Gooi en Vechtstreek *39* | Eifel-tijd!

Lege accu van Michel?

  • Moet ie maar vaker rijden :')

    Stemmen: 13 50,0%
  • Aah, rot voor 'm _O-

    Stemmen: 7 26,9%
  • Honbah.....

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
*O*


Gezellig, die dag heb ik 2 maanden geleden al geboekt :Y
2 maanden geleden had ik het ook al in het circuit topic doorgegeven, maar moest nog boeken en daarom dus nog vrij vragen (dat 2de kwam er alleen iedere keer nie van :P )
 
krijg alles in de tas...alleen mijn camera kan dan nergens meer |(

Morgen nog ff proberen en anders neem ik alleen de kleine mee :/
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang ga je dan man, dat is een hutkoffer :P
Ik hoop alles in een rugzakkie te krijgen :Y
Ga dan ook maar 2 daagies *D

1 spijkerbroek, 1 paar schoenen, 3 t-shirts/boxershorts/paar sokken en een vest voor als het koud word savonds.
Toilettasje, regenpak, remschijfslot, ehbo motorkitje, wat gereedschap, oplader voor telefoon en camera. en ook nog een busje kettingspray :P

en dus de camera....als ie past ;)
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed lees gaat Louise ook me :?

scherp weer jan _O-

Ik bedoelde dus de kleine camera :+
sc001.jpg
 
1 spijkerbroek, 1 paar schoenen, 3 t-shirts/boxershorts/paar sokken en een vest voor als het koud word savonds.
Toilettasje, regenpak, remschijfslot, ehbo motorkitje, wat gereedschap, oplader voor telefoon en camera. en ook nog een busje kettingspray :P

en dus de camera....als ie past ;)

Regenpak laat ik denk thuis en gereedschap zit in de motor alleen kettingvet idd :Y
Neem mijn tanktas ook mee waar nog zat in kan, regenpak denk ;)
 
1 spijkerbroek, 1 paar schoenen, 3 t-shirts/boxershorts/paar sokken en een vest voor als het koud word savonds.
Toilettasje, regenpak, remschijfslot, ehbo motorkitje, wat gereedschap, oplader voor telefoon en camera. en ook nog een busje kettingspray :P

en dus de camera....als ie past ;)
Kun je nagaan wat je hebt met volwassen maten B|






})










@ ToSiE:
Zo had ik 'm
full
 
Ziet er niet uit dat degene met de camera ook maar enige connectie met die mensen heeft die geflimd worden :N Laat staan dat ze ervan op de hoogte waren :/
Dat mensen daar serieus mee bezig zijn op het strand |(

Die zijn er inderdaad wel ja, hadden er eentje in Italie die keek naar kleine meisjes dat weet Achi ook nog wel denk :(
Is iemand maar ff naar die mensen toe gelopen en ze gewaarschuwt anders hadden er misschien dooien gevallen O-)

Zou eigenlijk gewoon verboden moeten zijn om ongevraagd foto's of film van iemand te plaatsen, jammer voor de roddelbladen :Y
 


Homofillumpie...


edit: deze plekkies gaan het nie worden nie. :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan