MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk zeg die opties om de MFMM te houden.
ik gooi er ook maar één tegen aan om de meeting te houden.

FLEVONICE bij biddinghuizen perfecte parkeerplaats eten, drinken en ook nog wel wc om een plasje te doen
 
Denk dat 't mooie weer + het niet hebben van een motor me even teveel wordt, want volg even niet helemaal wat je bedoelt...

Bedoel je nu een motor financieren of iets in die richting?

Neen , een motor huren voor een dag kost een hoop geld. Huur je hem bij een dealer waar je interesse getoond hebt voor een nieuwe / 2e handse motor dan worden de dealers plots een stuk coulanter met hun huur-prijzen !
 
tis toch een beetje breken met de traditie om het niet in veenendaal te houden.....

maar ja... als het maar een plek is zonder politie. wat was dat een domper :-(
 
Jongens / dames

Ik zie vele opties langs komen om de MM te houden. Initiatieven genoeg dus. Pinoy heeft het voortouw genomen de organisatie op zich te nemen en heeft daar 3 mogelijke plaatsen voor gekozen, rekening houdend met de opkomst, bereikbaarheid ( centraal in n.l. / ook bereikbaar vanuit Belgie ) , route erheen :] , Justitie :( , etc. etc. Zelfs voor het zorgen voor ons natje en droogje :P heeft hij zich " gecommit "

Ik stel voor : houd overige opties als optie open en organiseer zelf de volgende MM daar dan weer oke ?

P.s. Pinoy . . . . . TNX :}
 
Ik hoop dat het gewoon Veenendaal wordt.
Voor ons alle goed te bereiken.
De gehele A15 uit en we zijn er om +- 11.00 uur.

Mvgr. Jan
 
De vorige was ik er al bij, maar toen nog zonder A en zonder motor.
Deze ben ik bij met A en met motor!
 
Laat maar heb ff zitten kijken naar het programma betaald voetbal en Feyenoord speelt die dag thuis dus die parkeerplaatsen zitten vol :S

maar misschien is het in de toekomst een optie !
 
Ik ben er sowieso bij met een aantal vrienden, ik hoop op de motor, moet begin augustus afrijden. Anders ben ik er alsnog met het koekblik.

Hilversum, Barneveld of Veenendaal maakt mij niet zo veel uit, ik heb mazzel dat het allemaal dichtbij is. Ik vond de politie in Veenendaal wel een klein beetje vervelend, motorrijders die een klein hopje (lees: bijna wheelie) maakte werden al aangesproken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan