BMW Xmodellen: Xmoto-Xcountry-Xchallenge

Nice
full
 
Respect voor de machine,s met extreme temperaturen de hele dag berg op en af met hellingen van soms 25 % waarbij de vonken uit de pijp knallen, het rubber is ook top echter kom ik niet verder dan nog 5mm schaamrandjes op de banden, maarja dan zitten de voetsteunen al aan de grond dus ik vind het prima zo.....haha
full
 
Wat een plaatjes Onno, vooral die tweede :9~
Leuk om te horen dat je X niet onder doet voor z'n oranje concurrent, veel plezier nog daar :]
 
Was met m`n zoon achterop aan `t rijden tot er getankt moest worden, voor de gein liet ik `m de Moto over de standaard wat meer zijwaarts kantelen tijdens het afvullen, scheelde zo 25 km tot het gele lampje weer aanging! (184km, normaal rond de 155)
 
Is iemand in het bezit van de Reprom voor de g650x ?
Vanwege een gecrashte schijf ben ik deze namelijk kwijt.
 
Was met m`n zoon achterop aan `t rijden tot er getankt moest worden, voor de gein liet ik `m de Moto over de standaard wat meer zijwaarts kantelen tijdens het afvullen, scheelde zo 25 km tot het gele lampje weer aanging! (184km, normaal rond de 155)
Goede tip, scheelt toch weer een liter dus! Je weet dan ook meteen of je tankdop nog vloeistofdicht is ;)

Is iemand in het bezit van de Reprom voor de g650x ?
Vanwege een gecrashte schijf ben ik deze namelijk kwijt.
Je hebt PB :)
 
Ik rij de laatste tijd veel op de K75RT, woon/werk. Vandaag weer eens op de Xch gereden, met 19" en 17" straatbanden. Rijdt toch wel 'iets' leuker...😁
 
Top video :] ! Wel af en toe best spannend in de bochten :) .....

Was een beetje aan het experimenteren met de versnellingsbak / terugschakelen voor de bocht. Zonder slipperclutch is het een stuk lastiger om hem mooi de bocht in te laten glijden.
 
Super filmpje *O* Fijn ook dat je gewoon het motorgeluid eronder hebt laten staan :]

Het is hier wel een dooie boel inderdaad...

Zal eens een plaatje posten van de laatste aanpassing, heb pas een Xchallenge neus gemonteerd.
Wil eigenlijk alle kappen nog in één kleur spuiten, alleen weet ik niet welke kleur :$
xmotallenge.jpg
 
Thanks! Die muziek eronder vind ik altijd maar vervelend, ik hoor liever gewoon de motor.

Ik vind dat spatbord van de Xchallenge altijd een beetje lang voor op een supermoto, maar hij moet inderdaad wel van kleur veranderen.
 
Achterliggende gedachte is dat het zo makkelijker is om van wielset te wisselen omdat ik nu geen spatbord en remleidinghouder meer hoef te wisselen. Vorig jaar gebruikte ik een F800GS spatbord wanneer ik met het 21" voorwiel reed.

Moest zelf ook even wennen aan het formaat van het Xchallenge spatbord icm dat kleine voorwieltje maar in het echt vind ik hem niet misstaan :)
 
Ik heb inmiddels m'n Michelin Anakee 2 vervangen voor Pirelli's.
Ze zijn nog lang niet op dus vroeg ik me af of iemand hier interesse heeft.
 
Zo, even het topic afstoffen...

Iemand nog wat aan z'n motor geprutst? Ik wel!
De kappen staan in kleur *O* Het is BMW B09 geworden, ofwel Marrakesh bruin. Het verkleurt van donkerbruin in de schaduw tot goudbruin in de zon 8-)

IMG_1849-1.jpg


IMG_1850-1.jpg
 
Mooi ding Heintje! :t Het topic is doorgaans vrij rustig...
Er zijn natuurlijk maar een handje vol X'en verkocht, dus het aantal MF'ers met zo'n fiets is beperkt.
 
Ik lees ook nog steeds mee. Vrij rustig hier inderdaad, misschien in het voorjaar een keer een treffen organiseren?

Kan ik ook gelijk mijn DJI Phantom een keer goed inzetten voor wat gave beelden.
 
Dat zou de eerste "X-meeting" in Nederland worden denk ik! Leuk :t

@ Jonne, heel mooi ding idd! 8-) Bert Duursma had ook zo'n kleurstelling, nooit geweten dat ze origineel zo verkocht zijn.

In Duitsland liggen de prijzen inmiddels ook op dat niveau (en hoger) voor zulke maagdelijke exemplaren.
Het grappige is dat dealers ze destijds aan de straatstenen niet kwijt raakten waardoor er vermoedelijk een heleboel op de markt "gedumpt" zijn voor 7K, terwijl ze nu -10 jaar later- weer bijna hetzelfde opbrengen omdat het een collectors item wordt _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan