Moto Guzzi Norge 1200 GTL

Status
Niet open voor verdere reacties.
De foto staat al jaren in mijn documentenbox zoals zovele. Om e.e.a. te visualiseren bij een vraag kun je de meeste wat vaker gebruiken. Zo vuil als toen is niet vaak meer voorgekomen de laatste jaren. Ik rij dan ook eigenlijk nooit echt onverhard. Maar in Noorwegen kom je dan wel op de meest prachtige plaatsen van het land.
:t

bijv. Is een Guzzi snel?
full


och een Saab Viggen kon me in Zweden niet bijhouden ;)

Hoe ver kom je op een tank?
full


best ver.... :)
 
Heeft iemand van jullie een hugger of een smartlap?
Ik vind dat de veer en het linksysteem erg vuil worden, tips?

Ik had op mijn 1200 Sport een spatlapje (van fiets en iets aangepast) gemaakt en via gaatjes bevestigd, met tyraps, aan de accubak. De flap stak tussen de achterbrug en achterband, ideaal en onopvallend!
 
Om wat af te spreken in de buurt van Zwolle voor de mensen uit het noorden: Matz, heb je een idee? Ik kom over de snelweg dwars door Zwolle rijden.
 
Ja goeie vraag. Mijn suggesties: Bij afslag Zw centrumvanuit het noorden gezien, direct de weg oversteken naar parkeerterrein van autogarage en Euromaster. Daar kan je prima verzamelen.
Of: Zelfde afslag maar dan net iets verder bij shell afspreken. Kan er ook nog getankt worden bijv.
Shell Blaloweg. Dan kan je ook makkelijk de snelweg weer opdraaien.
 
Weekend Sauerland leert:1: 750 kms is easy op n Norge. 2: Watje dat ik ben. Die bocht kon schuiner! 3: Moest toch es vaar maken met die Hyperpro set erin zetten.
4: 120 of 150 het voelt niet echt als n verschil. Just eating the miles!
 
Ik kies voor Euromaster. Tanken kan vast wel ergens anders goedkoper. Aangezien het dan nog een uur rijden is: tussen 09:00 en 09:15?
 
Laatst bewerkt:
Twee rode Norges? dat ik dat moet missen..... :(

Wie weet kan ik nog wat regelen voor die zaterdag. Als een Yamaha welkom is natuurlijk..... :]
 
Ik kies voor Euromaster. Tanken kan vast wel ergens anders goedkoper. Aangezien het dan nog een uur rijden is: tussen 09:00 en 09:15?

De Tango bij afslag Zwolle Noord. Kan je tijdens het wachten nog even vergapen aan de mooie Jaguars en Range Rovers bij Van Mossel in de Showroom
 
Nou spulletje is binnen, gefreesde bovenplaat met dan dat filter.
30% meer lucht, ik vroeg diegene nog, moet ik dan mijn mapping niet veranderen?
Ja maar kun je zo opzoeken zei die, kabel doe ik erbij.
Allemaal mooi en aardig maar ik heb daar echt de ballen verstand van , dus tlm ff gebeld, die zei niet zo gaan rijden en dan een keer afstellen want het mengsel is dan veels te arm.
Bij hun een map laten schrijven kost ongeveer 350.
Mmmm, maar eens kijken hoe ik dit weer ga doen.
 
Jelte, je bent altijd welkom, natuurlijk. Ik wordt vast een beetje schizo als ik iemand anders op een rode Norge zie.

Herbert, op MGCN forum is hier veel over te vinden, + de mensen die dit al jaren doen, mappen schrijven.
 
Herbert,

Jij bent toch niet de eerste waar ze zo'n mapping voor schrijven. Een goede kopie met een aanpassing is dan toch ook prima voor de helft van het geld?
Trouwens in Goes bij Ruud Frederiks zal zo'n mapping dat niet kosten en dan heb je de Guzzi meteen op de testbank goed afgesteld.

FJR Groet,

Vlerk
 
Herbert: Inderdaad autobaan. Trefpunt: Shell station direct NA afslag Arnhem en nog VOOR afslag Den Bosch ( Shell station de Schaars) 20 mei: 9.15 uur aan de koffie binnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan