3e Street Triple Meeting 2009 Editie: Zeeland

-=Marien=-

MF veteraan
13 mei 2006
15.634
2
3de Street Triple Meeting 2009 Editie: Zeeland


Plaats van bijeenkomst:

Shell Afslag Rilland
valckenisseweg 5
4411 RJ, Rilland

A58, Afslag 31

Google maps link - Google Maps

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Datum: zaterdag 5 september

Verzamelen rond 11:30
Vertrekken rond 12:15

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Route (ongeveer)

Marien - Motorroute


Ik ben overal in Walcheren/beveland etc geweest, het is een thuiswedstrijd, de route zit wel snor, het kan echter wel voorkomen dat de route niet 100% wordt aangehouden, dit ligt dan aan de toergids wegens het afhaken van het geheugen. Maar merendeel gaat hij zo worden. Een rondje walcheren met stukken kust, stukken dijk en stukjes middle of the nowhere! Heerlijk.

Merendeel is verhard, maar er zitten ook stukken landweg bij, gewoon prima te doen, heerlijk te :]. Reden dus om het rondje zo te rijden.

Oh ja, en ik hoop natuurlijk dat de rit jullie net zo veel zal vermaken als dat het mij zo nu en dan doet op een zonnige zeeuwse dag.

We gaan tegen de klok in, het rondje om.

Zodra we bij vlissingen zijn, of bij domburg, ligt er maar net aan wat de mensen willen, kunnen we even een drankje doen, of een hapje.

Vervolgens door, tot aan de a58 in de buurt van waar we begonnen waren om weer richting huis te gaan.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aanwezige Triples

- -=Marien=-
- Freezy
- Flaterik
- Nessy

Aanwezige Non-Triples

- -=Marien=- Sr
- Losbol

Misschien

- Joe_2D

Ik zal wanneer de dag nadert eventjes mijn 06 door sturen naar de mensen die aanwezig zullen zijn.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Impressie

r12_img01.jpg


G%20-%20luchtfoto%20Domburg.jpg


wemeldinge.jpg


boule2.jpg
 
Laatst bewerkt:
De meetings zakken hier met de dag naar mij af. :) Deze is al maar op een uurtje rijden. Moest het 1 augustus worden kan ik erbij zijn, 2 augustus moet ik werken.

Kan ik Street Triple meeting 4 reeds reserveren voor de Vlaamse Ardennen? :+
 
Euj Marien :W

Ik ben er ook bij ;) (voor de anderen, nee ik rij geen triple maar mag toch mee van Marien 8-) ) Ken de route ook grotendeels en er zitten echt hele mooie stukken tussen en lekker bochten :]
 
-O- Is net het weekend voor onze grote vakantie... naar Noorwegen *O*

gaan het dus helaas niet redden, in verband met preventief onderhoud.
 
welk onderhoud? gewoon mee gaan !


Street:
Olie en filter
bougiecontrole
draaipunten smeren
kabels smeren
remvloeistof vervangen
remklauwen voor reinigen
remblokken voor vervangen
Banden voor en achter vervangen



Hornet:
remvloeistof vervangen
luchtfilter reinigen en oliën
draaipunten smeren
kabels smeren
ketting en tandwielen vervangen
remklauwen voor reinigen
renmblokken voor vervangen
crashbeugels monteren
koffersetbeugels monteren
Banden voor en achter vervangen


Ben wel een dagje bezig. ;)
 
is het weekend voor mijn vakantie, maar ik rij triumph, dat ding heeft geen onderhoud nodig _O-
Ik kan 5 september ook

_O-

Hmmm, ik doe 4000 kilometer met een achterband en Nes 5000, hoe gaan we dat doen als we 5000 kilometer door noorwegen gaan rijden.

:+

5 sept. klinkt goed. *O*
 
Laatst bewerkt:
_O-

Hmmm, ik doe 4000 kilometer met een achterband en Nes 5000, hoe gaan we dat doen als we 5000 kilometer door noorwegen gaan rijden.

:+

5 sept. klinkt goed. *O*

setje Macadams eronder, kun je de wereld mee rond :+
 
Laatst bewerkt:
Omdat de 2e meeting 25 juli plaats vindt, dus dan is het weer kort dag dat de volgende is.

kijk maar even of je dan kan ja of nee.
 
kijken even wie er nog meer kunnen op 5 september, dan houden we hem daar op, anders verplaats ik hem weer naar 1 augustus, kijken wel even want het is nog vrij ver in de toekomst.
 
kijken even wie er nog meer kunnen op 5 september, dan houden we hem daar op, anders verplaats ik hem weer naar 1 augustus, kijken wel even want het is nog vrij ver in de toekomst.


de meeste aanmeldingen komen meestal pas een paar weken van te voren, komt goed
 
Street:
Olie en filter Check
bougiecontrole Check
draaipunten smeren Check
kabels smeren Check
remvloeistof vervangen Check
remklauwen voor reinigen
remblokken voor vervangen Bleek nog niet nodig
Banden voor en achter vervangen staat op de planning



Hornet:
remvloeistof vervangen
luchtfilter reinigen en oliën
draaipunten smeren
kabels smeren
ketting en tandwielen vervangen staat op de planning
remklauwen voor reinigen
renmblokken voor vervangen
crashbeugels monteren
koffersetbeugels monteren
Banden voor en achter vervangen staat op de planning


Ben wel een dagje 2 uurtjes bezig. ;)



Sorry Marien... we gaan het niet redden, 5 sept is de laatste dag van onze vakantie, de verwachting is dat we 4 sept uit Noorwegen terugkomen.
 
Marien,

helaas kan ik ook niet op 5 september :N

Aankomende zaterdag maar even een andere datum prikken als ik het zo bekijk! :Y
 
Is de datum van 5 september nog actueel? Ik zie dat er nog discussie om is en dat de deelnemers lijst voor die datum niet actueel is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan