Ducati Monster 600 GESTOLEN in Ede

Status
Niet open voor verdere reacties.
We kunnen a.s. zondag met ze allen toch wel even een ommetje maken naar veldhuizen/ede..? O-)
 
TS heeft idd zijn motor al weer terug. Stond op een gegeven moment op straat zonder contactslot.

Het is mijn vorige motor, jammer om er zo'n vieze crimineel erop te zien zitten :r
 
heren,

ik heb even op hyvers geneuzeld.
kijk even bij zoeken en dan; shab sector a.
krijg je een hyversite van die groep volgens mij. met de woonplaats ede!!!!!
kunnen jullie hier wat mee?
 
We kunnen a.s. zondag met ze allen toch wel even een ommetje maken naar veldhuizen/ede..? O-)

Ligt om steenworp afstand van MM!! :P

Dan mogen die Ninja's eropaf ;)

(nu kank weer geintje maken want motor is intussen al terecht)
 
Laatst bewerkt:
rechtssysteem klopt niet in nederland, daarom zouden jullie ze wel willen aanpakken, maar in de cultuur(dus die 2% kut maroc) werken ze als een eenheid en hebben niets te verliezen dan hun eer. Wat doe je eraan dan. Justitie zou ze op ameland moeten zetten, ankers in en trossen los. Zinken die hap
 
rechtssysteem klopt niet in nederland, daarom zouden jullie ze wel willen aanpakken, maar in de cultuur(dus die 2% kut maroc) werken ze als een eenheid en hebben niets te verliezen dan hun eer. Wat doe je eraan dan. Justitie zou ze op ameland moeten zetten, ankers in en trossen los. Zinken die hap

op de maan is nog plek zat :W
 
Even voor de duidelijkheid, de motor is terug? 100% zeker? Geen zoek toch meer nodig want ik bied me aan die k*nker ijers er van langs teven!
 
rechtssysteem klopt niet in nederland, daarom zouden jullie ze wel willen aanpakken, maar in de cultuur(dus die 2% kut maroc) werken ze als een eenheid en hebben niets te verliezen dan hun eer. Wat doe je eraan dan. Justitie zou ze op ameland moeten zetten, ankers in en trossen los. Zinken die hap


dat gun ik ameland niet...

maar ff serieus, ik woon ook in die omgeving, en Veldhuizen is ondertussen overal in Ede berucht, ze zouden er de mariniers, commando's, luchtmobiel en co eens op oefening moeten sturen, urban warfare met .223, een paar punt vijftigers en voor het fijne werk een paar .308jes erbij. zijn we in één keer van de zooi verlost
 
Tja en dan kom je die gozer tegen en ram je zijn kop in elkaar. Op dat moment heerlijk!!! Totdat je de volgende dag van je bed gelicht wordt want dan heeft de polizei wel tijd voor je. En meneer staat vanwege de gestolen motor alweer op straat met de opmerking "nooit meer doen he!".
Meneer het antwoord "Hee wat ga jij mij zeggen, wat doe je wijs" en de agent "Haha gekkerd, ga nu maar weer naar je vriendjes. Mallerd".....

Om moedeloos van te worden.
 
Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

niks meer met die kakkerlakken te beginnen, zit volgensmij bij een groot deel in hun aard.

geen wonder dat de marokkaanse regering rete blij was dat ze dat tuig aan nederland konden verpatsen. :X



ik WAS altijd fel tegen het slaan van kinderen. maar nu...nadat ik dit filmpje heb gezien..... ik kan ze wel dood slaan op dit moment.



normaal een berichtje zetten lukt me niet eens. mijn bloed kookt gewoon. :(
 
Filmpje maar niet gekeken om mijn bloeddruk in orde te houden. In het stukje wordt wel nog gesproken over 2 Nederlanders. Die 2 viezerikken moet je ook wegstoppen en de sleutel weggooien.
 
Ben zelf ook van marokkaanse afkomst. Bezit ook een motor, maar wel gewoon eerlijk gekocht. En die stelende gozers moeten ze gewoon een jaartje in de marokkaanse gevangenis stoppen. Die zullen dan voor de rest van hun leven geen vlieg kwaad meer doen. Of een paar klappen is ook goed. Als ik iemand op mijn motor zie in zo een youtube clip dan weet ik mooi dat ik hem meteen even ga opzoeken. Wat heb ik een hekel zech aan heel dat marokkaanse 180cc gebeuren. Dat ze eens een leven zoeken. Ben overigens blij dat ik gewoon goede marokkaanse vrienden heb. Vind het alleen jammer dat je over de goede nooit iets hoort. Marja zo zit de mens in elkaar. Doet iemand je iets goed dan onthoud je het een dag, doet hij iets slecht dan onthoud je het een jaar.

Maar jullie hebben mijn woord als Marokkaan zijnde. Criminele marokkaanen gewoon naar marokko sturen, dat zegt mijn vader ook altijd !
 
Vind het alleen jammer dat je over de goede nooit iets hoort. Marja zo zit de mens in elkaar. Doet iemand je iets goed dan onthoud je het een dag, doet hij iets slecht dan onthoud je het een jaar.

Maar jullie hebben mijn woord als Marokkaan zijnde. Criminele marokkaanen gewoon naar marokko sturen, dat zegt mijn vader ook altijd !

Precies de reden dat ik hier niet direct op Marokkanen ga zitten schelden. Je kunt er natuurlijk vergif op innemen dat je een eerlijke mede-MF'er onterecht 'meeneemt'.

Maar goed, dat soort jochies doen helaas enorm hun best om zich als groep klootzakken te profileren. Moeilijk te bestrijden vooroordelen als ze er zelf blijkbaar trots op zijn en youtube volplempen met filmpjes vol gestolen scooters e.d. :(
 
Precies de reden dat ik hier niet direct op Marokkanen ga zitten schelden. Je kunt er natuurlijk vergif op innemen dat je een eerlijke mede-MF'er onterecht 'meeneemt'.

Maar goed, dat soort jochies doen helaas enorm hun best om zich als groep klootzakken te profileren. Moeilijk te bestrijden vooroordelen als ze er zelf blijkbaar trots op zijn en youtube volplempen met filmpjes vol gestolen scooters e.d. :(

Achja, ik doe gewoon mijn ding en zij moeten maar hun leven lijden. Als ik me teveel om andere mensen ga piekeren dan word ik vanzelf ook chagerijnig. Ik leef nu gewoon een mooi leven en als ik me teveel zorgen ga maken om die rotte mensen dan verpest ik dat alleen.

Hoewel ze van mij natuurlijk hard aangepakt mogen worden. Maar jammer genoeg kent de nederlandse staat dat niet. Als je gepakt word krijg je een bakje koffie :N Komop moeten een paar klappen zijn. En als ik zie dat iemand mijn motor steelt en ik geef hem een paar klappen, dan krijg ik nog een langere straf als hem.
 
Laatst bewerkt:
Pff ik had dat filmpje niet moeten kijken. De haat nam even over door een incident in m'n eigen verleden. Ik ben blij dat je je motor terug hebt.
Helaas doet justitie verder waarschijnlijk niet zoveel, en ik weet niet hoe handig het is om zelf iets te gaan doen. Ik heb namelijk op dit moment de intense behoefte om wel iets te doen, maar als ik er over nadenk maken we het helemaal niet beter op die manier.

En nee ik heb niets tegen Marrokanen of buitenlanders of wat dan ook. Helaas vind ik wel dat veel te vaak blijkt dat het allochtonen zijn die niet weten hoe de regels werken. Ik hoop enorm dat de overheid een passende oplossing vind. Want met alle informatie die bekend is is het enorm verleidelijk om eigen rechter te spelen.
 
Pff ik had dat filmpje niet moeten kijken. De haat nam even over door een incident in m'n eigen verleden. Ik ben blij dat je je motor terug hebt.
Helaas doet justitie verder waarschijnlijk niet zoveel, en ik weet niet hoe handig het is om zelf iets te gaan doen. Ik heb namelijk op dit moment de intense behoefte om wel iets te doen, maar als ik er over nadenk maken we het helemaal niet beter op die manier.

En nee ik heb niets tegen Marrokanen of buitenlanders of wat dan ook. Helaas vind ik wel dat veel te vaak blijkt dat het allochtonen zijn die niet weten hoe de regels werken. Ik hoop enorm dat de overheid een passende oplossing vind. Want met alle informatie die bekend is is het enorm verleidelijk om eigen rechter te spelen.

Gewoon terug naar eigen land sturen. En nee ik ben geen racist, ben zelf ook marokkaan :)
 
hey r6er ben van menig dat de ouderen in jullie cultuur de rand gevallen moeten aanpakken en niet de justitie. Het draait veelal om respect of hebben die 2% kut marokkanen dat ook niet meer voor de ouderen in jullie cultuur.
 
Gewoon terug naar eigen land sturen. En nee ik ben geen racist, ben zelf ook marokkaan :)

Maar dan zadelen we Marokko er mee op. Ik geef toe dat ik het ook lang een goeie oplossing gevonden heb. Maar het is meer een verplaatsing van het probleem. Een politiek correcte oplossing lijkt niet te bestaan. Maar ik weet wel dat het op deze manier aan het escaleren is. Die jongen van 11 die geen straf gekregen heeft zit thuis te lachen en te vertellen hoe stoer hij was. En dat heeft niets met Marokkaan zijn te maken in mijn ogen, maar met de cultuur die aan het ontstaan is. De verkeerde dingen krijgen waardering. Dus hoewel Balkenende het charisma mist om daadwerkelijk iets voor elkaar te krijgen heeft hij gelijk wat betreft het normen en waarden verhaal, het gaat niet goed met nederland.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan