USD poten incl. remklauwen voor 225,- euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand enig idee of dit zo in een SV kan?

Hoi

Hiervoor zal 't zelfde gelden als bij de Bandit.
Op Ebay Duitsland staat een compleet Hayabusa T-stuk voor 100€ (wat ik persoonlijk een redelijke prijs vind) waar je de poten kunt inbouwen.
De diameter van de balhoofdpen van de Busa is 32mm in het onderste T-stuk,indien die van de Sv ook 32mm is kun je deze er hoogst waarschijnlijk uitpersen en overzetten in het Busa T-stuk en kun je kijken of het voorwiel past of pas te maken is,anders een Srad,Busa,Tl1000 of Gsx 1400 wiel+schijven kopen.

Greetz Stroatvechter
 
Hoi

Hiervoor zal 't zelfde gelden als bij de Bandit.
Op Ebay Duitsland staat een compleet Hayabusa T-stuk voor 100€ (wat ik persoonlijk een redelijke prijs vind) waar je de poten kunt inbouwen.
De diameter van de balhoofdpen van de Busa is 32mm in het onderste T-stuk,indien die van de Sv ook 32mm is kun je deze er hoogst waarschijnlijk uitpersen en overzetten in het Busa T-stuk en kun je kijken of het voorwiel past of pas te maken is,anders een Srad,Busa,Tl1000 of Gsx 1400 wiel+schijven kopen.

Greetz Stroatvechter


wederom bedankt...
 
waarom worden deze poten voor zo een hoog bedrag aangeboden??

Ik zou zeggen ga eens googlen en kijk of je deze poten ergens goedkoper kan vinden met remklauwen! Bovendien zijn het geen standaard poten maar up side down poten...

But thanks voor the kick anyway...
 
met al het respect, USD radiale poten van een nieuwe racer (2005 en later) heb je voor 250 euro. wat jij vraagt is idd de hoofdprijs.

check bijv. dit:

Te koop: Showa USD radiale voorvorkpoten

idd, geen kroonplaat, maar laten we eerlijk zijn, de onderste kroonplaat is weinig waard. dat ding verkoop je nooit los, niet voor meer dan 2 tientjes enzo. en de remklauwe, 50 euro.. en die van mij heb ik verkocht toen er geen sprake was van crisis, toen mensen iets anders met geld omgingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan