'k Ben om, Bender!

De ruit wordt mooi Ting, en het mooiste is nog dattie eraf kan. Zodat je hem alleen hoeft te gebruiken ter verhoging van het passagiers-comfort en niet ter verfraaing van de bak.

Daarvoor kun je er beter aan de voorkant een Gelsomina op Kwasten.....


:+
 
De ruit wordt mooi Ting, en het mooiste is nog dattie eraf kan. Zodat je hem alleen hoeft te gebruiken ter verhoging van het passagiers-comfort en niet ter verfraaing van de bak.

Daarvoor kun je er beter aan de voorkant een Gelsomina op Kwasten.....


:+

Dank en ja flex, maar Gelsomina blijft waar zij zit. Maak momenteel wel iets driemensionaals met een dergelijk karakter. Ik heb ook nog iets met een poppenkast.

:W
 
Staat wel in het MF zijspantreffen topic. Is een zelfbouw span idd.
 
Staat wel in het MF zijspantreffen topic. Is een zelfbouw span idd.

Dan heb ik het inderdaad op foto voorbij zien komen en trof het mij als liefhebber van aluconstructies met behulp van bijvoorbeeld popnagels. Vaak een onbeholpen techniek voor hen die alu kunnen lassen maar voor mij een uitkomst, in de toepassing ervan ben ik het steeds meer gaan waarderen en de schoonheid ervan in gaan zien. Zo ook vergaat het mij bij het bekijken van geklonken scheepswanden. Glad en strak is voor mij niet altijd een optie, vaak zelfs bewust niet, zoals ook gebruiksporen een verhaal kunnen vertellen als stille getuigen. Laat ik in dit opzicht verwijzen naar het werk van een beeldend kunstenaar, een zeer vrije geest en door mij zeer bewonderd, een Belg, dus een Bourgondiër, Panamarenko. Een dergelijke associatie is toch wel mooi bij het zien van het span van Leluk 2000. Waarbij uiteraard ook de ironie van de nicknaam mij niet is ontgaan.

:W
 
hoor ik mun naam?
voor de duidelijkheid gaat om deze (altijd trots om te showen)
full

full

full
 
PCW%2520windscherm%25203%2520small.jpg


Gisteravond tot in de nacht op stap geweest, etentje, concert etc, ....dus vandaag even een beetje een off.......

en ik moet nodig mijn boutjes en moertjesvoorraad weer eens op peil brengen, behelp mij nu met oude meuk tot aan definitieve montage, maar zelfs dat biedt geen soelaas meer. Zowel alustrip acheter de ruit als ervoor (het eerste gezicht!!!) gisteren nog kunnen aanbrengen. Nu (later dus) aan weerszijden afkorten en dan moet ik maar eens aan het patroontekenen en met naald en schaar in de weer gaan.

:W
 
Netjes hoor!
Wel wat vreemde kleuren op de foto. Dat zal wel iets met het etentje, concertje en het off zijn te maken hebben.
:+
 
Advertentietekst is zonder hoofdletters dus het is Tingting niet.
 
Oké. nog altijd levend, maar of ik nog kick? Komend seizoen zal het uitwijzen. Er is nooit een 'waarom' voor bijvoorbeeld mijn afwezigheid hier, er is altijd het wie, wat, waar, wanneer, welke etc. Bottomline is dat andere activiteiten de liefde voor de motor en de cultuur eromheen wat op de achtergrond hebben gedrongen, maar dat de motorliefde zich ook weer niet zo gemakkelijk laat verdringen, blijkt maar weer. Deze week stak de geosting om te gaan rijden toch weer de kop op. Daarbij zijn al mijn activiteiten ergens wel met elkaar verbonden. Kwestie van 'kruisbestuiving'. Zo kwam ik van de week eindelijk de info tegen die ik reeds lang zocht met betrekking tot een driewieler uit de jaren van de wederopbouw. Ik kom daar elders, meer on topic op terug.

De Moto Guzzi V7 (de echte, geen hedendaagse naslag) en het Benderspan staan momenteel gescheiden maar warm en goed gestald te wachten op hernieuwd elan mijnerzijds. Ik hoef mij niet meer voor te laten staan op de vraag of ik een winterharde bikkel ben. Niet meer dus, dat is wel duidelijk. Het zijspan staat naast de verwarming en dient één van mijn katten tot slaapplaats. Ergens zweeft er nog een niet afgemaakt windscherm. Dat kreeg ik maar niet gebogen, ondanks verhitting. Inmiddels denk ik dat het lexaan een bewrking heeft ondergaan tegen verkleuring en daarmee niet eenvoudig is te buigen. De kenners mogen het zeggen. Ik ben er even uit. Mogelijk hoorde ik de bel en zonder klepel etc.

Met het mooie weer deze week kwam de gedachte om Moto en span toch maar weer eens te gaan koppelen, ook omdat ik komend seizoen wel wat meer keuze wil hebben over de wijze van vervoer. Zo zal de provincie Zeeland, meer nog dan voorheen en bij herhaling een bestemming worden van menige rit en dat is spekkie van 't bekkie op velerlei gebied. Wellicht levert dat weer wat inspiratie op om hier weer aan de slag te gaan.

Verder is jullie belangstelling aangaande mijn persoon hardverwarmend en ook al is de hardware nog zo leuk, de softe, sociale kant, de ontmoeting met elkaar blijft de motor achter alles. De hamvraag is derhalve of ik dit jaar het EGT ga halen, terwijl ik mij nu afvraag hoe ik daar afgelopen jaar terechtkwam. _O-

:W
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat je er weer bent. Nu die lap tekst nog lezen ;)

Edit: Ach, EGT is pas eind augustus. Tied zat.
 
Laatst bewerkt:
Jack heeft (even geleden) wel iets geroepen daarover.
En dat was in de trant van:

"ik stop er een beetje mee............... " -O-


(weet niet meer waar dat was :N )

:W

[edit]

8 3 2013 :Y

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Tjah, je zou toch denken dat ie voor EGT iets had laten horen. Beetje raar dus.
Maar zal allemaal wel dik meevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan