Papendrecht deel 10!! Volgas over de BK-weg

Ik niet! Heb de mijne vorige week vrijdag uit zijn winterslaap gehaald. Zaterdag nieuwe schoenen gemonteerd(pilot power 3) en moet zeggen dat je dan goed merkt hoe versleten de oude banden waren ;-)
Jammer genoeg alleen zondag kunnen rijden..
Gaan er nog van jullie naar de motorbeurs?
 
He, er komt weer leven in hier *D .

Deze winter lekker bezig met spulletjes verzamelen voor komend seizoen.
Wil dit seizoen is gaan proberen hoe het bevalt om de 10 alleen nog op het circuit te gaan gebruiken, dus binnenkort maar is de lampjes eraf en de racekuipen erop :) .
 
Heb dit jaar wel paar keer gereden, Maar heb nu circuitfiets van de 10 gemaakt dus ben nu even straatfiets loos :P .


Foto-DMTGHOQD-D.jpg


Foto-IAR6TSIJ-D.jpg


Foto-ZEJL6UW7-D.jpg


Foto-J3CEZRB6-D.jpg


Inmiddels is het groen ook van de tank af.
Foto-MQ87WY8F-D.jpg


Foto-V8AYCBRP-D.jpg


Ga komende vrijdag of zaterdag langs Berg Disign voor wat wit op de tank en en waarschijnlijk iets meer zwart op de voorkant :) .

Mods:
Racekuip
Hyperpro voorveren + olie + SKF keringen
Hyperpro achterveer
Hyperpro stuurdemper
Nissin remklauwen
Hel rvs omvlochten remleidingen
Rapidbike 3 afgesteld door Ruud Frederiks
Gipro ATRE gearindicator
Valtermotor rem/schakel set
-1 voortandwiel
Set regenwielen met schijven
En nog wat klein spul als snelsluiters, haakse ventielen bobbins.

En heb nog stompgrips besteld.

Over 2 weekjes (25 april) de eerste circuit dag van dit jaar *O* .
Word de eerste keer op Assen dus ben heel benieuwd, heb er in ieder geval heel veel zin in! *D
 
Ziet er goed uit Tino!! :9~ Nu je de ZX10 alleen nog ga gebruiken voor
op het circuit, zijn er nog meer dingen die je wil gaan veranderen?
Ben benieuwd wat je van Assen vind.


Gisteren voor het eerst weer gereden.
Heb zelf 11 mei een circuitdag op assen. Wordt de 2de keer assen voor mij.
Over 2 weken een afspraak gemaakt (voor de ZRX) bij Hyperpro voor vervangingsveren
voor en achter.
Dezelfde dag ook gelijk tandwielen veranderen ga voor een 2 tanden groter
achtertandwiel. Hoop dat die hierdoor boven de 200 wat sneller door accelereert.
 
Mooi Martijn, leuk vooruitzicht :-)
Je bent lekker bezig geweest!!
Heb je hem uit de verzekering gegooid of ga je er nog wel op de openbare weg rijden dit jaar?
 
Ziet er goed uit Tino!! :9~ Nu je de ZX10 alleen nog ga gebruiken voor
op het circuit, zijn er nog meer dingen die je wil gaan veranderen?
Ben benieuwd wat je van Assen vind.


Gisteren voor het eerst weer gereden.
Heb zelf 11 mei een circuitdag op assen. Wordt de 2de keer assen voor mij.
Over 2 weken een afspraak gemaakt (voor de ZRX) bij Hyperpro voor vervangingsveren
voor en achter.
Dezelfde dag ook gelijk tandwielen veranderen ga voor een 2 tanden groter
achtertandwiel. Hoop dat die hierdoor boven de 200 wat sneller door accelereert.

Bedankt!
Blijft altijd wel wat te wensen over natuurlijk, misschien dit jaar nog een +2 achter tandwiel aangezien de ketting binnenkort toch vervangen moet worden, en zit te twijfelen om schakelpatroon om te draaien. Voor de rest lijken dingen als blokbescherming, laptimer Brembo rcs rempomp en een quickshifter me wel ideaal maar daar zal dit jaar denk ik niks meer van komen.

11 mei gaat ook al lekker opschieten :P
Die Hyperpro veren ga je zeker geen spijt van krijgen, was bij de 10 in ieder geval een enorme verbetering!
Wel grappig trouwens jij wil +2 voor om op hogere snelheid beter door te trekken, en ik juist om bij de langzamere bochten wat beter uit te komen :P .
 
Laatst bewerkt:
Mooi Martijn, leuk vooruitzicht :-)
Je bent lekker bezig geweest!!
Heb je hem uit de verzekering gegooid of ga je er nog wel op de openbare weg rijden dit jaar?

Bedankt!.
Staat nu nog verzekerd maar wil hem daar wel uitgooien ja.
Voor op straat zoek ik nog een oud goedkoop en rijbewijsvrienderlijk motortje :+ .

Jij nog circuit plannen dit jaar?
 
Laatst bewerkt:
Was het wel van plan maar loop al maanden te tobben met mn nek, schouder, arm en hand. Afgelopen week MRI gehad, daarbij is een nekhernia geconstateerd :-(
Ik plan nog maar niks, als ik de kracht in mijn hand terugkrijg dan ga ik de Suzuki uit de schuur halen en eerst maar een rondje dorp doen ;-)
 
Nee het is niet ernstig genoeg om te opereren. Wanneer het bijvoorbeeld een dubbele hernia is of je hebt uitval van lichaam functies dan wel. Voorlopig aan de pijnstillers en rustig aan doen de komende 2 maanden dan moet het vanzelf minder worden (over gaan)
 
Thanks!
Fysio heb ik redelijk wat gehad voordat de MRI is gemaakt, aan een nekhernia kunnen zij niets doen.
Heb wel een afspraak gemaakt om naar mijn houding te kijken, dat schijnt ook goed te helpen. En ik wil weer een beetje gaan sporten daar wordt ik dan ook in begeleid.
 
Hoi Dinky. Ik ga straks nog wel een stukje rijden. Heb niet echt een rit
in gedachten maar gewoon even lekker een rustig ritje doen.
 
Ik wilde ook ff een kalm ritje doen, app ff wellicht kunnen we iets afspreken.
Stuur mn nummer ff prive.
 
Dat gaat niet lukken: De volgende gebruikers willen of mogen geen privéberichten ontvangen: 'kawa 75'
 
Terug
Bovenaan Onderaan