Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
O-)

ff (natuurlijk) offtopic:

Sommige smilies bewegen niet meer. -O- En ik kan maar niet vinden waarom -O-

Viel mij hier ook al op, dacht dat het aan mijn browser lag (veel tabs open + al een tijd niet meer opnieuw opgestart) maar dat is dus niet alleen hier... :P
 
gewoon vanavond ff spammen, dan kan ik vanavond al een nieuwe maken... Morgen waarschijnlijk het grootste deel van de dag weg, dus kan dan geen nieuwe maken :P

Ik wil d'r iig nog wel ééntje doen :)
Kijk maar uit allemaal, zo dadelijk wordt dit topic misschien nog vroegtijdig gesloten wegens teveel offtopic. :+
 
Mwah, dat zal wel meevallen denk ik? O-)
Weet je nog wat de reden is van het slotje op het eerste lestopic? ;)

D34m0N, heb jij al een idee wanneer je voor je AVD mag?
Die slome pennenlikkers van het CBR hebben mijn examen nog niet vrijgegeven. Moest naar de oogarts omdat ik zo eerlijk was geweest om aan te kruisen dat mijn ogen gelaserd zijn. Ze hadden 4 weken nodig om mij te berichten dat ik naar de oogarts moest en nu is het inmiddels ruim 3 weken na de keuring en hebben ze het nog steeds niet verwerkt. :(
Mijn instructeur wil het examen wel aanvragen, maar dat kan dus pas wanneer het CBR mijn examen vrij geeft.

Ben ik ook wel benieuwd naar, en hoeveel AVD lessen heb je gehad?
Ik heb 6 lessen van 1,5 uur gehad.
 
Weet je nog wat de reden is van het slotje op het eerste lestopic? ;)Die slome pennenlikkers van het CBR hebben mijn examen nog niet vrijgegeven. Moest naar de oogarts omdat ik zo eerlijk was geweest om aan te kruisen dat mijn ogen gelaserd zijn. Ze hadden 4 weken nodig om mij te berichten dat ik naar de oogarts moest en nu is het inmiddels ruim 3 weken na de keuring en hebben ze het nog steeds niet verwerkt. :(
Mijn instructeur wil het examen wel aanvragen, maar dat kan dus pas wanneer het CBR mijn examen vrij geeft.Ik heb 6 lessen van 1,5 uur gehad.

Toen zat ik nog niet op MF, dus nee, dat weet ik niet :+ Kan het wel raden... :P

Wel vervelend dat je zo lang moet wachten op het CBR B|

Enne, dan val ik niet eens zover uit de toon met betrekking tot het aantal AVD lessen straks.. heb dan denk ik ruim 10 uur gehad...
 
Met firefox lijken ze het te doen. Maar misschien is dat over een minuut ook weer anders :9
 
Met firefox nog geen problemen gehad met smileys.

Wat rot Deamon, van dat gezeik rondom het cbr. Hopelijk mag je gauw afrijden! Mocht je wel gewoon je AVB doen, dan? Ik heb ook één slecht oog, maar heb niets gezegd. Het is namelijk niet slecht genoeg om niet aan bijvoorbeeld de kentekenplaat-test te voldoen. Zie er wel slechter diepte door. Maar dat heb ik al mijn hele leven, dus ben ik gewend.
 
Weet je nog wat de reden is van het slotje op het eerste lestopic? ;)Die slome pennenlikkers van het CBR hebben mijn examen nog niet vrijgegeven. Moest naar de oogarts omdat ik zo eerlijk was geweest om aan te kruisen dat mijn ogen gelaserd zijn. Ze hadden 4 weken nodig om mij te berichten dat ik naar de oogarts moest en nu is het inmiddels ruim 3 weken na de keuring en hebben ze het nog steeds niet verwerkt. :(
Mijn instructeur wil het examen wel aanvragen, maar dat kan dus pas wanneer het CBR mijn examen vrij geeft.Ik heb 6 lessen van 1,5 uur gehad.

Zal je altijd zien met het CBR. Daarom had ik meteen met les 1 al de keuring geregeld en toen was het er ineens in 2 weken na de keuring door....
Inderdaad kan de rijschool geen examen op naam reserveren voordat het rond is. systeem blokkeert jou gewoon.
Met een beetje pech mag je nu voortaan voor elke verlenging opnieuw laten keuren -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan