Voor de Bakker's

Heb wel vaker goeie idee-en.... :z

iemand een idee waar dit frame voor gebouwd is geweest? Niet voor dat slabby blok lijkt mij?

[afbeelding]

Voor een GS of GSX blok, dat staat in het verhaal.
Om het GSXR blok vast te maken moet er nog eea gelast worden als ik het goed lees en er zouden Engelse papieren bij zitten.
Gewoon je mond vol smörrebröd en even bellen met de brave man.
:+ :W
 
De Bakker RG500 krijgt een kleurtje
full
 
Laatst bewerkt:
ja die lag laatst bij jou in de garage op de grond, ik denk das voor de eerlijke vinder.....wat denk je? :P dus.....
Zie wel van die programma's voorbij komen over mensen met verzamelwoede,uiteindelijk staat dan de familie alles op te ruimen (in een container)en is de "verzamelaar"het helemaal niet eens met de gang van zake maar ja wat moet je.
Dus Chris voor je de gang gaat gebruiken , praat er over.
Gr
 
ja die lag laatst bij jou in de garage op de grond, ik denk das voor de eerlijke vinder.....wat denk je? :P dus.....
In mijn garage staan ook weer veranderingen op de planning . . . . . :X
De GSX gaat naar een echte GSX liefhebber (compleet, dus niet :+ in onderdelen) en ik ga dit weekend naar een . . . . ehhh, wat anders kijken :)
 
svensksåld wil alleen zeggen dat het nieuw is aan gekocht in Zweden maar kan dit slecht geloven, ga er is met mailen en hoeren of er papieren van zijn
 
svensksåld wil alleen zeggen dat het nieuw is aan gekocht in Zweden maar kan dit slecht geloven, ga er is met mailen en hoeren of er papieren van zijn


wacht maar even tot ik klaar ben dan... dank u... B|

edit: je kunt hem mailen / bellen hoor.... :Y

hij is verkocht.... _O- -O- :/ :(
 
Laatst bewerkt:
had hem toch niet hekocht, geen plaats meer en ben zelf bezig aan mijn Rickman . stond enige weken geleden nog een gsx bakker in Belgie te koop ook . niet ver van mijn oude woonplaats .
 
Terug
Bovenaan Onderaan