Deventer en omstreken topic #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge, komt regen . Had me nog wel verheugd op een stukkie sturen, maar heb er een zwaar hoofd in. |(
 
mwah was vandaag top weer ,
Sleurhut op gebouwd om even te testen hoe dat ding in elkaar steekt .
Was een top dag hier .
patrick


Vanavond komt murvi ff de ketting ponsen , ja al met al een mooi daggie zo
 
mwah was vandaag top weer ,
Sleurhut op gebouwd om even te testen hoe dat ding in elkaar steekt .
Was een top dag hier .
patrick


Vanavond komt murvi ff de ketting ponsen , ja al met al een mooi daggie zo

Sleurhut... Ga je op vakantie?
 
Leuk om te zien dat het Deventer topic echt van de grond is gekomen. Heb een poos niet kunnen rijden, maar nu weer zin in en motor is er ook klaar voor. Lijkt me leuk om een keertje mee te rijden met jullie.
 
Ikke niet, druk met klussen. Maar als je toevallig in de buurt bent mag je altijd ff stoppen voor een aanmaak bakkie of wat fris, en ff mn schuif pui irl aanschouwen })

Andere mfers uiteraard ook welkom!
Haverkerweg6, eefde
 
Ikke niet, druk met klussen. Maar als je toevallig in de buurt bent mag je altijd ff stoppen voor een aanmaak bakkie of wat fris, en ff mn schuif pui irl aanschouwen })

Andere mfers uiteraard ook welkom!
Haverkerweg6, eefde
Kom ik misschien wel even aanwaaien als ik het kan vinden. @Bronkhorst, rond 12:00? bij de pomp Deventer Oost?
 
'ns kijken of ik er omstreeks 12.00 ook kan zijn.

Alleen op de snelweg kom ik niet mee met de XS dus als dat de geplande route is haak ik al bij voorbaat af :)

@ Venom, Mooie helm, alleen geld voor mij voor een helm dezelfde regels als onderbroeken. NOOIT tweedehands kopen :+

db
 
Laatst bewerkt:
Snelweg = not fun, ook niet met een Hayabusa. Mag jij voorop rijden, weet je vast de mooie weggetjes wel :Y
 
Snelweg = not fun, ook niet met een Hayabusa. Mag jij voorop rijden, weet je vast de mooie weggetjes wel :Y

Wil je zeker te weten NIET aankomen in Eefde ofzo? Mijn navigatie talent is gelijk aan die van een postduif. Meestal kom ik wel thuis :D

Ik ken wel een aantal mooie routes. Van en naar m'n werk en oude bekende routes. Als ik echter op de gok ergens probeer te komen moet ik regelmatig even omkeren of toch even de navigatie raadplegen op de telefoon :)

Eefde moest ik eerst even op google maps kijken waar zich dat bevond ;)

db
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan