Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Wat een buttweer , ik denk dat ik maar eenn jetski ga kopen - kansen dat ik daarmee de weg op kan zijn groter dan met de motor !
altijd meer te doen met een Jetski bij jullie in de buurt met de maas , brielse meer etc :+ _O- , dichts bij zijnde water hier is de Dinkel ; geen succes met een jetski _O-
 
Vrijdag nog naar de rdw geweest met klote weer. Maar de Duc is goedgekeurd.
Alleen de bpm aangifte nog doen. Online geeft storing dus dan de papieren versie maar. Geen hobby van mij, gelukkig heb ik hulp.
20240223_095437.jpg
 
Zo vind ik het ook zo'n onzin dat je de Botlekbrug richting Hoogvliet maar 80 mag.
Geen voetgangers of fietsers, geen kruisende wegen.

120 zou ook veilig genoeg zijn :+
Dat reed ik met m'n examenrit, en toen moest ik er ineens op het laatste moment af bij Hoogvliet.... 🫣
Laten we zeggen dat ik dat niet helemaal volgens het boekje deed (maar wel veilig) en dat ik toen al dacht dat ik gezakt was. (2 stoplichten door oranje gepakt 🤭 daarvoor en m'n rit was nog geen 10 minuten bezig).
Uiteindelijk was ik wel geslaagd gelukkig 😅
 
om de kruisingen nog veiliger te maken staat er dan.

Ja ja om de staatskas te vullen zullen ze bedoelen.

Heeft niets met veiligheid te maken daar.
Mah, zo vaak als daar glas gestrooid wordt grloof ik dat wel. En als daar iets gebeurd staat herl Spijkenisse gelijk voor uren vast.

Dus :t wie normaal rijdt heeft er geen last van.
 
Dank je, ben er aan begonnen, na een paar jaar, eindelijk dus.
Is nog niet klaar, maar het word wel wat, al zeg ik dat zelf.
Bekijk bijlage 1979321
@Ghetto Bassie , je vrouw heeft er destijds nog de tankstickers voor gemaakt, toen woonde je nog in Spijk-city.
Helaas niet een echte , de kb1 staat bij mij nog op de verlang lijst , had er een paar jaar terug bijna 1 gekocht , was de dag daarvoor verkocht (snik) .
 
Helaas niet een echte , de kb1 staat bij mij nog op de verlang lijst , had er een paar jaar terug bijna 1 gekocht , was de dag daarvoor verkocht (snik) .
Nee, het is een replica, op basis van een z650. Ook bij mij staat de KB1 op de verlanglijst, maar de euro's werken me tegen.
Ik heb er te weinig van.... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan