MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Iemand nog familie / partner / vriend welke een rijbewijs wilt halen?

Mijn vrouw heeft een allin voucher van Istha. Voor 800,- het roze papiertje. Gekocht maar ziet er toch van af…

 
Op het moment weinig zo te zien maar net als in dit voorjaar gaat het, als het dan nog mogelijk is, volgend jaar weer los vanuit NH.
Zelf rij ik met regelmaat hier de nodige km's langs allerlei watertjes omzoomd met rietkragen e.d.
 
Hier nog wat te beleven?
Geen idee. Lang geleden dat ik hier actief was. }) Zo te zien zitten er nog wel wat oud gedienden :) Laatste keer dat ik met de Kop N-H groep heb gereden had ik denk ik nog een VFR. Ben intussen wel een paar motoren (en jaren) verder.
 
Geen idee. Lang geleden dat ik hier actief was. }) Zo te zien zitten er nog wel wat oud gedienden :) Laatste keer dat ik met de Kop N-H groep heb gereden had ik denk ik nog een VFR. Ben intussen wel een paar motoren (en jaren) verder.
Dat is lang geleden dat ik jou gezien heb.😎
 
Ik heb vorig weekend pas weer voor het eerst een rondje op de Hyper gedaan na een maand of 4/5 :+
Mag hopen dat het komende weken weer wat beter gaat worden :Y
 
Goedemiddag,

Heeft er iemand toevallig een enkel assige aanhanger te huur/leen waar 4 motoren oppassen? Zou voor een week zijn. Begin juni, B rijbewijs

Bij voorbaat dank!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een tijd geleden bij Van Straalen een aanhanger gehuurd waar 4+ motoren op paste. (Geen aandelen, gewoon netjes geholpen en een knappe trailer mee gekregen). Ze zitten in De Goorn.

 
Ik heb een tijd geleden bij Van Straalen een aanhanger gehuurd waar 4+ motoren op paste. (Geen aandelen, gewoon netjes geholpen en een knappe trailer mee gekregen). Ze zitten in De Goorn.

Thanks! Ik zie alleen dat alle trailers voor 4 motoren een BE rijbewijs nodig hebben.
 
Geen idee of je onder de huidige regelgeving, kijkend naar gewicht, nog zonder BE 4 motoren mee mag slepen? Je kunt ze eventueel nog even bellen, ze hebben meer staan dan ze aanbieden.
 
Geen idee of je onder de huidige regelgeving, kijkend naar gewicht, nog zonder BE 4 motoren mee mag slepen? Je kunt ze eventueel nog even bellen, ze hebben meer staan dan ze aanbieden.
Dit is mogelijk als je onder de 3500kg blijft.
Ik trek een gesloten dubbelasser achter een Passat maar door het gewicht terug te keuren van de aanhanger naar precies een gezamelijke 3500 kan ik zonder BE rijden.
 
Moet m'n motor nog steeds ophalen bij @brolli21 8)7
Sorry dat ik gisteren even bij Moto Hippo kijken was met vrouw en kind ;)
De 848 staat nog lekker aan de druppellader, al heb ik een week of 2-3 geleden wel even een klein rondje gereden.
De Monster staat in mn werkplaats nog op paddockstands voor onderhoud, alleen nog distributieriemen en banden doen.
Vorig weekend samen met mn vader zijn nieuwe/"eerste" motor opgehaald bij barbier en daar even een klein rondje mee warm gereden voor het olie verversen, rijd wel heel anders zo'n vstrom :+
335736609_170225319191717_6745827877604740909_n.jpg
 
Ik heb een tijd geleden bij Van Straalen een aanhanger gehuurd waar 4+ motoren op paste. (Geen aandelen, gewoon netjes geholpen en een knappe trailer mee gekregen). Ze zitten in De Goorn.


Prima gasten daar, vorig jaar busje gehuurd daar.
Thomas die in de familie zit regelt elk jaar een seizoen opening daar bij hun thuis met allemaal motoren overal geparkeerd.
Erg gezellig altijd :Y
 
Ohw.. daarom krijg ik geen antwoord op mn mail van hen, jij hield ze bezig ;)
Veel plezier ermee.:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan