NijmegenTopic 24: Prepping for upcoming season

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ gpz_decoy

maar je had hem aan de muur vast ?
hebben ze het hele anker er uit gebroken dan of zo ?
of hoe zat het ?
 
Klote zeg al die motordiefstallen, ik ben zelf ook wat terughoudend met foto's plaatsen, maargoed dit soort diefstallen zijn georganiseerd dus die rijden gewoon rond om te inventariseren denk ik. Vooral gezamenlijke parkeergarages zijn geliefd heb ik het idee.
 
Klote zeg al die motordiefstallen, ik ben zelf ook wat terughoudend met foto's plaatsen, maargoed dit soort diefstallen zijn georganiseerd dus die rijden gewoon rond om te inventariseren denk ik. Vooral gezamenlijke parkeergarages zijn geliefd heb ik het idee.

:^

Hoewel je motor buiten stallen, ook best uitnodigend werkt op dat tuig :Y
 
:N

dat is dus niet waar, veel motoren gaan direct naar het buitenland. en rijden daar rustig nog jaren rond.

ennn eigenbouw.. daar valt weinig van onderdelen af te halen als je niet kan identificeren waarvan het geweest is.

Sowieso gaan ze naar het buitenland. Landen als Romenie en Bulgarije schijnen populair te zijn. Echter gaan ze er niet direct heen. Meestal worden ze eerst ergens een paar dagen in de buurt gestald, waar de diefstal heeft plaats gevonden.

Dukenburg is populair daarvoor, wat Nijmegen betreft.
 
:^

Hoewel je motor buiten stallen, ook best uitnodigend werkt op dat tuig :Y

ach ... beetje meer intresse van de politie zou geen kwaad kunnen
maar die !@#$%! hebben geen tijd ...

is nog een wonder dat ze je aangifte aan nemen

zo kwam het 2 weken geleden op mij over teminste


buiten stallen mag nix betekeken .... je auto staat toch ook op straat ?
 
ach ... beetje meer intresse van de politie zou geen kwaad kunnen
maar die !@#$%! hebben geen tijd ...

is nog een wonder dat ze je aangifte aan nemen

zo kwam het 2 weken geleden op mij over teminste


buiten stallen mag nix betekeken .... je auto staat toch ook op straat ?

Je zegt het goed: Het mag niks betekenen. Maar in een tijd waar de prioriteiten op alles liggen, behalve op opsporing, betekent het wel iets. En dan is het aan jezelf om daar rekening mee te houden voor zover dat binnen je mogelijkheden ligt.
 
Laatst bewerkt:
Zwaar klote GPZ_decoy..... :( -O- |( |( |(

Hoop dat de verzekering het allemaal snel en coulant afhandeld.

Hou ogen en oren open, maar de kans is nihil natuurlijk. Als het mij zou overkomen keek ik eerst ff in alle steegjes in de directe omgeving, misschien dat ze hem daar koud gezet hebben om hem later op te halen.

Gelukkig ben je goed verzekerd, maar leuk is anders.
 
Gelukkig kan die van mij binnenkort binnen staan. Goede sloten op de poort en schuur deur en een camera en alarm sensor bij de deur. Motor aan 2 anders met 3 sloten. Dan heb ik alles aan gedaan dacht ik zo.
Laatst bij me pa in lindenholt zijn fiets uit het tuinhuis gehaald hij was al 6 jaar niet met dat ding weg geweest dus geen idee hoe ze dat hebben geweten.
 
Kloten voor je.hopelijk vinden ze je bike weer.

Me maat let altijd op de motor
25177_379083606052_273306866052_4449391_5425182_n.jpg
 
De Poolse buurman kwam net vragen voor hoeveel ik de motor wou verkopen want hij had wel interesse.
Maar ff goed in de gaten houden :+
 
drift HD 170 stealth.
Fijne van dat ding is dat er:
1.een monitor opzit
2.de afstand bediening
3.externe mic. aansluiting

wel een duur dingetje zag ik zo snel op vnix, maar qua formaat? vergelijkbaar met de contourhd?
 
Denk dat ie iets langer als de countourhd is. Net als de contourhd is het een voordeel dat je de lens kan draaien. Dus ongeacht hoe je em monteerd, door de lens te draaien krijg je toch een recht beeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan