Middenbok voor Moto Guzzi Breva

bluesrider

MF veteraan
4 aug 2009
1.960
295
Drenthe
Ben sinds kort inhet bezit van een Moto Guzzi Breva V1200 ABS uit 2008.
Ik zoek hiervoor een middenbok en heb onderstaande gevonden, echter is hierbij niet duidelijk
of deze eveneens geschikt is voor mijn Breva. Zelfs bij TLM waren ze twijfelend.
Guzzi nummer van de set is MG978410 zie ook: Stein-Dinse GmbH Online Shop

Wie kan mij meer vertellen?

Grtz,

Cees
 
Gefeliciteerd met je Breva.
Ik heb sinds februari exact dezelfde in m’n garage staan.
Vreemd dat de jouwe geen middenbok heeft.
Meende dat die standaard was.
ennieweej, €399,- is geen kleingeld!
Kan TLM (of een andere Guzzi dealer)
geen originele leveren??
 
Bij TLM samenstellen uit losse onderdelen € 500 +.
Bij smotos.de € 199 voor complete set. Echter nog onduidelijk of deze set
passend is voor de V1200 ABS.

grtz,

Cees
 
@Jenkins

Zou je voor mij eens naar je middenbok willen kijken of die overeenkomt met de bok en bevestinginsplaten
als in de volgende link: Stein-Dinse GmbH Online Shop
Ik krijg het tot dus ver niet duidelijk. Men beweert zelfs dat er geen is voor de Breva V1200 ABS 2008 terwijl jij er
duidelijk wel één onder de motor hebt.
bij voorbaat dank voor je moeite.

grtz,

Cees
 
 
@Jenkins

Zou je voor mij eens naar je middenbok willen kijken of die overeenkomt met de bok en bevestinginsplaten
als in de volgende link: Stein-Dinse GmbH Online Shop
Ik krijg het tot dus ver niet duidelijk. Men beweert zelfs dat er geen is voor de Breva V1200 ABS 2008 terwijl jij er
duidelijk wel één onder de motor hebt.
bij voorbaat dank voor je moeite.

grtz,

Cees
Hoi Cees,
Ik heb je wat foto’s gestuurd.
Kun je me zeggen of die jou genoeg info geven?
 
Ik heb met Stein Dinse gebeld omdat de Norge 1200 wel bij de betreffende kit genoemd wordt. Zij betwijfelen echter of deze kit ook op de Breva v1200 ABS past.
Als ik de foto's van Jenkins zie lijkt het mij wel dezelfde kit toe. De bevestingsplaten worden onder het frame van de stepjes vast gezet en lijken mij universeel. Als er nog iets aan de breedte mankeert is dat wel te vermaken.

Grtz,

Cees
 
Die bij Boonstra is besteld, nadat mij bleek dat MG nr. voor het frame van de Norge identiek is aan die van het frame van de Breva.
Allen bedankt voor de hulp.

grtz,

Cees
 
Bok is inmiddels ontvangen. Ontroest en opnieuw gelakt. Bout van motorblok ophanging die eruit moet voor de bevestigingsplaten staat al in te weken in de kruipolie.

Grtz,

Cees
 
Ik heb ook een Breva 1200 uit 2011 en zoek ook nog een middenbok, zit er standaard niet onder, en ook nog een kleine windscherm.
Maar ik zie ook dat er weinig te koop is voor deze motor en als ik kijk bij aanbod gebruikte Breva's denk ik dat wij een selecte groep zijn.
 
Heb je een Breva Sport of de Breva V1200 ABS??? ( deze zijn maar tot 2007 geproduceerd, vandaar mijn vraag)

grtz,

Cees
 
Laatst bewerkt:
Breva 1200 ABS in 2011 in Duitsland op kenteken gezet, door mij in 2016 ingevoerd,zijn gemaakt van 2008 tot 2011
 
Ik denk dat je je vergist. Met onderstaande link kun je met behulp van het framenr het fabricage jaar verifiëren.

grtz,
Cees
 
Heb het nagekeken op de TÚV brief, eerste toelating 16-05-2011 en bouwjaar 2007.
Dus jij hebt gelijk en ik ook een beetje, waarschijnlijk een moeilijk te verkopen motor, lang bij de fabriek of de dealer gestaan.
 
Volgens mijn kentekenbewijs is de mijne van 2008, echter eveneens de fabriek in 2007 verlaten.

grtz,

Cees
 
Terug
Bovenaan Onderaan