Suzuki gs1000r xr69 endurance racer replica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is helemaal trillingsvrij opgehangen

full
 
Vanavond ff een beetje begonnen met het tekenen van het frame :Y

Een en ander moet er nog aan gedaan worden, maar de balhoofdhoek van 66 graden staat wel mooi :+

full
 
Ik ben een stille lezer die ook in het bezit is van een oldskool suzuki (gsx750 '81) dus vindt dit een erg interesant project.
Ik was net even op facebook aan het kijken en daar kwam ik dit filmpje gsx 1100 classic tegen en toen moest ik meteen aan jou denken.
Een mooi voorbeeld van een gelijk sortig project alleen met een iets groter budget :9~ .
Ik hoop dat je het interesant vindt.
 
Ik ben een stille lezer die ook in het bezit is van een oldskool suzuki (gsx750 '81) dus vindt dit een erg interesant project.
Ik was net even op facebook aan het kijken en daar kwam ik dit filmpje gsx 1100 classic tegen en toen moest ik meteen aan jou denken.
Een mooi voorbeeld van een gelijk sortig project alleen met een iets groter budget :9~ .
Ik hoop dat je het interesant vindt.

ja is idd een dikke bike, zelfde als waar ron van steenbergen mee reed bij de bikers classics!

Is idd iets meer budget,, maar met goed zoeken op internet kom je ook een heel eind... toch al een heel aantal mooie onderdeeltjes voor weinig kunnen kopen :9~
 
Ongeveer 1 bui in heel nederland en wie fietste toen net naar huis...

Was niet normaal, dakpannen zag ik vliegen

Moest nog bijna een glasplaat van 1 vierkante meter wegkoppen -O-

full
 
Deze is alleen met GSXR 1100 oliekoeler blok ipv een GS 1000 blok ;)
ja is idd een dikke bike, zelfde als waar ron van steenbergen mee reed bij de bikers classics!

Is idd iets meer budget,, maar met goed zoeken op internet kom je ook een heel eind... toch al een heel aantal mooie onderdeeltjes voor weinig kunnen kopen :9~~
 
Ja had ik idd al gezien! O-) Mooie dingen, maar duur voor een replica set

We willen de dynamo ook op het tandwiel plaatsen doormiddel van een extra poulie daarop monteren...zal dan ook wel niet meer passen denk ik :+
 
das ook toevallig, een andere postmeneer komt hier binnenkort zo'n zelfde set bezorgen *O* *O*
full

en het wordt nog gekker, ze moeten op een auto!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan