Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
en de andere

full
 
Damn! Wat een ugly bitches zijn die spiegeltjes geworden zeg!

Ik wil nu wel een prijs noemen maar ik ben bang dat jullie dat als een belediging opvatten.
 
Is alles trouwens ok met Cok?

3 pagina's in een nieuw S3 topic zonder hem....
 
:W Goedemorgen


Zijn er mensen van hier die maandag op Zolder gaan rijden (Triumph Track Day)?

Als't weer goed is ga ik kijken.

Het zit er niet in voor maandag, Robert. Anders had ik graag met je meegereden :Y

Had morgen nog eens de Eifel willen induiken, maar gisteren zijn 2 vrienden daar geweest en het was er al fris, het wegdek op diverse plaatsen nat, en de eerste bladeren lagen er ook al. Kortom : herfst ;(
We zullen ons hier content moeten doen :]
 
Mijn motor is aan een grote beurt toe (20.000). Hoeveel gaat mij dat ongeveer kosten?
Hangt er sterk van af of de kleppen al dan niet moeten geregeld worden. Zal ongeveer toch rond de 300€ kosten.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een andere luchtfilter, BMC of K&N. Iemand nog een goedkoop adresje? En waar zouden jullie voor kiezen? Ervaring?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een andere luchtfilter, BMC of K&N. Iemand nog een goedkoop adresje? En waar zouden jullie voor kiezen? Ervaring?

Bij mij zit er een K&N in. Kost iets van een 61 Euro (bij Ruud). Deze filter laat wat meer lucht (meer pk's) door dan de originele en heeft als voordeel dat hij hergebruikt kan worden na uitspoelen.
 
weet iemand of er verschil zit in t frame van een speed 995 en 1050? (is voor de bevestiging van een rem/schakelset) :W
 
Mijn motor is aan een grote beurt toe (20.000). Hoeveel gaat mij dat ongeveer kosten?


Heb er ongeveer €425 voor betaald bij de dealer................kleppen zijn dan alleen gecontroleerd en niet gesteld.

En om je andere vraag te beantwoorden..........ik rij zelf met origineel filter, maar waarom geen Tuneboy.
Ik hoor en lees daar zeer goede dingen over....beter dan alleen een luchtfilter.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan