MF 't Gooi en aanhangsels *130* *Tijd voor zand en modder!

Wie is de volgende met noppies???

  • Teun

    Stemmen: 3 10,7%
  • MZN

    Stemmen: 3 10,7%
  • Mies

    Stemmen: 5 17,9%
  • Tox

    Stemmen: 8 28,6%
  • Coonie

    Stemmen: 9 32,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
O.a. puinruimen (laminaat en wat lopende zaken) en lekker uitslapen!

Hmz.. wel een vervelende situatie van je vakantie.. hadden jullie al iets geboekt/in je hoofd?
En lijkt me dat de nieuwe ook nog ingewerkt moet worden?

We zitten altijd in het huis van een vriend. In zoverre maakt het niet uit. Wat wel uitmaakt is dat we het anders hadden kunnen regelen. Ik kan nog wel wat schuiven met planning maar bij Kato op het werk is dat heel anders. Dat zijn roosters die tijden van tevoren worden gemaakt en vakantie echt ingepland moet worden. Kortom.... ik hoop maar dat het gewoon goed gaat lopen.
 
Brrr, was fris op de motor vanochtend
full


Irritant getimed van je collega, AG :/ :+ maar ik duim mee :Y

JJ: veel plezier, lekker!

Loesje: beterschap
full
 
@Diablo: Balen. Magere tijden helaas.... Sterkte!

@Jantah: toch leuke vervanger voor de paarse croc ;)




Hier paar dagen flink ziek geweest. Voedselvergiftiging vorige week opgelopen en nog niet helemaal hersteld. Toch maar even huisarts gebeld omdat ik nog steeds niet echt kan eten en nog last van m'n maag heb. Veel bouillon drinken en maagtabletten mee gekregen :Y

Beterschap, ORS is ook handig in te nemen met dat soort gevallen...sterkte ;)
 
Koffie regelen voor Zot


coffee_tits.jpg







edit: moet er melk in :?




Mogguh!
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

@Loesje: beterschap
@AG: Dat is dus precies tijdens jullie wintersport :?

Straks de XT weer terugbrengen. Waarom is dat ding bloednerveus op het gas waar je het niet wilt en zo tam als een konijn waar je wel een beetje porrie kan gebruiken?
 
Ik heb mijn Gerbing al weer aan gehad :} Kanonne, wat is dat toch lekker!

Nu pas ? Al weer een maand werkzaam op de AT (zelfs op korte stukjes) :o

Gisteren ipv maandag (vanwege dikke mist), weer naar Bonn (m'n werk) gereden, zou niet zonder mijn gerbings kunnen (en m'n dikke wollen coltrui).

Loesje beterschap en ORS smaakt een stuk beter met een beetje diksap

Diablo : sterkte voor de komende tijd, vlak voor de donkere (feest) dagen is een rottijd -O-

Prius inmiddels naar schade(herstel)bedrijf, verwachte kosten +/- 1200 euro, maar ik kan nog 6 maanden beslissen of we het zelf betalen of het via de verzekering spelen.

Nu een Renault Mégane automaat leenauto, mis de Prius nu al -O- (en ik heb nog geeneens getankt).

Ja ik weet hoe er hier o.a over de prius gedacht wordt, maar we rijden per jaar maar 5000 km maximaal (vakantie en weekendjes weg), en de rest van de tijd staat de auto stil. Mijn vrouw werkt in Huizen, en ik rij motor, dus auto komt door de weeks gewoon niet eens van z'n plek, dus een prius was voor ons logische keuze. Hierna een elektrische auto, op te laden met ons eigen elektrische dak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tering, wat kan X goed vies maken zeg. Blubber zit overal!

Nu ff de telefoon weer aan de praat krijgen
 
Winter moet nog beginnen.... ik zeg... NOG maar een laagje extra.
(Hoeveel laagjes is het max dat er onder past?) :+
Hemd, 3 thermoshirts, een vest, en nog een warm jasje onder mijn leren jas en nog jas er overheen. :')

En een thermobroek plus spijkerbroek onder mijn leren broek :X
 
Laatst bewerkt:
Nu pas ? Al weer een maand werkzaam op de AT (zelfs op korte stukjes) :o

Gisteren ipv maandag (vanwege dikke mist), weer naar Bonn (m'n werk) gereden, zou niet zonder mijn gerbings kunnen (en m'n dikke wollen coltrui).
Dat had te maken met een missende kabel, onduidelijkheid over een zekering en een luie JJ ;)

Inmiddels getest en alles doet het nog *O* (heb overigens geen regelkastje, dus mijne gaat meteen op standje 'tropisch'... ook een reden om nog even te wachten ;) )

Kan het iedere doorrijder aanraden..
 
Goede tip, is niet te zuipen maar werkt wel.
En zoals te lezen en reeds bekent dus ook in een huis met kleine kids. ;)

Hier ook al leeggelopen zondag nacht. Begin nu weer 't een en ander binnen te houden.

Dan pak je de ORS bruistabletten.... die zijn beter weg te krijgen.
Tip van de GGD. Goede tip, want zie het maar eens bij een klein kind weg te krijgen.
 
Goede tip, is niet te zuipen maar werkt wel.
En zoals te lezen en reeds bekent dus ook in een huis met kleine kids. ;)

Hier ook al leeggelopen zondag nacht. Begin nu weer 't een en ander binnen te houden.

Hmm de ORS die wij hebben vinden de kinderen zelfs lekker :Y
Is van Care-Plus
 
Goeiemiddag :W

@Loesje, beterschap ;)
Volgens mij heerst er iets naars, want ik hoor iedereen over dergelijke klachten :X

@Rick, dat is een gaaf filmpje zo zeg...erg leuk gedaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan