USD poten incl. remklauwen voor 225,- euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
met al het respect, USD radiale poten van een nieuwe racer (2005 en later) heb je voor 250 euro. wat jij vraagt is idd de hoofdprijs.

check bijv. dit:

Te koop: Showa USD radiale voorvorkpoten

idd, geen kroonplaat, maar laten we eerlijk zijn, de onderste kroonplaat is weinig waard. dat ding verkoop je nooit los, niet voor meer dan 2 tientjes enzo. en de remklauwe, 50 euro.. en die van mij heb ik verkocht toen er geen sprake was van crisis, toen mensen iets anders met geld omgingen.

Dan denk ik dat jij ze te goedkoop heb verkocht.... Mijn andere poten incl remklauwen heb ik gekocht voor 500 euro op ebay tegen op bod... Zijn ook gewoon usd poten van k5
 
ik zeg verder niks, het is niet dat ik je wil beinvloeden, heb geen interesse in de poten. maar het kan een reden zijn waarom mensen niks kopen. prijs is niet altijd wat jij ervoor wil hebben, maar wat de klant bereid is te betalen! verder probeer ik ook een set race remschijven te verkopen, die 2de hands zo'n 700 euro kosten, meer dan 200 krijg ik er niet voor... simple as pie!
 
Ik zou zeggen ga eens googlen en kijk of je deze poten ergens goedkoper kan vinden met remklauwen! Bovendien zijn het geen standaard poten maar up side down poten...

But thanks voor the kick anyway...

ik wil je niet afkraken ofzo hoor begrijp me niet verkeerd, maar heb 2 USD poten (gsx-r) met tokico 6-zuiger klauwen, kroonplaat en T-stuk, rempomp, koppelingspomp en leidingen, stuurhelften en voorwiel inclusief schijven (complete voorpartij dus) voor 500 euro gekocht....

maar toch succes met je verkoop, als je ze verkocht krijgt hiervoor ben je goed bezig
 
ik wil je niet afkraken ofzo hoor begrijp me niet verkeerd, maar heb 2 USD poten (gsx-r) met tokico 6-zuiger klauwen, kroonplaat en T-stuk, rempomp, koppelingspomp en leidingen, stuurhelften en voorwiel inclusief schijven (complete voorpartij dus) voor 500 euro gekocht....

maar toch succes met je verkoop, als je ze verkocht krijgt hiervoor ben je goed bezig

hmmm, dat heb ik betaald voor mijn huidige poten met klauwen... Je hebt altijd mensen die het goedkoper vinden :( ;(
;(
Daarom is het reeds een VRAAGprijs van 300 euro.... })
 
ik wil je niet afkraken ofzo hoor begrijp me niet verkeerd, maar heb 2 USD poten (gsx-r) met tokico 6-zuiger klauwen, kroonplaat en T-stuk, rempomp, koppelingspomp en leidingen, stuurhelften en voorwiel inclusief schijven (complete voorpartij dus) voor 500 euro gekocht....

maar toch succes met je verkoop, als je ze verkocht krijgt hiervoor ben je goed bezig

slechte koopman was dat dan..dat was jouw geluk waarschijnlijk..

ik verkocht een TLS voorkant incl. velg, 2 zuiger remklauwen incl. pomp, schijfremmen, spatbord, superbike stuur en T-stuk voor 600 euries.. :Y


kick voor deze poten !
 
door minimaal 3 x per dag dit topic te kicken, raak je 't echt niet eerder kwijt hôr ;)
 
oei , deze zakken wel heeeel snel weg _O-


gratis kickje :+ :+



Tip van de dag : vrpr. weghalen en laten bieden :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan