Gooi en Vechtstreek *40* | G&VUTHC is Back!

Wie wil Jaapie de eerste beuk verkopen?

  • Ikke :D

    Stemmen: 6 26,1%
  • Michel krijgt de eer :Y

    Stemmen: 17 73,9%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
:o
Echt kicken spel dat :)
Wat is jullie steam-id? O-)


Mogguh trouwens

Mijn steam-id is mijn email adres, maar dan recon vervangen voor lans... dus lans@

;)

Ennuh! Spel is idd top! Erg lachen (vooral LAN).
 
Laatst bewerkt:
Marcie:

gefeliciteerd.gif
 
Lekker doorgewerkt gisteren overigens.... om half 2 naar bed gegaan :')
Ach ja, mag wel 15 uurtjes opschrijven *O*
 
Goede morgen deze morgen!

Dacht voor de verandering eens optijd op mn werk te komen (gisteren lukte het net), maar een dikke stilstaande file op de A1 zorde ervoor dat ik niet met de auto er doorheen kon :N

Dan maar even wat uurtjes thuis werken en daarna met de motor richting werk. Schijnt een mooie dag te worden, dus zal meteen een touristische route naar huis gaan rijden denk :]


@ MM van harte kerel! *O* *O*
 
Poll: Wie wil Jaapie de eerste beuk verkopen?
19 stemmen in totaal.

Michel krijgt de eer :Y
13 stemmen (68%)
Ikke :D
6 stemmen (32%)

Jij stemde op 'Michel krijgt de eer :Y'.




*O* *O* *O* *O* *O*
 
Marcie Marc gefeliciteerd! *D

Blijk jij toch van het goede bouwjaar te zijn. ;)

Fijne dag vandaag en hopelijk is het mooi weer zodat je in je tuin kan zitten, die wellicht al klaar is :?

Zo en nu koffie. :9
 
Moguh jong - en - lui :W

Moet nog maar eens alles ff teruglezen vandaag.

Gisteravond mn brommert ff open getrokken: WAUW

*O* *O* *O*
 
@mm Gefeli!

ik verbaas me nog over me benzine gebruik :9 8,75L net getankt en voor de verandering behoorlijk wat gereden *O*
 
:') Hahhahaaha _O-


Nee da's een lang verhaal.. Kwam eerst pliesie tegemoet op de N-weg, vervolgens het parallel fietspad opgegaan ( :') !!) Pliesie reed achter me op de N-weg toen, vervolgens rechtsaf geslagen (richting huis :Y ) Pliesie toen de hele Utrechtseweg terug rijden, en weer opnieuw afleggen via het fietspad _O- Kwam ie me tegen op de lange weg richting huis, reed ik volgas (idd op 110 geklokt).. Niet gespiegeld B| En toen werd ik staande gehouden, hij dacht dus dat ik wegreed omdat ik rechtsaf sloeg _O- maar ik wist niet dat ie er reed.. Geloofde hij niet echt _O-

B| Geintje koste me m'n auspuff en nog wat pleurotjes..



Whahahaha

Briljant, echt Briljant! :}
 
Mogguh!! :Z

MM gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer genoeg zijn de voorspellingen voor het weekend niet al te best. Had me er al beetje op verheugd om een lekker stuk te gaan rijden. :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan