Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Effe moeten zoeken, maar het topic toch gevonden.

Ook maar even een pic van ons setje triple's ;) ;)
full
 
Iemand bekent wat voor type Suzuki de klauwen van op een T509 passen?
Vind die voorrem ruk met zijn veel te grote vrije slag.Andere pomp er al op,helpt ook niet.
Gr.Gerard :W
 
Iemand bekent wat voor type Suzuki de klauwen van op een T509 passen?
Vind die voorrem ruk met zijn veel te grote vrije slag.Andere pomp er al op,helpt ook niet.
Gr.Gerard :W


Zelfde probleem hier, blijft een spons...

Volgens mij passen de klauwen van een ZXR750, anders moet je ff zoeken op www.t595.net , daar is 't wel op te vinden.
 
:W Hi rrr1. Welkom hier en veel plezier met je nieuwe aanwinst! *O* *O*

Ik heb nog wel een origineel achterspatbord liggen. Is alleen voor de RDW keuring toch??
Je mag 'm wel lenen hoor. No Problemo. :Y

Ik weet alleen niet tot hoever je de boel nodig hebt, want ik heb niet het volledige spatbord liggen. Achterlicht en onderliggend kapje zit er bij mijn S3 nog op, dus die heb ik niet voor je.

is alleen voor de keuring idd. Ga hem pas in het voorjaar invoeren maar alvast bedankt. Op de foto kan je zien hoe het nu bij mij zit, ik heb ook geen kentekenverlichting meer. Zo',n mad doctor achterkant voor een s3 '05, kan je die hier ergens kopen of gaat dat via internet. zard staat ook nog op mijn verlanglijstje.

full

 
ben nu begonnen met de grote schoonmaak en ga dan beginnen met al die kleine krasjes uit de lak te halen.
full
 
Dat is pas een Naked Bike....

In mijn achterspatbordje (die dus wat mij betreft dan wel mag lenen) zit de kentekenplaat verlichting nog in. Dus weer een probleem minder.. ;)
 
Heb vandaag trouwens een super gezellige dag gehad met de Triumph Rider Club. De Borderline Run was leuk en gezellig. Leuke route en goeie opkomst (+/- 50 man/vrouw).

Blazing Orange Trippelaar (ex VFRrer). Ook jij bedankt voor de gezelligheid. :W
 
Heb vandaag trouwens een super gezellige dag gehad met de Triumph Rider Club. De Borderline Run was leuk en gezellig. Leuke route en goeie opkomst (+/- 50 man/vrouw).

Blazing Orange Trippelaar (ex VFRrer). Ook jij bedankt voor de gezelligheid. :W


Ha Patman,

Blazing Orange Trippelaar (ex VFRer) meldt zich. Zag dat je op het andere forum al was geweest.

Jullie ook bedankt!!

Grt Hvdvfr alias Heinzs3
 
[afbeelding]

ben een aandachtige lezer van dit topic en heb dus deze week ook een s3 gekocht.
Ik moet deze gaan invoeren en om door de keuring te komen heb ik nog een origineel en kompleet achterspatbord nodig. Iedereen past dit aan zie ik hier dus mijn vraag is of iemand mij aan een origineel setje kan helpen

Ik heb mijn S3 geimporteerd vanuit Duitsland. :) Het achterspatbord was ook ingekort.
Voor de keuring heb ik deze niet aangepast. *D
Alleen de rode reflector ontbrak en deze heb ik op voorhand gescoord bij een motorzaak.
Zonder opmerkingen door de keuring gekomen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn S3 geimporteerd vanuit Duitsland. :) Het achterspatbord was ook ingekort.
Voor de keuring heb ik deze niet aangepast. *D
Alleen de rode reflector ontvrak en deze heb ik op voorhand gescoord bij een motorzaak.
Zonder opmerkingen door de keuring gekomen. *O*

reflector heb ik al liggen maar kentekenverlichting zit er ook niet meer op dus dat moet ik zowiezo doen.
 
reflector heb ik al liggen maar kentekenverlichting zit er ook niet meer op dus dat moet ik zowiezo doen.

Reflectorverlichting zat er bij mij nog wel bij. Dan toch maar wat extra werk verrichten om zonder problemen door de keuring te komen.

Succes.
 
was graag meegegaan Peter, maar ben helaas verhinderd... :( :( , volgende keer beter, ik woon tenslotte "om de hoek "

hopelijk blijft het weer zoals 't nu is....lekker dus, have fun :] :] :]

Het was inderdaad een lekker tochtje. :Y
Terug via Antwerpen, enne ruimte en snelheid zat op dat stuk.
In Assenede gelukkig inspiratie genoeg opgedaan om binnenkort aan de slag te gaan met m'n triple. Wellicht tot binnenkort op een ander ritje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan