Noordelijke Rijders Topic nr 9: Full Speed richting zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Go Pro Camera 250.00EUR

go%20pro%20camera.jpg




Go Pro camera S'werelds kleinste on board carmera draadloos. Een ideeal en goedkope waterproof camera om beelden vanuit uw raceauto of motorfiets te maken, kit betaat uit ,4 verschillende snelsluiting steunen om uw camera op verschillende plaatsen te kunnen in uw auto te kunnen monteren,een steun met zuignap om de carmera op uw voor ruit te monteren, aansluitingen om de beelden op uw computer te plaatsen en batterijen. Tevens kan je met de Go Pro camera 3 megapixel foto's maken. Ook heel simpel op uw helm te monteren. 56 minuten opneem tijd met een 2GB SD card (kaart niet inbegrepen) Prijs €250 incl btw


Dit artikel is op dinsdag, 03 juni 2008 toegevoegd.
 
on%20board%20camera.jpg


750 eu


Nu verkrijgbaar bij Remola Autosport, V.I.O. POV1 Camera. De POV.1 maakt digitale video en audio fragmenten vanuit de meest reallife positie mogelijk. En dit alles hand-free. V.I.O. POV1 is de nieuwste ontwikkeling op het gebied van draagbare video techniek gemaakt voor actiemomenten (zoals op de motor). De POV.1 wordt in heel de wereld al veel gebruikt tijdens wedstrijden, Rally's , Racerij ,Autocross, Politiemachten, Rijcursussen ect.... Volledig geintegreerd systeem Ontwerp uitermate toegespitst op het gebruik Gemakkelijk bedienbaar tijdens spannende actiemomenten Diverse bevestigingsoplossingen Real-Time and After-Action Scene montage Losse afstandsbediening (die bijvoorbeeld aan de jas bevestigd kan worden) en daardoor heel gemakkelijk tijdens het rijden bediend kan worden. Het POV.1 systeeem is gemaakt om de 'elementen der natuur' te weerstaan. De camera is stofdicht (momenteel wordt hij reeds gebruikt tijdens Baja Rallys en in oorlogsgebied als Irak en Afghanistan), shock proof (neemt op een SD card op en heeft uitvoerige 'valtesten' ondergaan), uitermate waterbestendig (werkt 30 minutes op 1 meter diepte), werkt op 4 AA batterijen (penlites) ofwel plus and play inclusief kabels van en naar uw PC en alles wat erbij hoord. Ben u nieuwsgierig geraakt en wilt u graag meer informatie ontvangen over het V.I.O. POV1 systeem, neem dan contact met ons op info@remola.nl of bel 0183.565.609
 
Aha, zet je er dan ook andere vering en dergelijke op ? Ik weet dat sommigen hun racer inrijden op een testbank. Misschien is dat voor jou ook een optie :Y . Meteen er vol tegen aan lijkt mij idd niet verstandig. Alhoewel de meningen daarover verdeeld zijn.Ff hier kijken :P : klik ;) . Verder zijn er legio sites om circuit te rijden.
wat houd in snel en minder snel??, niveau 1 en +1 en beginners :? als ik zoiets wil gaan doen welke moet je kiezen dan??? :?
 
Laatst bewerkt:
wat houd in snel en minder snel?? en beginners :? als ik zoiets wil gaan doen welke moet je kiezen dan??? :?

Zou ik voor minder snel gaan. Alleen weet ik niet precies of ze in die groepen ook begeleiding hebben. Lijkt me ook niet onverstandig als je net begint :Y . Je kunt altijd ff met Peter mailen van Motorsportschool Holland, die weet er vast meer van :) .
 
wat houd in snel en minder snel??, niveau 1 en +1 en beginners :? als ik zoiets wil gaan doen welke moet je kiezen dan??? :?

Bij totaal geen circuit ervaring zou ik gewoon bij de groep 1 beginnen , leer je ook hoe je moet kijken en de lijnen van het circuit dus ook de theorie , en als je het bevalt ga je de volgende keer gewoon een groep hoger.
 
welke rij jij me?

Bij Motorsportschool Holland altijd in de groep Snel. En altijd vrij rijden. Dat vind ik het leukst en kun je ook het meest zelf proberen ;) . Maar als je net begint zou ik altijd een groep kiezen met marshall. Heb ik ook gedaan. Zo leer je de baan beter kennen en hoe je bochten moet aansnijden enzo. Als het goed is moet het ook wel op de site van Motorsportschool Holland staan hoe dit in elkaar zit.
 
ik rij nog in groep 3 snel , is de eerst 2 ronden achter de marschall om de banden wat op te warmen , maar ligt er ook aan welke organisatie je hebt .

en er zijn er heel wat :Y
 
Film je eigen belevinissen met de ATC 5000 helmcamera!



De ATC 5000 is compatible met een 4 GB SDHC kaart voor urenlang filmplezier. De ATC 5000 is Windows en MAC compatible en kan vrijwel door elk video bewerkingsprogramma worden bewerkt.



Door de afstandsbediening die bijgeleverd wordt, is het mogelijk om full function, hands-free digitale opnames te maken. De opnames zijn 640 x 480 VFA resolutie en 30 frames per seconde met een 53 degree capture field of view. Door het bijgeleverde bevestigingsmateriaal is de ATC 5000 gemakkelijk op je helm of handlebars te bevestigen en doordat deze camera ook waterdicht is tot 7 meter en shockbestendig, kun je er echt de beste stunts mee opnemen, zonder enige problemen van een schokkend beeld. Dus ook ideaal voor de watersport!



Opgenomen filmpjes kun je meteen terug kijken op het 1,5 inch kleuren LCD scherm of direct afspelen op een tv.



Naast het maken van filmpjes, leent de ATC 5000 zich ook als webcam en is hij voorzien van een digitale foto functie, zodat je ook leuke foto’s kunt maken.



Prijs: € 199,-

clip_image002_032.jpg
 
De allernieuwste hype voor 2008 op het gebied van moderne technologie: een onboard camera. Film je je eigen acties en laat ze aan de wereld zien via hyves of YouTube met de onboard camera's van MotoPort.



De Oregon Scientific ATC 2000 is een ideale helmcamera voor degene die nog geen recorder heeft. De helmcamera is voorzien van een geïntegreerde recorder die zijn beelden registreert op de optionele SD-Kaart. De ATC 2000 is waterdicht en kan ook motorsport of zelfs voor watersport worden gebruikt. Een leuke camera die op het stuur kan worden bevestigd met een “You Tube” kwaliteit.

Prijs € 129,-


OregonScientificATC2000.jpg.jpg
 
Film je eigen belevinissen met de ATC 5000 helmcamera!



De ATC 5000 is compatible met een 4 GB SDHC kaart voor urenlang filmplezier. De ATC 5000 is Windows en MAC compatible en kan vrijwel door elk video bewerkingsprogramma worden bewerkt.



Door de afstandsbediening die bijgeleverd wordt, is het mogelijk om full function, hands-free digitale opnames te maken. De opnames zijn 640 x 480 VFA resolutie en 30 frames per seconde met een 53 degree capture field of view. Door het bijgeleverde bevestigingsmateriaal is de ATC 5000 gemakkelijk op je helm of handlebars te bevestigen en doordat deze camera ook waterdicht is tot 7 meter en shockbestendig, kun je er echt de beste stunts mee opnemen, zonder enige problemen van een schokkend beeld. Dus ook ideaal voor de watersport!



Opgenomen filmpjes kun je meteen terug kijken op het 1,5 inch kleuren LCD scherm of direct afspelen op een tv.



Naast het maken van filmpjes, leent de ATC 5000 zich ook als webcam en is hij voorzien van een digitale foto functie, zodat je ook leuke foto’s kunt maken.



Prijs: € 199,-

[afbeelding]

Deze heb ik net in huis dus als je ff wacht weet je wat voor filmpjes er mee te maken zijn *O* :Y
 
ik rij nog in groep 3 snel , is de eerst 2 ronden achter de marschall om de banden wat op te warmen , maar ligt er ook aan welke organisatie je hebt .

en er zijn er heel wat :Y

Bedoel je dan bij Motorsportlifestyle Herman :) (klik) ? Of hebben ze bij Motorsportschool Holland (MSH) ook meerdere groepen snel :Y ?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan