MF Gooi & Vechtstreek Deel * 53 * Dolomieten Special Deel II

Ik wilde de dolomietjes nog even matsen en ze hun pleziertje

  • Vooruit dan maar..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Eigenlijk niet..

    Stemmen: 1 3,1%
  • Ach, die kudtpas hebben ze al gehad..

    Stemmen: 6 18,8%
  • Maar dan moet het wel bij deel 54 afgelopen zijn..

    Stemmen: 19 59,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* Vanochtend de laatste dingen op de Triple gezet en meteen maar even een
proefritje gedaan *D Was weer heerlijk om op te rijden *O*

Maar tering.... wat verzamel je een zooi in de garage bij zo'n klus :$
 
Laatst bewerkt:
@ ernst : Dat ziet er zekers niet verkeerd uit joh om zo wakker te worden wat een luxe, zekers naar je zin gehad?

@ erwin : mooi strak bankstel !!

@ rene en noortje : hoe was de vakantie nog wat aparts mee gemaakt of iets speciaals tijdens de rit? welcome back!! En wat je gemist hebt is dat Michiel een housewarming gaat geven waar je je voor kan aanmelden ;) En dodo heeft het stuk beter gedaan met SM haha wat klinkt dat raar en is bij een huisy gaan kijken die die eigenlijk wel wil hebben...
Er erg mooie plaatjes langs zijn gekomen van X en A :9
Even terug moet lezen voor de mop van de dag(en) *D
Coonies hebben jubileum gehad :Y
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wordt dit een unicum O-)


*O* *O* *O* *O* GOEDE MORGENNNN!!!! *O* *O* *O* *O* *O*


- Optijd wakker; check
- Ontbijtje op; check
- Laatste dingen voor mn werk gedaan; check
- Broodjes voor onderweg; check
- Redbull voor onderweg; check

..... op naar Brussel :W
 
biertijd vanavond dus poik? :')
:N Doe ik niet aan O-)

*O* *O* NAAAAF!!! *O* *O*



Iedereen heel hartelijk bedankt voor de felies namens ons!!


[afbeelding]


Zalige dag gehad, huis vol bloemen, Dolfinarium geweest, lekker foto's lopen maken met een zonnetje op je gezicht en aan het eind van de dag hééééérlijk gegeten! :9 Topdaggie! En net nog een stukje van de bestelde bruidstaart op...... en dat terwijl 10 jaar officieel 'niks' is _O- ...pas bij 12,5 ga je meetellen maareh.......Morgen weer!?? :+

[afbeelding]




@Ruffbaby: Dat kinnetje!!!! :} Wijs mannetje hoor! ;)

@Werkschuwe motorverplaatsers: AFBLIJVEN! :(

@Michiel: een waar kunstwerk :} ;)



Edit: en nu slapen :Z :W
:}

ik ga ook maar vroeg slapen de laatste 2 n88 te laat gemaakt :W
:^ :+

Avond :WMooi man,
Maare R&A ?Top man kliinkt goed. *D
@ Foto :}:9~ Mooi man, en morgen weer weg. Wel leuke ervaringen *D
Heel veel plezier alvast op de motor.


@ Poik, heb je TC nog even de groeten gedaan vanavond :P
Nice :}

referenten en antecedentenonderzoek ;)
Gehad voor bveeiliging :Y

Haaaaiiii! :W *O* *O* *O*
Poeh, druk geweest hier zeg! Bijlezen wordt hem niet... :N

@ Coonie, in Harderwijk geweest?! :)
Bijlezen verplicht B|







Mogguh :W

Mijn nacht/slaap gaat nu beginnen *O* :W Trusten
 
*O*
♪Góóódmornin'♪ goodmóóórning♪ goodmornin'.......♪ *O*
*O*
♪Goodmorning♪ goodmóóórning♪ to youuuuuu!!♪ *O*
*O*


@ Ernst: Dat zwembad!!! :9~ :} Veel plezier in Luxemburg he! ;)

@ S5: Nog 1 "dingetje" dus....als dat klaar is.......... *O* *O* *O*

@ Phoen & Noorus: Heppie return! *O* Foto's? *D @noorus: sliep het bedje lekker ;)

@ BM: :9~ GSX1250FA :9~

@ Erwin: Bankje! :}

@ Michiel: Wakker? :o Gekkenhuis! ;) Veel plezier in Brussel! :Y
 
:W Mogguh



Coonie; leuke foto's *O* Ben je nog naar zo'n voorstelling geweest in 'n bioscoop daar?
BM; Mooi zo, op naar de volgende :Y
Ernst; Viel Spaß :j
Erwin, leuk man :P



School :W





verslapen
 
Moguhhhhhhhh :W

Joehe ook weer terug. Wilco al weer terug uit de sneeuw? Wij de 2e week prachtig weer gehad in Italie. 1e week was iets minder.
Wie gaat de samenvatting voor me posten wat er allemaaaaaaaaal gebeurt is hier :P ?

Welkom terug *O*

(1 witte roos voor de liefde en het aantal rode voor de jaren is ook helemaal ons ding!) :}

:^
Is dat niet half nederlands "ding" :P
Heb het ook wel eens omgekeerd voor de verandering *D

Vanavond heb ik 2 + 2,5 zits bankstellen gekocht. *O* [afbeelding]

Mooi bankie :Y *D

Volgens mij wordt is dit een unicum O-)

:^ :')
 
ErwinGTI frist mijn geheugen even op:

@ girlR1100S, welkom! :W In grijs verleden heb ik met mijn broer nog met je bij "Newbies-ritje" gemaakt. Kato reed nog op zijn groene Hornet. Zijn nickname komt van tv-serie The Green Hornet, Bruce Lee speelde als chauffeur/hulpje Kato.

Ik reed toen op een blauwe Thundercat. ;)

Dat herinner ik me nog *D

@ Coonie, leuke foto's.... dat roggen aaien is ook wel apart he?

@ Ernst; dat is wel een heel mooi zwembadje in Monaco :P
Maar als je maar drie uur slaap per nacht krijgt ... heb jij dan nog zin om 's ochtends een duik te nemen? Ik zou die extra tijd blijven pitten :P

@ All.... vanmiddag vertrekken we.. we hebben mazzel gehad, we hebben op de valreep van iemand een route gekregen door de Oostenrijkse Alpen, naar de Italiaanse Dolomieten en via de Zwitserse Alpen weer terug...
Dat Zwitserland lijkt me erg leuk (die passen heb ik eigenlijk nog nooit gereden) maar als we weer zo veel flitsers tegenkomen zijn we er denk ik heel snel klaar mee.... O-)

oh... en ik had geen zin om naar mijn werk te gaan... dus ik ben niet gegaan.. ik had al half zoiets bij ze laten doorschemeren.. :+
 
Dat herinner ik me nog *D

@ Coonie, leuke foto's.... dat roggen aaien is ook wel apart he?

@ Ernst; dat is wel een heel mooi zwembadje in Monaco :P
Maar als je maar drie uur slaap per nacht krijgt ... heb jij dan nog zin om 's ochtends een duik te nemen? Ik zou die extra tijd blijven pitten :P

@ All.... vanmiddag vertrekken we.. we hebben mazzel gehad, we hebben op de valreep van iemand een route gekregen door de Oostenrijkse Alpen, naar de Italiaanse Dolomieten en via de Zwitserse Alpen weer terug...
Dat Zwitserland lijkt me erg leuk (die passen heb ik eigenlijk nog nooit gereden) maar als we weer zo veel flitsers tegenkomen zijn we er denk ik heel snel klaar mee.... O-)

oh... en ik had geen zin om naar mijn werk te gaan... dus ik ben niet gegaan.. ik had al half zoiets bij ze laten doorschemeren.. :+

Zwitserland wordt echt ERG overrated (of ik krijg nog HEEL veel post ;)) qua gezeur over controles. Aanrader is de Grimsel -> Susteren... als je toch bezig bent.... de Nunfenen, Furka zijn ook leuk ;)
De oude Gotthard is ook de moeite waard.

Ik heb alleen in de weekenden VEEL politie op de weg gezien, en dat was meer voor als je het te bond maakte. Je mag er 90 op de secundaire wegen en dat is hard zat om lekker door te kunnen pompen.

Dont worry :) (tenzij je snelwegen gaat rijden... dat is wel een heel ander verhaal met veel flitskasten die niet te zien zijn).

Oh... en de benzine prijzen liggen onder de 1 euro per liter ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat herinner ik me nog *D

@ Coonie, leuke foto's.... dat roggen aaien is ook wel apart he?

@ Ernst; dat is wel een heel mooi zwembadje in Monaco :P
Maar als je maar drie uur slaap per nacht krijgt ... heb jij dan nog zin om 's ochtends een duik te nemen? Ik zou die extra tijd blijven pitten :P

@ All.... vanmiddag vertrekken we.. we hebben mazzel gehad, we hebben op de valreep van iemand een route gekregen door de Oostenrijkse Alpen, naar de Italiaanse Dolomieten en via de Zwitserse Alpen weer terug...
Dat Zwitserland lijkt me erg leuk (die passen heb ik eigenlijk nog nooit gereden) maar als we weer zo veel flitsers tegenkomen zijn we er denk ik heel snel klaar mee.... O-)

oh... en ik had geen zin om naar mijn werk te gaan... dus ik ben niet gegaan.. ik had al half zoiets bij ze laten doorschemeren.. :+


Makkelijke werkgevert _O-

Heel apart idd....de ene is net schuurpapier en de ander weer fluweel! *O*

En voor de komende tijd:
Héél veel fijne km's met mooi weer, mooie uitzichten, bijzondere ontmoetingen en banden die blijven waar ze horen *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan