NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Leuk om te zien dat er toch wat mensen dit topic in de gaten houden.

Bij mij zijn de ritjes vaak ook spontaan. En dat is denk ook wat nadelig van een forum qua reactietijd. Via de facebook app en/of whatsappgroepen gaat dat allemaal veel vlotter.

Misschien kunnen we anders wel een keer een kleine meeting proberen? Weet niet of daar animo voor is? Locatie is ook een ding want de waalkade is helaas niet meer zo ruim opgezet.

@NR34 Gaaf die foto's. Opkomst was in die tijd toch niet verkeerd. De foto die ik bedoelde was trouwens van een andere meeting op de waalkade. Ik weet nog wel dat het bij die fotos van jou meeting wel goed heet was.

Zie jou motor dan rechts of vergis ik me?

Bekijk bijlage 1638616
Zo zonde dat die VTR weg is, blijft een gruwelijk dikke fiets met een geweldig karakter.
 
Leuk om te zien dat er toch wat mensen dit topic in de gaten houden.

Bij mij zijn de ritjes vaak ook spontaan. En dat is denk ook wat nadelig van een forum qua reactietijd. Via de facebook app en/of whatsappgroepen gaat dat allemaal veel vlotter.

Misschien kunnen we anders wel een keer een kleine meeting proberen? Weet niet of daar animo voor is? Locatie is ook een ding want de waalkade is helaas niet meer zo ruim opgezet.

@NR34 Gaaf die foto's. Opkomst was in die tijd toch niet verkeerd. De foto die ik bedoelde was trouwens van een andere meeting op de waalkade. Ik weet nog wel dat het bij die fotos van jou meeting wel goed heet was.

Zie jou motor dan rechts of vergis ik me?

Bekijk bijlage 1638616
Jaaa dat was mijn mooie GSX-R! :t

Verder blijf ik erbij dat als men echt wil, het mogelijk moet zijn om ook ouderwets via een forum een concrete afspraak om te gaan rijden gemaakt kan worden. Maar dan moet die wil er ook wel zijn. Als ik naar de enthousiaste reacties kijk in die Waalkade meet topics dan kan het echt wel. Daarna wissel je telefoonnummers uit en dan heb je je eigen App groep. En een App groep is echt niet heilig, dat verwaterd ook ;)
 
Jaaa dat was mijn mooie GSX-R! :t

Verder blijf ik erbij dat als men echt wil, het mogelijk moet zijn om ook ouderwets via een forum een concrete afspraak om te gaan rijden gemaakt kan worden. Maar dan moet die wil er ook wel zijn. Als ik naar de enthousiaste reacties kijk in die Waalkade meet topics dan kan het echt wel. Daarna wissel je telefoonnummers uit en dan heb je je eigen App groep. En een App groep is echt niet heilig, dat verwaterd ook ;)
Dus peter, wanneer start je hem:p
Nog even en ik krijg echt serieus spijt. :+
ja man je had hem echt niet weg moeten doen.
gelukkig heb je een waardige vervanger
 
  • Leuk
Waarderingen: wsx
Hallo Rijders,

Toch leuk om te zien dat mijn foto’s van de Waalkade meeting toch nog bekeken worden. ✌🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: wsx
Hallo Rijders,

Toch leuk om te zien dat mijn foto’s van de Waalkade meeting toch nog bekeken worden. ✌🏻
It's alive! *O* Weet je dat ik er pas 2 jaar terug achter kwam dat je flyers bij Termaat op de deur had laten plakken? Echt klasse :} En ook dat enthousiasme van iedereen uit die tijd. En nog steeds 3 Soezen :t Heb de foto van mijn GSX-R die ik dacht je vriendin destijds maakte nog steeds overigens (net voor ik ermee ging liggen 🙃 )
 
It's alive! *O* Weet je dat ik er pas 2 jaar terug achter kwam dat je flyers bij Termaat op de deur had laten plakken? Echt klasse :} En ook dat enthousiasme van iedereen uit die tijd. En nog steeds 3 Soezen :t Heb de foto van mijn GSX-R die ik dacht je vriendin destijds maakte nog steeds overigens (net voor ik ermee ging liggen 🙃 )
Was inderdaad een mooie tijd.
Ik en mijn vriendin hebben toen tijdens de meeting de foto’s gemaakt.
Wat was het warm die dag , maar o zo gezellig.
Ik zal eens kijken of ik nog andere foto’s heb van die dag.
Ps de flyers hingen zowat door heel Nijmegen.
 
Was inderdaad een mooie tijd.
Ik en mijn vriendin hebben toen tijdens de meeting de foto’s gemaakt.
Wat was het warm die dag , maar o zo gezellig.
Ik zal eens kijken of ik nog andere foto’s heb van die dag.
Ps de flyers hingen zowat door heel Nijmegen.
Die flyers heb je mooi gedaan zoals die hele meeting toen! Ik bedoelde deze foto in Siebengewald:

1622740540203.jpeg
 
Toen we nog vol gas over de dijk konden
 

Bijlagen

  • A7CC3F8A-8553-40B5-A11E-08273BFABD9C.jpeg
    A7CC3F8A-8553-40B5-A11E-08273BFABD9C.jpeg
    86,9 KB · Weergaven: 11
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Mooi om te zien.
Bartvk toen nog erbij, moet je kijken hoe snel dat gaat. Al weer 10 jaar geleden dat hij verongelukte.

Ook super mooi hoe dat toen ging, iedereen die er toen bij was die dag. Ik had op dat moment geen rbw omdat ik te hard had gereden. Ben toen nog achterop meegereden bij Bleu_Eyes.
Ja dat dacht ik ook. wat gaat de tijd toch snel.
 
Mooi om te zien.
Bartvk toen nog erbij, moet je kijken hoe snel dat gaat. Al weer 10 jaar geleden dat hij verongelukte.

Ook super mooi hoe dat toen ging, iedereen die er toen bij was die dag. Ik had op dat moment geen rbw omdat ik te hard had gereden. Ben toen nog achterop meegereden bij Bleu_Eyes.
Wel sterk dat je over het afscheid van Bart begint: Heb gisteren die topics nog door zitten nemen: Met 20 tot 30 motorrijders afscheid nemen van Bart die uit een motorfamilie komt en waar we bij het langs komen van Bart zoveel mogelijk herrie mochten maken en zijn vader die met zijn duim omhoog zat in de auto. Ook overige familieleden die later hun blijk van dank uitspraken. Een dienst die we allemaal bij konden wonen als we wilden. En sindsdien dat ik Wish You Were Here en vooral Shine on You Crazy Diamond steeds vaker ben gaan draaien. Het was triest maar tegelijk mooi wat we daar toen als motorrijders gedaan hebben :t
 
@--Richard--

Goed georganiseerd destijds inderdaad. Heb jij bij beide meetings de fotos gemaakt. Ik dacht alleen bij de 2de toch? Dan zou die andere foto van mij gemaakt zijn door @ramontjesrad

Bartvk, dacht ik afgelopen week nog aan. Kwam met de motor door Cuijk door de tunnelbak. Daar hebben we toen de erehaag gehad.

Zijn overlijden heeft het nijmegen topic enerzijds een zwart randje gegeven, aan de andere kant ook juist mooi om de opkomst tijdens de uitvaart te zien.

Misschien kunnen we eens een kleine reünie proberen om te beginnen. ;)

Waalkade is niet heel veel ruimte tegenwoordig maar een stuk of 10 moet makkelijk gaan.:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan