Ducati Monster 600 GESTOLEN in Ede

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dan zadelen we Marokko er mee op. Ik geef toe dat ik het ook lang een goeie oplossing gevonden heb. Maar het is meer een verplaatsing van het probleem. Een politiek correcte oplossing lijkt niet te bestaan. Maar ik weet wel dat het op deze manier aan het escaleren is. Die jongen van 11 die geen straf gekregen heeft zit thuis te lachen en te vertellen hoe stoer hij was. En dat heeft niets met Marokkaan zijn te maken in mijn ogen, maar met de cultuur die aan het ontstaan is. De verkeerde dingen krijgen waardering. Dus hoewel Balkenende het charisma mist om daadwerkelijk iets voor elkaar te krijgen heeft hij gelijk wat betreft het normen en waarden verhaal, het gaat niet goed met nederland.


gewoon terug naar de basis.

geef die jongens een crossfiets en een voetbal.
veel huiswerk.... niet gemaakt? kom jij maar een paar uur na.....
voor het donker thuis zijn en maar 2 euro zakgeld in de week.
voor de rest van het geld MOETEN ze een krantenwijk lopen.
geen krantenwijk lopen? ook geen zakgeld.
geen dure kleding en schoenen ...alleen als ze het zelf kunnen betalen.

toen ik 11 was moest ik het niet proberen dit gedrag te vertonen.
dan kreeg ik van de leraar een trap onder mn reet!
en als mijn ouders hoorde dat ik een trap gekregen had kreeg ik van hun ook nog een trap!
 
hey r6er ben van menig dat de ouderen in jullie cultuur de rand gevallen moeten aanpakken en niet de justitie. Het draait veelal om respect of hebben die 2% kut marokkanen dat ook niet meer voor de ouderen in jullie cultuur.

Dat klopt. Ik had bijvoorbeeld altijd mijn broer die mij in de gaten hield. En ik keek ook tegen hem op, heeft havo gedaan en doet nu zijn HBO opleiding waar ik trots op ben voor hem.

Persoonlijk zit ik er niet op te wachten om de rotte appels aan te spreken, ik wil er zo veel mogelijk uit de buurt van blijven. Wel had ik een keer met een jongen gesproken die allemaal begon over zijn buurt die ghetto is enzo en hun gangster zijn. Ik vroeg ben je daar trots op waarop hij ja. Ik zij tegen hem ik ben trots dat ik op mijn 19 jaar een auto/motorrijbewijs heb en een mooie motor. En ik kon goed zien aan zijn gezicht dat het hem aan het denken heeft gezet. Maar ik vind dat zijn familie hem er op moet aanspreken.

Ik ben wel zeer blij dat ik goede vrienden heb. Bijvoorbeeld mijn Turkse vrienden, die zijn echt niet te onderschijden van Nederlanders. Ze praten vloeiend nederlands enz enz.

Ik ben ook heel blij dat jullie hier op het forum inzien dat er meer goede marokkaanen als ik zijn als van die rotte appels. :} Hulde
 
Laatst bewerkt:
Slimme jongens om al hun actie's op film te zetten.
Ik werk zelf ook bij de politie en ik ging laatst even langs bij de recherche. En wat schetste mijn verbazing, de hele muur hing vol met printjes van screenshots van een youtube filmpje.
Het waren de doelgroepjongens met dure motoren, scooters en kleding die aan het patsen waren met de spulletjes. Maar nu was het probleem dat die dingen wel van diefstal afkomstig waren.
Bij elke print stond handgeschreven de naam van de verdachte en ze zijn de week daarop ook allemaal aangehouden :}

Pluspuntje voor de recherche..!
En wat justitie dan weer voor straffen gaat eisen is weer zwaar teleurstellend, maar de nederlandse politie heeft hun werk iig goed gedaan *O*
 
Laatst bewerkt:
maar r6er feit blijft voor heel jou leven. Dat jij door zulke jongens die zo dik door media worden uitgesmeerd het vooroordeel heb dat je moet bewijzen dat jij wel een goeie bent. Das al helemaal klote. Maar goed, hoe vaak gebeurd het niet als die jongens gingen solliciteren werden afgewezen, omdat ze ali enz heten. Persoonlijk zou ik ook makkelijk dan aan geld proberen te komen, drugs of kraakjes plegen, omdat het easy is en veel geld kan verdienen. Probleem is uit zijn voegen, maar daar hebben we zelf aan mee geholpen.
 
Hey

ik heb het filmpje een tijdje trug al ondekt voordat het op geen stijl enzo stond dankzij een tip van iemand.
ben er ook al mee naar de politie geweest 2 weken trug maar die zouden mij trug bellen maar dat is nog niet gebeurd, ik ga er vandaag nog even 8eraan.
heb de motor wel weer trug maar dat vind ik eigelijk niet genoeg. maar ik ga er nog zeker 8eraan!
 
Hey

ik heb het filmpje een tijdje trug al ondekt voordat het op geen stijl enzo stond dankzij een tip van iemand.
ben er ook al mee naar de politie geweest 2 weken trug maar die zouden mij trug bellen maar dat is nog niet gebeurd, ik ga er vandaag nog even 8eraan.
heb de motor wel weer trug maar dat vind ik eigelijk niet genoeg. maar ik ga er nog zeker 8eraan!

Je hebt de motor weer terug? *O*

Heel goed dat je er achteraan blijft zitten. Het zou zo jammer zijn als ze de dader(s) dan niet te pakken krijgen, omdat jouw zaak op de papierhoop is gekomen.
 
Hey

ik heb het filmpje een tijdje trug al ondekt voordat het op geen stijl enzo stond dankzij een tip van iemand.
ben er ook al mee naar de politie geweest 2 weken trug maar die zouden mij trug bellen maar dat is nog niet gebeurd, ik ga er vandaag nog even 8eraan.
heb de motor wel weer trug maar dat vind ik eigelijk niet genoeg. maar ik ga er nog zeker 8eraan!
hoe zag de motor eruit toen je hem terug kreeg?
Groeten!
 
Goed nieuws dat ie terug is. Ook goed, dat je het er niet bij laat zitten. Jammer alleen, dat er waarschijnlijk niets aan gedaan gaat worden.
 
Ik kan maar een ding zeggen. Zondag op de terug reis met iedereen even door veldhuizen A. rijden.
Laat die kansjongeren maar weten dat wij opkomen voor onze mede MF-ers.

Misschien kunnen we dan nog wel wat kansjongeren op scooters asfalt eczeem bezorgen ofzo.
Als ik mijn motor daar had gezien was veldhuizen te klein geweest.
 
Hey

ik heb het filmpje een tijdje trug al ondekt voordat het op geen stijl enzo stond dankzij een tip van iemand.
ben er ook al mee naar de politie geweest 2 weken trug maar die zouden mij trug bellen maar dat is nog niet gebeurd, ik ga er vandaag nog even 8eraan.
heb de motor wel weer trug maar dat vind ik eigelijk niet genoeg. maar ik ga er nog zeker 8eraan!


Dat zou ik niet doen. Ook al is het jouw motor, hij is gestolen geweest. En wat van jou is is van jou, dat ben ik met je eens, maar zo werkt de rechtsstaat in Nederland niet.

Denk maar even terug aan die hond van een paar weken terug. Beest was meegenomen door iemand anders omdat ie weggelopen was, beest was gechipt en alles dus ze wisten van wie die was en toch was het een hel voor die mensen om m terug te krijgen. Dat is hetzelfde met motoren. Ik zou het hierbij laten, hoe moeilijk dat ook is. Je hebt in ieder geval je motor terug. Je kan niet veel meer bewijzen...
 
ik denk serieus dat het een goed idee is om met een enorme groep motorrijders langs te gaan,
en dan wat van die duc monsters voorop

rondje om de wijk en dan even die jongeren bang maken
als je met 1 man meer bent dan hun gaan ze al gillend weg met hun 180cc
 
You only have to tell me when.
Gewoon om een waarschuwing af te geven. Misschien moeten we nog wat bijval zoeken bij shopper rijders?

Ow en timmie89, succes ermee!

Edit: Is dit niet officieel te doen? Dus aanvragen bij de gemeente als demonstratie? Media erbij natuurlijk. Als er dan in de toekomst nog meer van deze gevallen zijn zal daar meer aandacht voor komen en dus ook meer druk op de politiek.
 
Laatst bewerkt:
You only have to tell me when.
Gewoon om een waarschuwing af te geven. Misschien moeten we nog wat bijval zoeken bij shopper rijders?

Ow en timmie89, succes ermee!

Edit: Is dit niet officieel te doen? Dus aanvragen bij de gemeente als demonstratie? Media erbij natuurlijk. Als er dan in de toekomst nog meer van deze gevallen zijn zal daar meer aandacht voor komen en dus ook meer druk op de politiek.

Ik vind op zo'n manier demonstreren nog niet eens zo'n gek idee...
 
Ik woon zelf ook in Ede en heb ook even in de wijk daar gewoond. Herken van gezicht ook wel een paar van die mannetjes. Zorgen daar voor leuk wat overlast, scheuren als debielen rond ed. Demonstratie lijkt me wel leuk daarom!
 
Ik vind op zo'n manier demonstreren nog niet eens zo'n gek idee...

Noem de tijd en plaats maar, ik ben er bij!

Alles over marrokaanse kansenjongeren is al wel zo`n beetje gezegd dus is zal het niet herhalen, verschrikkelijk frustrerend is het wel zeg! Iig relaxed dat je je bike terug hebt, en ook erg mooi dat er door de media (geenstijl/fok) aandacht aan besteed word.. misschien haalt `t wat uit
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan