Papendrecht deel 10!! Volgas over de BK-weg

Oke, heb dit nog nooit gebruikt. Kan ik jouw wel een prive bericht sturen?
Kunnen ook afspreken bij de carpool bij de N214/N3
 
Ook goed, roep maar een tijd. Heb niet heel lang want moet rond half 3 op een verjaardag zijn maar dat moet lukken.
 
:W tijdje rustig geweest hier.

@Dinky: Hoe gast het met je nek, zit er al wat verbetering in?

@Kawa75: Hoe bevalt de Hyperpro vering? En een leuke dag gehad op Assen?

Zoeffie en en ik hebben vrijdag op Mettet gereden. Was echt super weer en dus heerlijk gereden, en alles heel gehouden dit keer. En ik heb voor het eerst mee gereden in groep snel en dat ging erg lekker, snelste tijd was 1:17.92 *D

Filmpje van de laatste en snelste sessie ( geluid is niet best en het programma waar ik mee upload heeft er 2 delen van gemaakt maar is 1 sessie):
Deel 1
Deel 2
Foto-AMK3UGVQ-D.jpg
 
Hoi :W

Leuk om met je mee te rijden op Mettet. Goed gereden zeg :}
Leuk circuit trouwens! Linksom. Goed om de linkerbochten te oefenen.
Krijg je toch vaak weinig kans toe op de andere circuit's.

Was een mooie dag op Assen. Goed weer gehad. De Hyperpro veren zijn een hele
verbetering, motor voelt veel stabieler aan. Het moelijkste is nu om met het gebrek
aan grondspelling om te gaan.
Het rijden ging best lekker. Had een goede instructeur. Moet zeker door dat gebrek aan grondspeling nog meer aan mijn houding werken. Meer voorover (blijft lastig op een naked vind ik) en meer met mijn voeten werken. Heb ik geweten 3 dagen last van mijn benen gehad :P Snelste tijd was nu 2.12.
 
Bedankt ;)
Is een kleine maar wel echt hele leuke baan en inderdaad ook is bochten naar links ja :P , echt een aanrader! Is wel wat verder rijden als bijvoorbeeld Zolder, maar het inschrijfgeld is dan weer een stuk minder (€88).

2:12 netjes! :}
Mooi dat de Hyperpro veren goed bevallen!
Kun je de stepjes niet verder omhoog zetten voor meer grondspeling, of pas je er dan niet meer op?
 
Laatst bewerkt:
Dank je :)

Verstelbare stepjes had ik nog niet aan gedacht. :}
Ik raak nu mijn steppen en mijn uitlaat. Uitlaat ga ik denk nog
even contact opnemen met Mille Pajic. Misschien kan hij de demper nog
wat hoger monteren. En de steppen kan ik dan voor het circuit wat hoger zetten
en voor straatgebruik weer wat lager. Gelijk op het verlanglijstje gezet.

Denk dat ik Mettet ook een keer ga doen. Bocht linksom is niet echt
een sterke punt bij mij. Iets voor volgend jaar.
Eerst eens lekker naar Zolder!!

Hebben jullie nog circuitdagen tussen nu en 31 juli?
 
Uitlaat aan de grond :} , alleen niet echt praktisch :P .

12 mei gaan we nog een keertje naar Mettet. Hopelijk dan ook weer droog dan kan ik misschien nog wel wat van me tijd afrijden :P .

Zolder ook heel veel zin in!
 
Laatst bewerkt:
@Martijn: Nek gaat stukken beter, het is nog niet over maar gaat de goede kan op!
Gaaf man die circuit dagen zo, motor is trouwens gaaf geworden met je tank in zelfde kleur.
Lekker bezig met die ronde tijden :-)

@Henno was een leuk rondje gisteren!

Welke datum gaan jullie naar Zolder, dan kijk ik ff of er nog een plaatsje vrij is ;-)
 
Was zeker een lekker rondje gisteren Dinky, is voor herhaling vatbaar!

Zou mooi zijn als je ook mee zou kunnen. Ik weet niet of je ga vrij rijden?
Mastahoizo en ik doen groep 1+
 
Laatst bewerkt:
Een vriendin van me werkt in een verzorgingshuis in Dordt, en de bewoners zijn erg fan van motoren... Ikzelf en mijn zus gaan erheen om onze Honda's te showen, mochten er meer mensen zin hebben op te patsen met hun speelgoed:

IMG_7202.JPG
 
Een vriend van mij en ik willen voor een dag ( of 2 ) een paar BMW's huren om mee naar en door Belgie te toeren, maar wat is de beste keus in de regio voor het huren van motoren ? Motoport Almere was de enige die ik kon vinden die GS-en en RT's verhuurd...
 
Sliverline in ijselstein heeft wel de Gs staan. Maar geen Rt
Zal het verder ook niet zo snel weten hier in de buurt.
 
Mijn grootste struikelblok blijven de kleine lettertjes. Over Silverline waren ook wat verhalen te lezen over moeilijk doen met de borgsom als de motor te vuil terug kwam of zo... En dat vind ik wel eng, aangezien de borg van mijn spaarcenten gaat.
 
Goedenavond allen,

Nu het winterse weer langzaam verdwijnt,lijkt het mij wel leuk om maar eens een 1ste rit te plannen.
Het is alweer te lang geleden dat de fietsen zijn uitgelaten *D (bij mij iedergeval wel)

Maar eens even "polsen' of er meerdere zijn die graag zijn/haar fiets willen uitlaten.

Laat het maar weten....

groeten René (zoeffie)
 
Hey René

Zeker weten goed idee, ik ga zaterdag eerst afscheid nemen van mn GSX-R en gelijk mn nieuwe speeltje ophalen :-)

Count me in!
Arno
 
Lijkt me een strak plan! Ik ben erbij!

Even de Repsol van 3 nieuwe kappen, stuurgewicht, remhendel en voetrem voorzien 😅

Maar hij rijd wel gewoon verder gelukkig
 
Lijkt me een strak plan! Ik ben erbij!

Even de Repsol van 3 nieuwe kappen, stuurgewicht, remhendel en voetrem voorzien 😅

Maar hij rijd wel gewoon verder gelukkig


Toch geen schuifschade?

Afscheid nemen van de soes?....en je nieuwe speeltje wordt??
Ook weer een Soes maar nu met een iets relaxter zit houding. GSX-S1000
Effe een plaatje van internet *O* Morgen ophalen :]
Suzuki-GSX-S1000-Blue-LHS.jpg



ziet er goed uit,de houding zal zeker een stuk relaxter zijn op deze fiets :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan