Deventer en omstreken topic #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
:} koffie gaat er altijd in, ben alleen ff druk met het afronden van m'n studie |( e.a. dingen wordt dus ander keertje. maaruh schiet zo te horen aardig op met je :] voor wanneer staat trouwens je proefrit geplant?


Proef rit was gepland op 27maart hahhahaha k-zooi ,

loopt ff wat uit hier hahaha maar we halen het wel weer in hoor.
 
Morgen naar de Eifel, maar helaas zonder koplamp verlichting. :(

Vandaag is mijn startknop half-stuk gegaan en ik kan dus met moeite de motor aan krijgen en het contact naar de koplamp sluit niet goed aan waardoor ik geen licht heb.
Ik ben er een beetje huiverig om, maar ik ga hiervoor niet mijn weekendje aflassen. Baal er wel erg van.

Maar iedereen een goed weekend gewenst en tot volgende week :W
 
Morgen naar de Eifel, maar helaas zonder koplamp verlichting. :(

Vandaag is mijn startknop half-stuk gegaan en ik kan dus met moeite de motor aan krijgen en het contact naar de koplamp sluit niet goed aan waardoor ik geen licht heb.
Ik ben er een beetje huiverig om, maar ik ga hiervoor niet mijn weekendje aflassen. Baal er wel erg van.

Maar iedereen een goed weekend gewenst en tot volgende week :W


-O- -O-

Jij ook een heel fijn weekend en uitkijken dan maar zonder koplamp :o
 
Veel plezier in de eiffel! Maare, zoiets is wel vragen om problemen hé.. Zonder licht daar.rijdenis sowieso niet slim, maar zul je net zien dat je startknop het in de middle of nowhere helemaal begee -O- ft
 
Veel plezier in de eiffel! Maare, zoiets is wel vragen om problemen hé.. Zonder licht daar.rijdenis sowieso niet slim, maar zul je net zien dat je startknop het in de middle of nowhere helemaal begee -O- ft

Ik voel mij er ook niet lekker bij, maar ik vind het te zonde van de reservering en alle voorbereidingen. Ik ga morgen nog wat proberen met een tie-rip om de startknop zo te houden dat hij wel contact maakt. En als die het begeeft, tjah dan maar pechhulp bellen!

Ik zie wel hoe het gaat ;)

En ja de sticker zit er op! *D
 
Ff langs motor deventer.. Misschien kunnen ze het snel fixen. Zonder verlichting in de Eiffel is gevaarlijk.. Zeker met dit weer.
 
Ja Motor Deventer gisteren nog aan de lijn gehad, die hadden mij op het idee gebracht dat de start knop de oorzaak kan zijn. Ik had eerst geprobeerd de lamp te verwisselen namelijk.
Maar hij rade aan er kruipolie in te spuiten, had geen effect helaas.

Ik ga onderweg langs een motor winkel als ik die tegenkom. Ik ga zo al weg ;)
 
Laatst bewerkt:
Morgen naar de Eifel, maar helaas zonder koplamp verlichting. :(

Vandaag is mijn startknop half-stuk gegaan en ik kan dus met moeite de motor aan krijgen en het contact naar de koplamp sluit niet goed aan waardoor ik geen licht heb.
Ik ben er een beetje huiverig om, maar ik ga hiervoor niet mijn weekendje aflassen. Baal er wel erg van.

Maar iedereen een goed weekend gewenst en tot volgende week :W

Ja Motor Deventer gisteren nog aan de lijn gehad, die hadden mij op het idee gebracht dat de start knop de oorzaak kan zijn. Ik had eerst geprobeerd de lamp te verwisselen namelijk.
Maar hij rade aan er kruipolie in te spuiten, had geen effect helaas.

Ik ga onderweg langs een motor winkel als ik die tegenkom. Ik ga zo al weg ;)

Of even langs een motorsloop om zo'n schakelaar op te halen. Moet niet zoveel werk zijn om om te zetten mogelijk kunnen ze je er wel even bij helpen:

www.woesthoff.nl bijvoorbeeld, of F Cattier motorsloop

Zij moeten zo'n schakelaar wel hebben liggen. Kost als het

In Duitsland (en zeker in de Eifel) is het lastig om het te laten repareren
 
Ja Motor Deventer gisteren nog aan de lijn gehad, die hadden mij op het idee gebracht dat de start knop de oorzaak kan zijn. Ik had eerst geprobeerd de lamp te verwisselen namelijk.
Maar hij rade aan er kruipolie in te spuiten, had geen effect helaas.

Ik ga onderweg langs een motor winkel als ik die tegenkom. Ik ga zo al weg ;)

Have fun! Ik ga met 2 weken weer die kant op *O*
 
Ik ben vanavond klussen in eefde. Kun je daar dat huis wel afhalen als je Michel. ketting Klinken moet ok.gd kijken of dat dit weekend lukt.
 
kijk maar ben verder wel thuis , heb al weekend hahahahah
bel anders ff zorg ik dat ik zo wie zo thuis ben
 
Komt van de week wel een keer Marvin, komt me vanavond niet zo goed uit. Ik heb er op zich geen haast mee hoor, komt goed!
 
Prima. Heb hem in de auto liggen dus als ik in eefde of schalkhaar ben heb ik hem bij me. @ Patrick, ik geef wel ff een belletje, moet morgen werken en dan vrij tot woensdag, dus moet wel lukken denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan