MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto zelf gemaakt O-)
Meen je dat?
Wanneer vertrekken we naar Qatar?

Hee, pas op hoor.....

De nieuwe R1 ook ff gezien vandaag, maar ik blijf erbij dat het er niet beter op wordt :N

Helaas niet horen lopen :N
:^ Ik vind de modellen er eigenlijk niet echt beter op worden allemaal. Zaosl De Gids al zei, de uitlaten worden allemaal zo verpest.....

En tsjah, de 600Fjes worden als pekelfiets gebruikt omdat het niet erg is als die naat de kl*te gaan door de pekel :+
 
Avond :W

is nog steeds lekker beschadigd.. van de week maar ff een brief tikken naar de gemeente met foto's erbij..

Volgens een kennis van mij (zijn vader werkt voor de gemeente)
maak je best een redelijke kans op vergoeding.
aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend, spel en typefouten voorbehouden :P







Heb vandaag een hoop debiele mensen gezien in Amsterdam :P
Wat een gekken lopen daar rond.


Heb daarna nog 2 Motors van Mfers gezien in Hsum
Een donkere Bandit en een oranje CX600. BM?
 
Laatst bewerkt:
Avond :WVolgens een kennis van mij (zijn vader werkt voor de gemeente)
maak je best een redelijke kans op vergoeding.
aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend, spel en typefouten voorbehouden :P







Heb vandaag een hoop debiele mensen gezien in Amsterdam :P

Wat een gekken lopen daar rond.


Heb daarna nog 2 Motors van Mfers gezien in Hsum
Een donkere Bandit en een oranje CX600. BM?
Mooi he, elke dag dat ik er ben verbaas ik me weer over bepaalde mensen ;)
 
Hallow!!!!!!!! ook vaag (22.38) en ik ben al thuis, normaal doen we kroeg tot sluit, nu kroeg al dicht.... hebben ff de zooi leeg getrokken morgen gaat er verbouwd worden!! *O*

ow well..... avondje vroeg naar bed op zondag is weer wat nieuws... hehe :W
 
Na wat gezeik over mijn baggage en een 40min vertraging van de vlucht ben ik veilig aan gekomen in Kuala Lumpur. Moet alleen nog 3u wachten totdat ik mag inchecken :S Ben best verrot (niet geslapen) dus heb de starbucks even opgezocht hier :) Zo nog ff de stad beetje verkennen en dan lekker bijslapen.
 
_O- Ben blij dat je zelf al toegeeft dat een 600f te vergelijken is met een polo :X ;)

Jaaaa, eigenlijk vinden we ze heel bijzonder hoor ;) Veel power, uniek ontwerp en helemaal geen opstapfietsje :N

We willen er allemaal eentje


:')

Het valt me op dat de twee mensen die het niet kunnen betalen gewoon doorgaan met dit gedrag... en de rest hem al heeft gekocht :+ (Deadeye en Oscar :P)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan