Motor net gejat en met de dood bedreigd.

Stond de motor op het stuurslot? dan kunnen ze toch niet wegrijden, alleen rondjes lopen?

Stuurslot is kwestie van je hand op de gashendel en je linkervoet op de rechterhendel. Links duwen, rechts trekken en "plop" klaar. Het vergt aardig wat kracht maar op Youtube slingeren filmpjes rond van dergelijke acties.
 
Vandaag mijn motor bekeken.. Schade valt nog enigzins mee gelukkig!

Ze hebben het contactslot vernield.. Uitgeboord oid
Schrijfrem aan de voorkant is losgehaald, schijfremslot zit er dus nog op..
Stuur is krom/beschadigd door een val oid

verder zag ik zo snel niets.. Nu verzekering bellen die mogen een kraan regelen zodat hij bij de garage komt :Y

En toch ga ik zo even mijn agressie wegslaan @ de gym O-)

Success ermee!

De mijne heeft een schijfremslot met alarm voor dat soort geintjes.

Maar hebben ze dat echt allemaal gedaan terwijl die voor je deur stond? Dan moet je toch echt wel lef hebben want het uitboren van een stuurslot is volgens mij ook niet echt geruisloos.
 
Vandaag mijn motor bekeken.. Schade valt nog enigzins mee gelukkig!

Ze hebben het contactslot vernield.. Uitgeboord oid
Schrijfrem aan de voorkant is losgehaald, schijfremslot zit er dus nog op..
Stuur is krom/beschadigd door een val oid

verder zag ik zo snel niets.. Nu verzekering bellen die mogen een kraan regelen zodat hij bij de garage komt :Y

En toch ga ik zo even mijn agressie wegslaan @ de gym O-)
valt idd reuze mee, dat stuur is nog slapper dan die brommerstuurtjes die ik laatst gepost had hoor! (zei het toch :+ )

slotje e.d. zijn wel duur als je het nieuw moet halen, zou ebay ff in de gaten houden, nja hopen dat je alles netjes thuis krijgt en de onderdeeltjes snel weer kunt fixen! :]
 
begin gewoon ranzig tegen ze te praten over wat je met ze gaat doen.

wedden dat ze huilend weg rennen :+


jaja,: pas maar ik ik ben een vriend van drinkyoghurt, en die heeft nog nooit geneukt, en jij ziet er heel vrouwelijk uit, hij spuit je zometeen zo naar de vierde verdiepng
 
Ja, die bedoelde ik.Heb jij een handleiding van hoe op te treden in gelijk welke situatie?
En ben je er dan zeker van dat je gerechtelijk niet zult vervolgd worden?

(en ja, ik heb wel judo, kempo-karate, close combat en ju-jitsu gedaan, en slechts een beperkt aantal keer buiten de sportschool gebruikt/toegepast)
Ik denk niet dat er handleidingen betstaan hoe te handelen in stress situaties, het veiligst is overigens vaak wel het makkelijkst, hard doei roepen, en nog harder wegrennen.
Ik train ook regelmatig met een rechter, en mijn trainer doet ook veel voor justitie en defensie, je kan al vrij snel vervolgd worden, dus als je iemand klappen geeft, zorg dan dat het pijn doet en niet zichtbaar is, knock-out gaan op een leverstoot is nooit leuk ;)
 
Een update voor de geïnteresseerde.. De dief was verdronken in de Amstel kreeg ik onlangs te horen
 
Lijkt mij niet helemaal gepast om dat 'vreugde' soort opmerkingen te maken.
Natuurlijk moet een dief gestraft worden, maar dan niet op deze manier.
Jaartje cel en 2x per dag een zeepje voor bubba oprapen was gepaster geweest.
 
Lijkt mij niet helemaal gepast om dat 'vreugde' soort opmerkingen te maken.
Natuurlijk moet een dief gestraft worden, maar dan niet op deze manier.
Jaartje cel en 2x per dag een zeepje voor bubba oprapen was gepaster geweest.


Nee het is lekker gepast om met 6 man iemand zijn bike te jatten om vervolgens nog te dreigen ook? |(

Het is niet alsof iemand hem in de sloot gestompt heeft ofzo.. Doet hij zelf.. Hij had zelf vast ook wel kunnen weten dat hij niet zwemmen kon..
 
Lijkt mij niet helemaal gepast om dat 'vreugde' soort opmerkingen te maken.
Natuurlijk moet een dief gestraft worden, maar dan niet op deze manier.
Jaartje cel en 2x per dag een zeepje voor bubba oprapen was gepaster geweest.
Jaartje cel en 2x per dag dit soort opmerkingen aanhoren (schandpaal) zou recidive merkbaar doen verminderen.

1 ding is zeker, hij zal nu NOOIT meer stelen.
 
Ik heb er zelf niets mee te maken gehad dat hij in de amstel terecht kwam, was zijn eigen schuld! En de dood is inderdaad een zware straf voor zoiets. Ik ga hier niet roepen wat ik ervan vindt aangezien ik dat niet gepast vindt maar ik denk dat de meeste dat wel in kunnen vullen..
 
Ik heb er zelf niets mee te maken gehad dat hij in de amstel terecht kwam, was zijn eigen schuld! En de dood is inderdaad een zware straf voor zoiets. Ik ga hier niet roepen wat ik ervan vindt aangezien ik dat niet gepast vindt maar ik denk dat de meeste dat wel in kunnen vullen..

Heb je dit via de politie gehoord ofzo? Op internet staat er over de afgelopen maanden niets over iemand die is verdronken in de Amstel. Wel persberichten over auto's te water maar daar kwam iedereen oke uit.
 
Ongepast of niet, ik doe een vreugdedansje.
Compenseert meteen voor al die regen van vandaag. Het is alsnog een mooie dag.
 
Ik heb er zelf niets mee te maken gehad dat hij in de amstel terecht kwam, was zijn eigen schuld! En de dood is inderdaad een zware straf voor zoiets. Ik ga hier niet roepen wat ik ervan vindt aangezien ik dat niet gepast vindt maar ik denk dat de meeste dat wel in kunnen vullen..

Je hebt al gezegd wat je er van zou vinden... ;)

Ik hoop dat hij over een weekje komt bovendrijven.. Geen medelijden :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan