Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi ding, gefeliciteerd :}
MT-03 vindt ik ook erg leuke dingen, alleen net te duur helaas |(

Mijn gixxer heeft i.p vakantie tot ergens in maart 2009 :(
Heb hem even goed gewassen, en vergrendeld :Y
Maar als dat gat groot genoeg is dat ik er ook in kan rijden, komt ie weer uit stal :P

Oops, misschien maar goed dat ik niet gegaan ben: Buell XB gejat bij supermotard wedstrijd (28 sept jl)

Toen Jochem, ik, Sander en Kevin (van JVS) wegreden in Valkenswaard kregen we dat te horen van iemand :(
 
Hehe terug van vakantie. 8-)

hele middag aan het lezen geweest om weer bij te zijn op het topic.

@wolf75 van harte gefeliciteerd met het papa worden. *O*

Nog een weekje bijkomen en dan weer gaan .........
Wie heeft er trouwens dit weer besteld? ;( Wilde deze week nog wat km maken maar moet het weer wel beter worden
 
Hehe terug van vakantie. 8-)

hele middag aan het lezen geweest om weer bij te zijn op het topic.

@wolf75 van harte gefeliciteerd met het papa worden. *O*

Nog een weekje bijkomen en dan weer gaan .........
Wie heeft er trouwens dit weer besteld? ;( Wilde deze week nog wat km maken maar moet het weer wel beter worden

Thanx................. :Y

Kan er nog steeds geen genoeg van krijgen. Tegen de tijd dat die kleine gaat vervelen is het wel weer een keer voorjaar. ;)
 
Ik heb me super strak op de motor gezet, met 140 richting Nijmegen vanuit Arnhem... Zag maar een paar auto's en de rest was 1 regenwolk. Overal takken en bladeren, op de waalbrug nog 1 rijbaan naar links geblazen :') Ben ook nog een Toyota Hiace in de berm tegen gekomen, die lag er af :+
 
@ Wolf: gefeliciteerd met de kleine. Ik ben zelf ook goed op weg om vader te worden.
We zijn nu 17 weken dus bijna op de helft.
Maar jij hebt het beter getimed :P die van mij komt als het weer weer wat beter wordt.
 
Stelletje goedweerrijders... Gisteravond vertrokken voor een avondje in Vught, regen. Vanochtend vanuit Vught naar Amsterdam, regen en wind en file. Vanavond van Amsterdam naar Nijmegen, regen, wind, file en file en file en regen en wind en regen en wind en wind en file en regen en wind.

Heelhuids thuisgekomen, geen ongelukken gezien en geen rijbanen gewisseld zonder dat het de bedoeling was! :P

(Is het alweer bijna zomer?)
 
Hey Blue Eyes da's een mooie motor...

ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, wellus

Veel plezier

Hatsikidee *D *D *D
 
Ben een paar weken geleden eens stukkie wezen sturen met Moto Guzzi NATO en old-timers Was georganiseerd door Teo Lamers Motoren Nijmegen. Gezellig, goed en een leuke groep.

Een mooie rit en rijden op mijn tempo. Ik viel wel achterover van verbazing toen ik hoorde dat ze niet eens deze internetsite kenden. Heb even wat van de MFMM laten zien, ze stonden met grote ogen te kijken.

Deze week wordt het niks meer, alleen maar regen en kou, daar kan een Guzzi niet tegen. ;)

Hatsikidee :/ :/ :/
 
Hey Blue Eyes da's een mooie motor...

ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, wellus

Veel plezier

Hatsikidee *D *D *D

Hey Hartsikidee, da's echt grappig! Bedankt voor het compliment!! *D

Ik ben er ook razend blij mee en trots op, maar dat wachten hè, da's zwaar kl*te. :r

Als we elkaar ooit treffen, mag je een keertje aan het gas draaien.

Ennuh, niet jaloers zijn hoor, da's nergens voor nodig, je moet gewoon genieten van wat je hebt. Het kan altijd mooier / beter / etc....

Ik ga er zeker van genieten, ALS ik hem eindelijk heb... :] :] :]
 
@ Wolf: gefeliciteerd met de kleine. Ik ben zelf ook goed op weg om vader te worden.
We zijn nu 17 weken dus bijna op de helft.
Maar jij hebt het beter getimed :P die van mij komt als het weer weer wat beter wordt.

Ook de 1e neem ik aan?

De eerste paar weken denk je nog niet eens aan je bike. Ben je de hele dag druk met druk wezen. Ik ben pas weer een stuk gaan rijden in de 3e week en nou is het baggerweer, dus zal voor dit seizoen wel een heel eind afgelopen zijn.
 
_O- _O- _O- _O- , de gsx-r heeft rust nodig
Ik denk toch dat ik voor een motor ga voor iets minder geld.
Ik weet hoe die bereden gaat worden :P

@ pusherman: voor welke prijs gaat jou motor te koop staan :P


Ik ook, in iedergeval met een van deze dingen aan _O- :P :+

PampersKingSize.jpg
 
Grr. Ik zit niet opgeborgen tot maart. Ik rijd nog steeds twee keer per week naar school, zo'n twee keer per week naar drumbandrepetities, en tussendoor naar overal en nergens. Geen OV en geen auto - de slechtweerrijder pur sang.
 
Ik sleutel er nog elke dag aan :+ Hoop vanavond terug te rijden met mijn GS, ga waar die nu staat ook gewoon met de GSX600f :) Tis dat ik nu men OV geldig heb en de auto voor de deur staat, maar anders reed ik gewoon in elk weer op de motor. Planning was eigenlijk om vanavond met een vriend een GS500 uit Lauwersoog terug te rijden, alleen was zijn moeder het er niet mee eens :?
 
:} :} :} :}

En dat weer: :z :z :z :z

Volgens mij zit MF-nijmegen inclusief de motor opgeborgen tot maart :P

ik zit gewoon thuis heel geduldig te wachten op die ene mooie dag...en als die komt plakken we er nog 1 gezamelijke rit aan vast..om het af te sluiten zeg maar...overigens zal ik ook het hele jaar doorrijden...mits het weer het toelaat zeg maar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan