SR en XT 500 verbouw

verloopjes maken/persen en lassen.
full
 
Het voorlopige eind resultaat. Ik vraag me af of ik zal polijsten (waar ik een hekel aan heb) of zo laten. Ik heb hem gepassiveerd en opgepoetst met scotch-brite. Bruin wordt ie toch en uiteindelijk worden ze gewoon lelijk ook als je polijst.
full
 
Vinnum deftig zo!Niets meer aan doen *D
Mss nog een plaatje van de achterkant,ben wel benieuwd hoever ie nu uitsteekt.
 
Heb de strijdbijl weer 's opgegraven, heb ondertussen wat dingetjes gedaan zoals de onderste knik in de uitlaat een gebogen stuk gebruikt wat ik veel mooier vindt en aan het kontje begonnen wat zo ongeveer het laatste klusje is voordat ik alles overzet naar een sr frame uit "77 met blauwe plaat.
full
 
kontje is klaar om bekleed te worden en zo is het geworden. Had van de winter ook al de stepjes gemaakt en het rempedaal aangepast. Omdat ie flink korter is geworden de hefboom op het achterwiel wat langer gekozen (XT) Het lijkt al wel wat zo, nu alles nog laten parelen zoals de clip-ons, balhoofdplaat en steppies.
full
 
Dit frame uit '93 komt vrij tezamen met erg veel onderdelen zoals spatborden, kerstboom achter, knippers, middenbok etc.etc. Interesse meld maar, maar niet voor noppes!
full
 
bedankt deputy!

ennuh 4stroker ik weet niet wat je bedoeld, heb tot nog toe geen uitlaten bovenlangs gemaakt.
 
Ook de xt van een ander uitlaatje voorzien uit eigen werkplaats
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan