MF-er mdebrune overleden

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Geachte mede MF-ers,
Vandaag ontvingen wij het volgende bericht:
Dik de Bruin, bij jullie bekend als mdebrune, is 4 juli plotseling tijdens een motorrit overleden.

Saar Beens ( zijn vrouw)

Het gaat om mdebrune. Hij zat nog maar kort bij MF.

Namens de crew van MF wens ik de nabestaanden veel sterkte met dit verlies.
 
Heel erg veel sterkte aan de nabestaanden...

Vind het alleen een beetje een rare zin '4 juli plotseling tijdens een motorrit overleden' maar ik neem aan dat hij een ongeluk heeft gehad '(
 
r.i.p.

Sterkte met het verwerken van het verlies van je geliefde, jullie pa, jullie zoon, jullie vriend...

'(
 
R.I.P. en sterkte aan de nabestaanden. ;(
Vind het alleen een beetje een rare zin '4 juli plotseling tijdens een motorrit overleden' maar ik neem aan dat hij een ongeluk heeft gehad '(
Ik weet niet of het gepast om hier verder op te reageren maar dan toch:
Een 55-jarige man uit Haule is zaterdagmiddag overleden na een onwelwording tijdens zijn motorrit op de A32. De politie en ambulancepersoneel ging ter plaatse nadat de melding was gekomen van een mogelijk eenzijdig ongeval van een motorrijder. Ter plaatse bleek het niet om een ongeval te gaan maar dat de man onwel was geworden. Er werd direct gestart met reanimatie en de traumahelikopter werd opgeroepen. Om de traumahelikopter te kunnen laten landen werd de gehele rijbaan ter hoogte van de toerit naar Oranjewoud afgezet. Dit leidde al snel tot file. Het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis in Heerenveen waar hij overleed.
 
R.I.P. en sterkte aan de nabestaanden. ;(Ik weet niet of het gepast om hier verder op te reageren maar dan toch:
Een 55-jarige man uit Haule is zaterdagmiddag overleden na een onwelwording tijdens zijn motorrit op de A32. De politie en ambulancepersoneel ging ter plaatse nadat de melding was gekomen van een mogelijk eenzijdig ongeval van een motorrijder. Ter plaatse bleek het niet om een ongeval te gaan maar dat de man onwel was geworden. Er werd direct gestart met reanimatie en de traumahelikopter werd opgeroepen. Om de traumahelikopter te kunnen laten landen werd de gehele rijbaan ter hoogte van de toerit naar Oranjewoud afgezet. Dit leidde al snel tot file. Het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis in Heerenveen waar hij overleed.

Oke, aan zoiets dacht ik al, gezien de manier waarop het verteld werd. Dan kan je nog zo goed en netjes rijden aan zoiets doe je helemaal niks '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan