USD poten incl. remklauwen voor 225,- euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Red Devil

MF veteraan
12 jun 2005
18.712
0
Amersfoort
Zo als het boven schrift al aangeeft... Verkoop ik mijn tl1000s voorpoten met tokico 4 zuiger remklauwen.
Poten zijn recht en lekken niet.
voor 225 euro kan je ze ophalen*D
Afbeelding013-5.jpg

Afbeelding014-5.jpg

Afbeelding015-4.jpg


En hier wat gegevens omtrent de maten enzo....

Fork-Conversion-Details.jpg


Oja op de foto's zitten de klauwen verkeerd op de poten bevestigd maar deze kan je uiteraard gewoon omdraaien..
 
Laatst bewerkt:
drie keer kicken op één dag...

goed bezig :Y


anders zet je toch die andere poten incl. spacers en de hele rambam te koop, weet daar waarschijnlijk wel iemand voor O-)



Ps. voor degene met interesse.. staat nog een T-stuk te koop bij www.vanvessemtrading.nl
 
Laatst bewerkt:
ik zeg : gewoon je prijs erbij zetten :Y :Y


niet van dat wazige gedoe :r



pats , prijs erbij , en zaken doen :Y
 
drie keer kicken op één dag...

goed bezig :Y


anders zet je toch die andere poten incl. spacers en de hele rambam te koop, weet daar waarschijnlijk wel iemand voor O-)



Ps. voor degene met interesse.. staat nog een T-stuk te koop bij www.vanvessemtrading.nl

Die zou je wel willen hebben he... d8 het niet hoor.. Koop deze maar gewoon...
 
Is het veel werk om dit passend te maken in een Bandit 12?
Ik ben zelf a technisch, moet er veel gebeuren?
 
Is het veel werk om dit passend te maken in een Bandit 12?
Ik ben zelf a technisch, moet er veel gebeuren?

Dan heb je een passend T-stuk nodig(Tl 1000 of Hayabusa) waarin je de balhoofdpen van je Bandit moet laten persen,T-plaat van de Tl of Busa waarop je stuur risers moet zetten of een Superbike Tplaat,passend voorwiel(Tl 1000,Busa,Srad of Gsx 1400) met de remschijven en steekas, een Tl 1000 voorspatbord en koplamp houders als je een N model hebt.
Je moet er ook nog rekening mee houden dat je je tellerset niet meer kunt gebruiken en hiervoor in de plaats een digitale moet plaatsen.
 
Dan heb je een passend T-stuk nodig(Tl 1000 of Hayabusa) waarin je de balhoofdpen van je Bandit moet laten persen,T-plaat van de Tl of Busa waarop je stuur risers moet zetten of een Superbike Tplaat,passend voorwiel(Tl 1000,Busa,Srad of Gsx 1400) met de remschijven en steekas, een Tl 1000 voorspatbord en koplamp houders als je een N model hebt.
Je moet er ook nog rekening mee houden dat je je tellerset niet meer kunt gebruiken en hiervoor in de plaats een digitale moet plaatsen.

Thanks voor de info....
 
Ik dacht, balhoofdplaat beetje frezen, ivm dikkere poten, en dat t dan wel zou gaan. Hmm, ik ga ns rondvragen wie dat evt voor een schappelijke prijs zou kunnen doen. Kom erop terug, en stroatvechter, bedankt voor de info!
 
Ik dacht, balhoofdplaat beetje frezen, ivm dikkere poten, en dat t dan wel zou gaan. Hmm, ik ga ns rondvragen wie dat evt voor een schappelijke prijs zou kunnen doen. Kom erop terug, en stroatvechter, bedankt voor de info!


deze usd poten gaan NOOIT in je bandit T-stuk passen hoor :N


bovenmaat 50 mm
ondermaat 55 mm ;)



maat van de bandit 43 mm [ dacht ik ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan