Deventer en omstreken topic #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeie avond allemaal! zie dat hoop gemist heb........... maaruh kom net uit m'n werk en heb ontiegelijk zin om toch nog ff wat asfalt weg te gummen, zijn er nog andere liefhebbers die zo gaan of willen rijden?
 
Zo, ben laatse tijd beetje weinig actief hier :+ Druk met het huis. Maar in Deventer topic hoef ik gelukkig niet zo heel veel bij te lezen, als bij het zx6 topic :P Als er een ketting geklonken moet worden, hoor ik dat wel.. Komt wel goed :)
 
Zo, ben laatse tijd beetje weinig actief hier :+ Druk met het huis. Maar in Deventer topic hoef ik gelukkig niet zo heel veel bij te lezen, als bij het zx6 topic :P Als er een ketting geklonken moet worden, hoor ik dat wel.. Komt wel goed :)


En schiet het een beetje op met het huis? Al klaar voor de housewarming? })

Als ik iets te klinken heb hoor je het wel :+ maarehhhh ff wat anders; heb jij toevallig nog een koppelingshuis voor zo'n 39cc liggen, incl. tandwiel? Het tandwieltje (6 tands) is gewoon van het asje afgelopen (gebroken) en ik krijg het stukje schroefdraad er niet meer uit. Kep al gekeken op minibikestunter maar als jij er toevallig nog één hebt liggen..... zeg maar waj dr voor moet hebben eventueel :W
 
House warming duurd nog wel ff denk ik.. tenzij jullie ff komen helpen.natuurlijk *D schiet wel op maar is nog genoeg te doen haha. Keuken komt over 9 weken dus zou mooi zijn als de rest dan net klaar is..

Koppelingshuis zal ik straks even voor kijken als ik in schalkhaar ben. Denk dat je ketting te strak stond, normaal breken ze niet zo maar..
 
Ja en hier is de ketting onderweg , joepie kan die rollen .
Spuiten zal ff wachten ivm ,budget ff aan de lage kant is , grrrr grrr
ff weinig te beunen

Morgen maar op vrind de postbode wachten .
patrick .

ps loop nu ff te kutte met de stuurkuip en klokken .
Remco komt zo ff mee loeren hahahaha twee zien meer dan 1 .

Uitlaat gebeuren is klaar .
En achterkant is naar me zin zo .

Dus ff de voorkant fiksen en een proefrit maken .
 
Laatst bewerkt:
Hey Murv,

Als ik hier niet zo druk was geweest met de hele huishouding en mik :X dan had ik zeker willen komen helpen. Volgende week moet ik er ook weer bij werken dus druk druk druk B|

Zou mooi zijn met dat koppelingshuis!

De ketting stond juist vrij slap maar de breuk is ook apart; alleen in het midden van het asje is een verse breuk dus ik denk dat het een fabricagefout is geweest :?
 
Laatst bewerkt:
Ja en hier is de ketting onderweg , joepie kan die rollen .
Spuiten zal ff wachten ivm ,Budget ff aan de lage kant is , grrrr grrr
Maar word een dikke ketting , Morgen maar op vrind de postbode wachten .
patrick .

ps loop nu ff te kutte met de stuurkuip en klokken .
Remco komt zo ff mee loeren hahahaha twee zien meer dan 1 .

Uitlaat gebeuren is klaar .
En achterkant is naar me zin zo .

Dus ff de voorkant fiksen en een proefrit maken
.


*O* *O*
 
Michel. Ik had gister een heel bericht getyped op mn telf niet gepost blijkbaar:-( .kwam erop neer dat ik 1huis zonder tandwiel heb, dat jij degene van mn eigen bike wel mag lenen,zodat die kids iig kunnen rijden. Moet me mij die afgebroken ffdoen,, kijk ik of ik dat stompje eruit krijg.
 
Michel. Ik had gister een heel bericht getyped op mn telf niet gepost blijkbaar:-( .kwam erop neer dat ik 1huis zonder tandwiel heb, dat jij degene van mn eigen bike wel mag lenen,zodat die kids iig kunnen rijden. Moet me mij die afgebroken ffdoen,, kijk ik of ik dat stompje eruit krijg.


Hey super, ik post vandaag nog wel ff een keertje pb me anders ff je foonnummer is mss iets handiger.
 
Marvin, als je over een paar weken nog wat hulp nodig hebt dan geef je maar ff een gil want als het goed is ben ik hier dan een beetje uit de sores O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan