Suzuki gs1000r xr69 endurance racer replica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Franse Yoshimura xr69 bedoeld voor de bol d'or

full
 
ah okee, op die manier.
Is een gs1000 blok trouwens ook niet veel langer dan een bandit/gsxr blok?
is een deel van zo'n frame misschien niet te gebruiken als start, heb je gelijk al een balhoofd etc?
 
Eindelijk weer eens een dikke GS ipv al het geweld van de Honda's en Kawa's. :+
Hulde! :}

Wat ik mij afvraag, hoe kom je toch aan al die speciale meuk, zoals de wielen, remklauwen etc etc. Is dat een kwestie van jaren opletten en dan ineens toeslaan?
 
ah okee, op die manier.
Is een gs1000 blok trouwens ook niet veel langer dan een bandit/gsxr blok?
is een deel van zo'n frame misschien niet te gebruiken als start, heb je gelijk al een balhoofd etc?
Dat is dus de issue ,juist dan lopen we tegen dat middenstuk op. :r
 
Eindelijk weer eens een dikke GS ipv al het geweld van de Honda's en Kawa's. :+
Hulde! :}

Wat ik mij afvraag, hoe kom je toch aan al die speciale meuk, zoals de wielen, remklauwen etc etc. Is dat een kwestie van jaren opletten en dan ineens toeslaan?

Ja dat is het precies wat het is! Gwn elke dag blijven kijken op de bied sites en dan moet je net geluk hebben:) :+
 
Vandaag het blok schoongemaakt ...sjezus wat kwam er een troep vanaf zeg

Nokkenassen ook van hun plekkie,,, lagerschalen zien er nog goed uit gelukkig :]

van de week weer verder

full
 
Vandaag het blok schoongemaakt ...sjezus wat kwam er een troep vanaf zeg

Nokkenassen ook van hun plekkie,,, lagerschalen zien er nog goed uit gelukkig :]

van de week weer verder

[afbeelding]

:Y Zijn bijna altijd goed, krukas ook hoogstwaarschijnlijk, kijk goed de versnellingsbaktandwielen na, en de koppelingskorf moet waarschijnlijk gereviseerd worden om hem niet te laten rammelen bij stationair.
 
Thanks voor de tips! De koelman kent deze blokken ook op zijn duimpje, voor mij is die weer helemaal nieuw, ik heb nog genoeg om te leren dus :Y

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan