MF Gooi en Vechtstreek deel * 114 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blinde gok, maar ik denk dat iemand met een mes drie anderen lek geprikt heeft. Zoiets staat er in het artikel.
 
Check, nieuw deeltje gevonden *D

Zie een rood kruis bij mijn afbeelding in de OP... eens kijken of dat thuis ook nog zo is, dan zal ik wel een ander plaatje er neer zetten.

Voor nu..... :W
 
Present :W


Echt een rare dag op school vandaag. Zou les hebben van 11u tot 20u, met een lezing van 18-20u.
Les gehad van 11 tot 13, toen even naar huis gesjeesd om het logé hondje even uit te laten en weer terug gereden.
De lessen van 15-17u vielen uit, dus toen maar weer naar huis gereden...

Toen weer naar school gereden voor de lezing. Komt die gastspreker niet opdagen B|

Ben blij als ik van dit geneuzel af ben en gewoon weer lekker mag werken :')
 
Check, nieuw deeltje gevonden *D

Zie een rood kruis bij mijn afbeelding in de OP... eens kijken of dat thuis ook nog zo is, dan zal ik wel een ander plaatje er neer zetten.

Voor nu..... :W

hier doet ie het ook niet ;)

@Loesje; Dat is wel minder inderdaad...

@ Kato, slaap lekker :Y
Wel fijn dat je redelijk snel geopereerd kan worden?
Hoe lang duurt het hele traject? Je hebt wel geluk gehad dat het niet voor je sneeuwvakantie is gebeurd!
 
Present! :W

Vandaag bevoegdheidsverlenging voor apk gedaan, geslaagd. Ik kan weer 2 jaar vooruit.
 
hmmm, ziet er leuk uit...
maareh; Locaties: Weert, Gouda, Eindhoven, Rijssen. :P
lekker dichtbij :+

bovendien, als we VRO training gaan doen, ga ik niet die ook nog doen :+
zal morgen contact opnemen met de VRO orgi :$ had even andere dingen aan m'n hoofd :$
 
hmmm, ziet er leuk uit...
maareh; Locaties: Weert, Gouda, Eindhoven, Rijssen. :P
lekker dichtbij :+

bovendien, als we VRO training gaan doen, ga ik niet die ook nog doen :+
zal morgen contact opnemen met de VRO orgi :$ had even andere dingen aan m'n hoofd :$
dan wacht ik wel tot de volgende keer ze komen vaker langs
 
ja, wel jammer, denk echt dat het voor alleen die locaties geld. en dan zijn er genoeg bij dat bedrijf, die hier wel in de buurt zitten :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan