter kwam dat de Triumph Daytona 900 goed te rijden is voor een meiske van mijn postuur, maar niet goed staand te houden.

En tijdens rijles met opbokken OVER de motor heenvallen omdat je je heup toch wel typisch inzet... tja...

(*bloos*)
 
Ik had op dat moment twee motors. En mijn maat die drie deuren verder woonde ook.
Toen ik op een ochtend vroeg met de hond naar buiten ging zag ik tot mijn schrik dat er nog maar een bruin zeil naast de twee groenen van mijn maat stond. Ik gelijk met hond en al, kompleet over de zeik, naar het politie buro om aangifte van diefstal te doen.
Toen ik echter na een uur weer thuis kwam stonden er gewoon weer vier zeilen. Twee bruinen en twee groenen. IK snapte er niets van. Mijn "gestolen" motor bleek nog gewoon op slot te staan. Op dat moment kwam mijn maat net weer naar buiten en ik vertelde hem het hele verhaal. Met moeitje pratend door zijn schaterbui heen legde hij mij uit dat hij net zijn vriendin uit de nachtdienst was wezen halen en hij geen zin had om naar de schuur te lopen en dus even zijn groene zeil over mijn bruine heen had gedaan.

Tja en dan terug naar het politiburo om het een en ander uit te leggen.......
 
Voor de deur bij Paul Ritzen op een hele domme manier fiets neerleggen en naar binnen lopen en zeggen: "Hoi, ik heb me fiets neergelegd en krijg hem niet overeind. Ken jij ff helpen. Oja, ik ben LCB/Annette".

Fiets die niet starten wil bij de pomp. Helemaal dood.
Aardige meneer die mij op jiffy wees |(

Fiets die afslaat na het in de 1 trappen. Keer op keer.
Jiffy :P

Zo mooi die beveiligingen ;)
 
Ik had op dat moment twee motors. En mijn maat die drie deuren verder woonde ook.
Toen ik op een ochtend vroeg met de hond naar buiten ging zag ik tot mijn schrik dat er nog maar een bruin zeil naast de twee groenen van mijn maat stond. Ik gelijk met hond en al, kompleet over de zeik, naar het politie buro om aangifte van diefstal te doen.
Toen ik echter na een uur weer thuis kwam stonden er gewoon weer vier zeilen. Twee bruinen en twee groenen. IK snapte er niets van. Mijn "gestolen" motor bleek nog gewoon op slot te staan. Op dat moment kwam mijn maat net weer naar buiten en ik vertelde hem het hele verhaal. Met moeitje pratend door zijn schaterbui heen legde hij mij uit dat hij net zijn vriendin uit de nachtdienst was wezen halen en hij geen zin had om naar de schuur te lopen en dus even zijn groene zeil over mijn bruine heen had gedaan.

Tja en dan terug naar het politiburo om het een en ander uit te leggen.......


Been there...

Op men bek (ging vroeger vaak op bek..) gaan voor stamkroeg,lek in carter geslagen.Ik laat de motor staan om de volgende dag terug te kome hale.
Motor is WEG!!Zelfde gezeik,politie,aangifte,paniek,koud zweet...
Belt de cafébaas me die avond op om te zeggen dat ze men motor in de kroeg hadden gehesen ( was op stuurslot )omdat het daar toch geen zuivere buurt was om motoortjes s'nachts buiten te laten staan.... :( + :}

 
Ff mijn motor 5 meter verrijden omdat er iemand niet uit zijn garagebox kon. Dus ik spring stoer in amazonezit op dat ding rij weg, rem en val de verkeerde kant op. En dat terwijl de hele "gang" bij mijn garage stond.
 
heel stoer voor een groep mensen willen vertrekken , maar iedere keer dat ik de koppeling liet komen viel hij stil, na een minuut (die eeuwig duurde voor mij) eindelijk door dat het de zijstandaard was die nog uit stond
 
Fiets die niet starten wil bij de pomp. Helemaal dood.
Aardige meneer die mij op jiffy wees |(

Fiets die afslaat na het in de 1 trappen. Keer op keer.
Jiffy :P

Zo mooi die beveiligingen ;)
Gelukkig dat ik dus niet de enige ben.
Ik wilde ff 'patseren' voor me vader. Flok uit, flok uit flok uit |(
 
- Mn oude brik op stuurslot laten staan, vervolgens willen verplaatsen, maar om laten vallen.

- FF stoer weg willen rijden bij de benzinepomp, motor net gestart, koppeling op laten komen en dat ding viel gelijk uit. Nog eens drie keer proberen voordat ik achter kwam dat de standaard nog uit stond.
 
Even mijn man -die achter me reed- laten zien wie van ons het best kon rijden en dus een 'maximaal40km/uur'-bocht nemen met 70+ km/uur... en rechtdoor gaan omdat ik nog niet zo goed ben in kneedowns (alhoewel ik die wel maakte...in de berm... we moesten met twee man brandnetels uit de ketting en de kuip verwijderen voordat mijn Kwaakje weer netjes rechtop kon staan).

Natuurlijk ook die paar momenten dat ik erachter kwam dat de Triumph Daytona 900 goed te rijden is voor een meiske van mijn postuur, maar niet goed staand te houden.

En tijdens rijles met opbokken OVER de motor heenvallen omdat je je heup toch wel typisch inzet... tja...

(*bloos*)

Hahah gaaf!! :) meestal is het de man die aan de vrouw wil laten zien dat die 40km bocht wel met 70 kan. Zulke vrouwen moeten er meer zijn!! :9
 
Op m'n ouwe z1000 een file van ca. 5oo meter voor het verkeerslicht inhalen, lekker vooraan staan, vervolgens de motor af laten slaan bij het wegrijden. De motor verzuipen, de accu leegstarten, hem dan op de jiffy zetten om em met de kickstart aan te trappen en er dan al buitelend achter komen dat ie nog in de eerste versnelling stond |(

Op de middelbare school willen bewijzen dat je met je 250 cc tweetakt veeeel sneller bent dan een opgefokte Honda MT5(brommer)
Dus naast elkaar stoplichtsprintje doen voor de halve school en hem dan gewoon in z'n vrij hebben staan........ :?
 
meeste van jullie bikes geven geen kik met jiffy uit; mijne wil wel als de standaard uit is.

en dat vergeet ik ELKE keer |( ga je bijna op je bek als je wegrijdt elke keer niet zo profi :P
 
Ow ja, bijna vallen met me net schadegerepareerde fietsie ;)

Paul had me jiffy wat gangbaarder gemaakt en dat had ik gelukkig net op tijd in de gaten. Ding was zo plakkerig dat ie wel ging als ik dat wilde, maar nu moest ik dus ff verder doordrukken dat ding om hem te houden waar ik hem hebben wou.

Weet ik nu, maar was bijna een dure les in jiffyklappen :P
 
Vanmorgen toen ik naar de RDW keuring moest en alle avonden daarvoor heb zitten sleutelen met als doel in ieder geval NIET voor verrassingen komen te staan op de dag van de keuring... Dus ik wil 's ochtends wegrijden uit de garage, laat de koppeling opkomen...en hij houdt er mee op...en nog een keer...en nog een keer...dus ik in paniek bellen met een motordocter...en kom er tijdens het telefoongesprek achter dat mijn jiffy staat uitgeklapt...grmbl. :9
 
Of met ouwe Z1000 ( ding heeft afgezien bij mij..) geen schijfremslot kunnen steken vanvoor omdat schijven dat niet toelieten,en dus steken we die op het achtertandwiel.Blok stond nog warm wanneer ik terug uit kroeg kwam,vrienden mee buiten,volgas wille vertrekke,en craaaaash....schuif...auw...kosten...enz
 
Doe maar niet....wij zouden allemaal een tegenligger kunnen zijn die door zo'n ongeleid projectiel wordt getroffen :+

Om nog maar te zwijgen over mijn hartkleppen!
Dit keer heb ik ze nog kunnen terugmasseren, maar het is niet goed voor me... :+

Fijn moment: op een overvolle camping willen wegrijden met je zwaar bepakte motor en bij het gasgeven voelen dat ie zich ingraaft in het natte gras en langzaam onderuitzakt. :X
Ook lekker: onderweg naar je werk erachter komen dat al die auto's zo langzaam rijden vanwege de ijzel, op een steenworp afstand van je werk met je voorwiel bij iemand de tuin in glibberen en weten dat je niet kan afstappen zonder iets te breken. Prettig dat er dan iemand op je hulpgeroep reageert en de kont van de motor effe in de goede richting zet. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan