Noordelijke Rijders Topic nr 9: Full Speed richting zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook weer thuis ...
morgen eerst sóchtends me top kuip maar weer es demonteren....godver de godver....
echt een noob eerste klas fout wat ik gemaakt heb godver de .....alles wat lelijk is....


zo dat moest er ff uit.........



:(
 
heb de 6 vanmiddag maar binnen gehouden, was hier ook niet best....grijs en grauw :(

komende week word het mooi... :] *O*
 
0640 ok dan maar ik heb er niks aan gedaan alleen olie erbij gegooit


mmmmmmmhh tja ,ikke nie weet
full
 
Ben ook weer thuis ...
morgen eerst sóchtends me top kuip maar weer es demonteren....godver de godver....
echt een noob eerste klas fout wat ik gemaakt heb godver de .....alles wat lelijk is....


zo dat moest er ff uit.........



:(


je had nog mzzl dat je niet doorgleed de sloot in. dan had je meer schade gehad

en je hoort nu bij de groep van de gevallenen
 
Laatst bewerkt:
Ben ook weer thuis ...
morgen eerst sóchtends me top kuip maar weer es demonteren....godver de godver....
echt een noob eerste klas fout wat ik gemaakt heb godver de .....alles wat lelijk is....


zo dat moest er ff uit.........



:(


dat zijn pas woorden _O- _O-

in de kliko met die plastic zooi :+ :+



beetje opgelucht ???
 
@kantelaar ik rijd voor de safety wel met de safety car naar het werk en pak morgen avond wel de motor test ik wel ff de rotonde of ie schoon is haha.
Je zal net zien dat ik dan morgen ochtend onderweg pannen krijg en te laat kom das ie wa ik wil



goed joh better safe dan solly
 
nou afkloppen dat het dit maar is vooe het jaar...
hebben we dit maar weer gehad

en net nadat ik me solo seatje en huggertje gespoten heb...
potver....
 
ach ik had net daarvoor ook een tuimel actie ff checken die olie standaard in en na het checken gewoon op de standaard willen zetten die er niet was _O- _O- _O- stom stommer stomst en tuimelaar |(



tja je moet niet willen kden als je stil staat _O- _O- :X O-)
 
wat een held.... ik vond het maar niks... al die natte bende.. ik heb gister nieuwe remvloeistof gekregen bij no-limit. en ben dus door de regen heen geweest... wat klote hij ziet er nu niet meer uit. hij zit kats onder de bagger -O-





PPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

hey anders ga je auto rije!!!!!!!!!!!!!!

je woont in nl en ja daar regent t wel is , ga verhuizen naar een warm land of zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan