NijmegenTopic 24: Prepping for upcoming season

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die heb ik geloof ik ook. Was een van de eerste ermee... Maarja tegenwoordig moet je eigenlijk al minimaal i5 hebben om mee tebkomen
 
net zoals met laminaat kun je voor vinyl een ondervloer "zeil" leggen, die houd het vocht tegen.

daar hebben ze prima spul voor.
je kunt ook je vloer insmeren met zo'n mooie smeervloer, dan is die gelijk helemaal dicht, en komt er nooit meer vocht omhoog..

en als je olie lekt, dwijl je het er ook zo af! :Y

ja, een roostersysteem of een smeervloer is prachtig...

zo'n vloer is ook mooi:

http://www.racedeck.nl/

maar ik wilde het graag betaalbaar houden....
 
Asfalt? :p

Maar een smeervloer kun je ook zelf doen ;) en anders gewoon egaline storten? Dan lijm je de vloer ook dicht?
 
ik heb nu gewoon een betonvloer, echter trekt er vocht in vanuit de zijkant van de garage gezien het waterafvoer niet goed geregeld is, ik denk dat als ik dit eerst oplos het grootste probleem wel weg is (gezien dat ook het geval is aan de andere kant nu er tegels liggen). Dan zou een vinyl vloer met eventueel een ondervloer voldoende moeten zijn...

een vinylvloer kost zo'n 200,- bovenstaande oplossingen kost al gauw 600-800 euro...
 
Laatst bewerkt:
water afvoer regelen inderdaad,

en dan de vloer op die randen goed sealen.

dan kun je hem wss zo laten..
of er een smeervloertje in leggen waar je eerst vloerverwarming in verwerkt... dat is echt wel prettig werken :9
 
stukje uitgraven, beton storten, rooster in het midden om lekkage op de vloer te voorkomen en op te laten vangen in een bak. tegels op de rest van de vloer doen? kan je ook makkelijk schoonhouden
 
water afvoer regelen inderdaad,

en dan de vloer op die randen goed sealen.

dan kun je hem wss zo laten..
of er een smeervloertje in leggen waar je eerst vloerverwarming in verwerkt... dat is echt wel prettig werken :9

waarom maak je dan niet gewoon van je woonkamer de garage ?

club1.jpg


Dark-brown-wood-paneled-living-room-complete-with-the-bike-and-car-designed-by-Addoy.jpg
 
waarom maak je dan niet gewoon van je woonkamer de garage ?

[afbeelding]

[afbeelding]

omdat je geen olie smeerboel in je huiskamer wil :N

en als ik in een garage wil sleutelen waar ik ook moet slijpen en frezen.. dan is t wel fijn als die warm is.
heb inmiddels genoeg op de koude vloer gelegen om het niet meer te willen.
 
omdat je geen olie smeerboel in je huiskamer wil :N

en als ik in een garage wil sleutelen waar ik ook moet slijpen en frezen.. dan is t wel fijn als die warm is.
heb inmiddels genoeg op de koude vloer gelegen om het niet meer te willen.

die paar uur per maand dat ik daar echt aan het knutselen ben...daarbij hoef je bij een motor niet op de grond te liggen...

@djibber: zo'n vinylvloer is ook waterdicht, dus doekje er overheen en klaar! opzich wel een eis bij mij als ik zie hoevaak ik wel niet koelvloeistof/olie heb laten vallen :X
 
omdat je geen olie smeerboel in je huiskamer wil :N

en als ik in een garage wil sleutelen waar ik ook moet slijpen en frezen.. dan is t wel fijn als die warm is.
heb inmiddels genoeg op de koude vloer gelegen om het niet meer te willen.

snap ik

ben zelf nog niet helemaal uit hoe ik voor de volgende motor alles wil inrichten
schuurdeur is denk ik te smal.. zit te denken of ik die zo maar kan verplaatsen / verbrede
en dan aan de huisdeur kan te maken (ipv aan de zijkant .. langs het pad)... dan kan ik misschien wel er in krijgen

iemand hier nog iedeeën over ?
 
ik weet nog goed dat de schade-expert mij opbelde toen hij mijn motor ging bekijken...dat ging ongeveer zo:

Ja, spreek ik met jordy? ja, ik heb even een vraag over de motor, hoe is dit precies gebeurd???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan