Het Unieke Utreg topic

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Logo_Utrecht_gemeente.jpg

Omdat Utrecht een eigen topic verdient :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'Het unieke Utrecht topic' > 'Het Unieke Utreg topic'

Zo misschien beter?
 
Het verdient (ott)

Het heeft verdiend. (vtt)

O-) Klik :P

Snappie?
 
Laatst bewerkt:
Dit topic is pas geslaagd als de volgende meet begint in de Kosten Koper en eindigt in Het Carafon ;)

Iets minder kansloze kroegen mogen ook :P
 
Mag ik me hier ook melden? :W

Woon na een jaar in de achterhoek te hebben gewoond sinds vanavond weer in regio Utrecht :)

Breukelen om precies te zijn :)

Ohja ben Mandy en ben 25 jaar :)

(haai Svijf :P)
 
Mag ik me hier ook melden? :W

Woon na een jaar in de achterhoek te hebben gewoond sinds vanavond weer in regio Utrecht :)

Breukelen om precies te zijn :)

Ohja ben Mandy en ben 25 jaar :)

(haai Svijf :P)
Bij welke motorzaak werk je dan?
 
welkom hier.

Zal me even voorstellen.

Zot, bot, vreselijk knap en lekker, rijdt meestal op erg lichte motorfietsen (huidige motor weegt 115 kg) heeft een eigen werkplaatsje in Zeist waar vrijwel alles met een motorfiets kan. Gek op appeltaart.

morgen maar even plaatjes uploaden

nu ff video

Ik heb bij motozoom gewerkt en nu bij vdm parts..
alhoewel is de laatste dag... vanaf morgen werk ik bij een toyotadealer :)

Dat is wel wat anders. Pedaalemmers :X
 
Laatst bewerkt:
Ook hallo :W
Dus toch een eigen Utreg topic *O* Goed bezig Martell :Y

Ik zal mij ook een klein beetje voorstellen: woon in Utrecht (stad), werk in Diemen. Ja heerlijk forenzen met de trein, omdat mn ex de auto heeft en ik de motor, maar niet kan rijden met deze kou :N Maar kou betekent dat ik wel kan gaan verheugen op wintersporten (liefst snowboarden).

@Hendri: wat houdt je tegen om dat te gaan regelen? Die kroegen zijn wel echt uit den ouden doos.... maar ja, wat anders? Dansen in de WvS of naar Monza? Op de motor daarheen betekent wachten tot het voorjaar en ik ben er waarschijnlijk sneller op de fiets ;)

@Zot: ben je in je werkplaats alleen voor jezelf bezig of ook in opdracht? ---> sorry, te snel bericht gezet... Zie dat je eigen werkplaats is (als bedrijf)
 
Laatst bewerkt:
Doe ik ook een voorstelrondje:
Hendri, 27 jaar oud, motorrijden, reizen, snowboarden, doet iets met computers en ondanks het feit dat ik IT'er ben kom ik wel eens in de kroeg en drink ik daar graag een bietje ;)

Ik woon in de staatsliedenbuurt (meneer troelstra hangt zelfs voor mijn raam)

in mijn berging staat een Honda Fireblade en ergens in een Rotterdamse havenloods staat er nog een Honda Transalp op mij te wachten, helaas heeft die mijn mislukte parkeer actie tegen een brug niet echt overleefd, mijn winterproject: Motorblok splitten en kijken of ik daar nog iets mee kan

Hendri op Vakantie:
IMG_4202-700.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Hendri: wat houdt je tegen om dat te gaan regelen? Die kroegen zijn wel echt uit den ouden doos.... maar ja, wat anders? Dansen in de WvS of naar Monza? Op de motor daarheen betekent wachten tot het voorjaar en ik ben er waarschijnlijk sneller op de fiets ;)

Ik kom wel lopen :)
Tja, de Monza, ik voel me daar niet helemaal thuis, maar zoals gezegd, ons lieve stadje is ruim voorzien van leuke(re) kroegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan