MF Gooi en Vechtstreek deel * 114 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
weekendje sauna

Recensies
frank ‎ - 28 dec. 2011
Bij vertrek werd gevraagd of alles naar wens was, dat was het dus niet, op verzoek ook een email gestuurd met de gebreke hier tot heden nog geen reactie op gehad zelfs niet na 3 herinneringen. Boeken was zeer moeilijk kamers altijd vol, wel mogelijk tot upgraden € 50,00 per persoon per nacht! Kamers zijn zeer gehorig. Horeca is een aanfluiting, kwalitatief zeer slecht en onder de maat terwijl de prijzen er toch naar zijn. Koffie koud, stokbrood met kruidenboter en tappende werd currysaus van de bediening mochten we hier niets van zeggen. Horeca personeel was gewoon onbeschoft als gast wordt je hier niet behandelt, door iedereen wordt u al direct aangesproken met je. Smoottie was een drappige rotzooi bitterbalgarnituur van elke willekeurige snackbar is dit nog veel en veel beter. Koffie koud, slagroom te ver doorgeklopt. Eten serveren zonder bestek wat ik vandaag de dag nog zou moeten krijgen. Suana zijn ruimschoots na opening nog steeds koud, zwembad koud. drama drama drama. Breakfast € 17,50 per ... Volledige recensie weergeven
1 van 1 mensen vonden deze beoordeling nuttig. Was deze recensie nuttig? Ja - Nee - Markeren als ongepast
Juffie ‎ - 20 dec. 2011
Een onrustige omgeving met onvriendelijk personeel. Nog nooit zo slecht behandeld in een 'welnesscenter'! Een afrader als u rustig en zonder zorgen wil genieten. De sauna's zijn onhygiënisch, werken vaak niet en de relaxruimte is ronduit smerig te noemen. Mocht u een overnachting overwegen, houdt u dan rekening met smalle, (te) zachte bedden, versleten handdoeken en linnengoed, een gehorige kamer, geen werkende wifi en minibar prijzen waar u misselijk van wordt. Beloofde 'extra's' die u zou krijgen als u uw kamer (verplicht) upgradet á 50 euro, worden niet waargemaakt en moet u zelf naar vragen. Een absolute afrader Huize Holterhof, zelfs met een tegoedbon van Vakantieveilingen niet heen gaan!
1 van 1 mensen vonden deze beoordeling nuttig. Was deze recensie nuttig? Ja - Nee - Markeren als ongepast

denk dat de buren gaan klagen :p
 
Ben al klaar met inpakken :? :? :?

Morgen nog een half dagje werken en dan naar Italië *O*
Veel plezier Jan :Y


Waar in Italië ga je heen?







@ Erwin: Je mag weer 2 jaar dus, mooi man :P





Gaat een topweekend worden Ro :+
 
Present :W


Echt een rare dag op school vandaag. Zou les hebben van 11u tot 20u, met een lezing van 18-20u.
Les gehad van 11 tot 13, toen even naar huis gesjeesd om het logé hondje even uit te laten en weer terug gereden.
De lessen van 15-17u vielen uit, dus toen maar weer naar huis gereden...

Toen weer naar school gereden voor de lezing. Komt die gastspreker niet opdagen B|

Ben blij als ik van dit geneuzel af ben en gewoon weer lekker mag werken :')
Hmm.. Dat is kut. Gelukkig duurt 't niet lang meer voor je lekker de straat op mag. Maar ja, ook daar zijn het niet echte vaste tijden natuurlijk :+




Blinde gok, maar ik denk dat iemand met een mes drie anderen lek geprikt heeft. Zoiets staat er in het artikel.
:') :+
 
Mogguh! *D



Ro, klinkt niet als een aanrader -O-


En..... hoe'st met Coonie haar rug? Gisteren mocht de kraker nog een lintje krijgen, ben benieuwd of hij het lintje mag houden. O-)

.... ski-uitje met de collega's voor volgende week heb ik inmiddels definitief gecancelled. We zouden van donderdag tot en met zondag naar Oostenrijk. Hopelijk krijg ik nog iets terug van de centen. Zou toch wel fijn zijn. Skispullen kunnen voor dit jaar weer naar de zolder :Y

4 graden in Groningen... wie biedt meer. *D
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :Z

Tijd om de slaapkamer te schilderen. Alles al onder t plastic, maar nu eerst ff koffie

Is t al Eifel tijd? :P
 
Mogguh! *D



Ro, klinkt niet als een aanrader -O-


En..... hoe'st met Coonie haar rug? Gisteren mocht de kraker nog een lintje krijgen, ben benieuwd of hij het lintje mag houden. O-)

.... ski-uitje met de collega's voor volgende week heb ik inmiddels definitief gecancelled. We zouden van donderdag tot en met zondag naar Oostenrijk. Hopelijk krijg ik nog iets terug van de centen. Zou toch wel fijn zijn. Skispullen kunnen voor dit jaar weer naar de zolder :Y

4 graden in Groningen... wie biedt meer. *D

http://knmi.nl/actueel/images/tempgmt.png

O-)

Gecancelled ivm Kato neem ik aan? hoop het ook voor je :Y
 
@ Girl; Hij mag 'm houden en als het zo doorzet maggie er een tweede bij :P
Gaat de goede kant op, wel heeeel rustig an nog *D

*O* Moggeh! *O*


Jan: Plezier he!!! ;) *O*

Kato+Girl: Bummer van het uitje B| -O-

Sauna: Na jullie bezoek zijn ze A; definitief gesloten en B; definitief overspannen :')

Erwin: *O*
 
Gecancelled ivm Kato neem ik aan? hoop het ook voor je :Y


Yep... ik zie Kato nog niet 123 met Atlas trap op en af gaan. Handiger als ik gewoon thuis blijf. Wellicht gaan de collega's volgend jaar weer skieen en kan ik dan mee. Maakt niet uit... het is even een dompertje, maar that's life. Kan niet alleen maar pieken hebben. ;)
 
Wat betreft die sauna/ hotel.

Ik heb in een super luxe resort in Jamaica geslapen, waar de kakkerlakken groter dan muizen waren. In een gribus pension in Turkije met super uitzicht, met zandvlooien in het bed. De malaria muggen in Senegal waren groter dan de brom vliegen hier en de spuitbussen die je ertegen kan kopen, mag de prof ongedierte bestrijder hier niet eens gebruiken. De Hamam in Turkije was vast ranziger dan hier.

Ja, ik ben verwent. Die recensies zie ik als een aanmoediging voor weer een avontuur lekker dicht bij huis. Als reiziger weet je dat de dingen die in eerste instantie een tegenvaller lijken, later de mooiste herinneringen zijn *D
 
Laatst bewerkt:
Jantah... veel plezier *O*

Kato...auw sterkte :Y

Erwin... gefeliciteerd *O*

Saunamedewerkers.. toi toi toi :X

WB.... blonde dame _O-

AG... jammer, maar lekker ff thuis paar dagen is ook fijn. *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan