Vraagjes over me nieuwe motor r6, bj 2000

2wheels4me

MF'er
12 nov 2012
151
0
Wormerveer
Hoi Allemaal,
Ook ik heb een motor uit het beruchte jaar 2000 gekocht, Bespaar me dan aub ook alle moeite en opmerkingen over de cilinderwanden daar weet ik inmiddels alles van en is ook gecontroleerd;) Wat ik wel wil weten is wat ik allemaal moet aanpassen om weer een normaal voor kuipje te kunnen monteren. Heb ik dan bijvoorbeeld ook de onder kappen nodig omdat dit op me kaar aansluit, of kan ik die gewoon op het stuur monteren? Er zit nu namelijk ook een stuur demper op, Moet deze er dan af of kan dat blijven zitten?
Dit zou ik ook graag willen weten voor de onder kappen die zeg maar de uitlaat bocht af zouden dekken.
Me kanon van een pijp word 1 deze week ingeruild voor de moto2 http://www.youtube.com/watch?v=7Z90-FKiJIUhttp://

full

full

full
 
je hebt een voorkuipsteun/frame nodig deze gaat bij de meeste motoren aan je balhoofd van je frame vast.
je huidige stuur zal waarschijnlijk niet gaan passen met de orginele kuipen
ik denk trouwens ook niet dat het allemaal gaat passen met die stuurdemper op foto 2

o en kleine tip leg je helm anders neer dit is zonde man

hopelijk heb je er wat aan :W
 
Als je een motor hebt is het mijn motor, behalve als het een r6 is, dan is het me motor :? -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Allemaal,
Ook ik heb een motor uit het beruchte jaar 2000 gekocht, Bespaar me dan aub ook alle moeite en opmerkingen over de cilinderwanden daar weet ik inmiddels alles van en is ook gecontroleerd;) Wat ik wel wil weten is wat ik allemaal moet aanpassen om weer een normaal voor kuipje te kunnen monteren. Heb ik dan bijvoorbeeld ook de onder kappen nodig omdat dit op me kaar aansluit, of kan ik die gewoon op het stuur monteren? Er zit nu namelijk ook een stuur demper op, Moet deze er dan af of kan dat blijven zitten?
Dit zou ik ook graag willen weten voor de onder kappen die zeg maar de uitlaat bocht af zouden dekken.
Me kanon van een pijp word 1 deze week ingeruild voor de moto2 http://www.youtube.com/watch?v=7Z90-FKiJIUhttp://

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]



Bied eens geld op de uitlaat van Whiteblade.

Dat is zo'n seatpipe, heel mooi, hij heeft die uitlaat ook op een 600 gehad, voor zover ik weet.

Ik heb hier ook nog wel een stuurkuip met steun en spiegels van een YZF 750 liggen, maar ik weet niet of dat past op een 600.
 
Laatst bewerkt:
Begrijp me goed al mijn R6 ervaring komt van mijn ex 2003 fiets.
daarbij kon ik wel onderkuipen los monteren maar die zaten dan wel heel los, dus als je alleen die wil monteren moet je extra beugeltjes maken.

Maar wat is het doel moet hij weer helemaal origineel worden?

Bied eens geld op de uitlaat van Whiteblade.

Dat is zo'n seatpipe, heel mooi, hij heeft die uitlaat ook op een 600 gehad, voor zover ik weet.

Ik heb hier ook nog wel een stuurkuip met steun en spiegels van een YZF 750 liggen, maar ik weet niet of dat past op een 600.

En wat moet ik me hier bij voorstellen dan een R7??
 
Bedankt voor de reacties, maar idd het plan was om hem weer redelijk naar standaard te brengen.

Oké succes weet niet welk kosten plaatje je voor ogen had maar dat kan best tegen gaan vallen.

Wat ik verwacht dat je zeker nodig zal hebben zijn:
Kuipruit steun of -frame
Top kuip
Linker kuip
Rechterkuip
Clip ons
Koplamp
Spiegels
Hoop clipjes, boutjes en moertjes.

Maar sowieso dit.
En dan ben ik benieuwd is dat het echt waard??
 
Ja idd is het zo'n bedrag waard? Maar daarom wilde ik beetje bij beetje wat kopen en dan zien we wel weer. Zag op internet de koplamp voor 250 en de onderkuipen links en rechts voor 200 in de zelfde kleuren. Dus zal alles even moeten uit rekenen.
Maar die uitlaat moet er zeker onder vandaan.Oké succes weet niet welk kosten plaatje je voor ogen had maar dat kan best tegen gaan vallen.

Wat ik verwacht dat je zeker nodig zal hebben zijn:
Kuipruit steun of -frame
Top kuip
Linker kuip
Rechterkuip
Clip ons
Koplamp
Spiegels
Hoop clipjes, boutjes en moertjes.

Maar sowieso dit.
En dan ben ik benieuwd is dat het echt waard??
 
kan iemand zien of er een normale bochtenset onder zit? wil echt een ander eindstuk halen het liefste vandaag nog. Maar ik ben bang dat er ook iets verlast of weet ik veel wat is, aangezien dit de originele pijp is. Ik zie wel dat het stepje niet meer is zoals het moet zijn dus die heb ik gister besteld. Zal vandaag wel op de mat liggen. Maar ik denk dat als ik het originele stepje er onder zet dat de uitlaat nog niet naar de normale houding kan of wel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan